Поточне, третє покоління Cayenne виробляється з 2019 модельного року та отримує своєчасне оновлення до 2024 року .

Однак це не типова підтяжка обличчя. Це суттєве оновлення в порівнянні з попереднім роком, не доходячи до нового покоління, тому що він має майже те саме шасі та структуру аварій. Cayenne 2024 року має новий вигляд із переробленою передньою панеллю зі збільшеними повітрозабірниками, оновленими фарами, більш помітними крилами та ледь помітною опуклістю капота. Задня частина автомобіля також змінена: з’явилися нові задні ліхтарі та двері багажника, завдяки чому автомобіль виглядає ширшим, ніж раніше.

Porsche Cayenne 2024

Зсередини дебютує новий 12,6-дюймовий вигнутий цифровий приладовий дисплей разом із інформаційно-розважальною системою PCM 6.0 та її 12,3-дюймовим сенсорним екраном. Попередній важіль селектора передач замінено на менший перемикач, який є в інших Porsche, і перенесено на приладову панель. Це звільняє трохи місця на центральній консолі для більшого місця для зберігання речей і нової панелі клімат-контролю. Cayenne також пропонує 10,9-дюймовий сенсорний екран для переднього пасажира, подібний до того, що є в Taycan .




Модельний ряд Cayenne було різко скорочено з дев’яти рівнів комплектації до чотирьох. Базовий 348-сильний Cayenne починається з 80 850 доларів, тоді як 468-сильний Cayenne S обійдеться вам ще в 16 500 доларів. У верхній частині діапазону є 650-сильний Turbo GT, який незручно заграє з ціною в 200 000 доларів. Він доступний лише у формі кузова купе і тепер ексклюзивний для ринку США. Над базовою моделлю стоїть турбований V-6 Cayenne E-Hybrid потужністю 463 конячки за 93 350 доларів США. Повністю електричний Cayenne має з’явитися через кілька років і буде перетинатися з моделями з двигуном внутрішнього згоряння.

Водіння Cayenne Turbo GT

У нас була можливість продемонструвати Cayenne Turbo GT на деяких із наших улюблених доріг у Південній Каліфорнії, щоб побачити, як зміни впливають на цей найспортивніший позашляховик. Turbo GT безперечно заслуговує на позицію найгострішого Cayenne. Якби він мав рейтинг Scoville, він би легко імітував його шестизначну ціну. Прискорення має бути схоже на божевільні 2,8 секунди, які ми зафіксували в моделі 22 року випуску , а коли ви притиснете педаль до підлоги, ви зустрінете один із найславетніших двигунів V-8, що гарчать по той бік Jaguar F-type.




На ходу Turbo GT спотикається лише на короткий момент, намагаючись утримати липкі шини Pirelli від диму та готується до наступної передачі, але це все одно вражає та викликає сміх. Стандартні керамічні композитні гальма справляються із завданням уповільнити цей позашляховик вагою близько 5100 фунтів, а тверда педаль додає додаткової впевненості.

Рульове керування Cayenne нагадує Porsche завдяки своїй точності та зусиллям. Стандартні адаптивні пневматичні пружини та легкий вуглецевий дах не дають Turbo GT відчувати себе важким, оскільки він проходить повороти з легким натяком на крен кузова. Нерівності в середині повороту можуть призвести до того, що задні шини миттєво виходять за рамки, але Cayenne відновлює зчеплення та спокій, перш ніж ви зможете зреагувати.




Комфортна їзда Turbo GT вражає так само вражаюче, як і майстерність проходження поворотів. Знову переведіть режим водіння в нормальний режим, і підвіска розслабиться, щоб забезпечити плавність, необхідну для тривалих подорожей. Помітний дорожній шум, однак, додасть трохи назад втоми на великій відстані.

Cayenne S Drive

Ми також їздили на Cayenne S тими самими дорогами, і відмінності були показовими, але не драматичними. Великою новиною для цієї моделі середнього класу є повернення двигуна V-8 замість попереднього V-6, приносячи з собою додаткові 34 коні. Але ви не знайдете театрального гарчання Turbo GT у S, який натомість має порівняно м’який звук, який можна прийняти за шестициліндровий.




Cayenne S також постачається з більш традиційною адаптивною підвіскою, яка не має того діапазону комфорту чи продуктивності, як Turbo GT. Він більш нервовий і нервовий на нерівному тротуарі та не такий міцний на довгих поворотах. Однак пневматична підвіска доступна як опція за 2390 доларів США, і ми настійно рекомендуємо її як для Cayenne S, так і для базової моделі, незалежно від того, чи потрібна вам керованість чи ні. Навіть з цим доповненням Cayenne S коштує вдвічі дешевше, ніж Turbo GT.

Porsche Cayenne 2024 interior

Звичайно, продуктивність є лише частиною рівняння Cayenne. Це все ще розкішний позашляховик, і його інтер’єр цілком відповідає очікуванням. Хоча ми могли б обійтися меншою кількістю чорного піаніно на центральній консолі, салон оздоблений преміальними матеріалами, і за всіма ними стоїть міцна вага. Крім згаданого вище шуму дороги, в салоні відсутні будь-які скрипи, скрипи та зайвий шум вітру.




Якщо перемістити селектор коробки передач на приладову панель, то можна встановити бездротову зарядну панель, яка добре розміщена під приладовою панеллю та чудово поєднується з бездротовими Apple CarPlay та Android Auto. Ви також отримуєте більшу кишеню для зберігання та підсклянники. Нова панель клімат-контролю, на щастя, зберігає деякі фізичні перемикачі для регулювання без відволікань. Додаткові елементи керування – це ємнісні сенсорні кнопки, для використання яких потрібно відводити погляд від дороги.

Ми не впевнені, що опціональний сенсорний екран для пасажирів вартий ціни в 1490 доларів, але все ж є певний фактор. Це дозволяє передньому пасажиру насолоджуватися власними потоковими розвагами, керувати декількома функціями автомобіля та грати в команду другого пілота за допомогою навігації, навіть якщо центральний сенсорний екран знаходиться недалеко від нього. Поляризаційний фільтр дисплея дозволяє водієві виглядати просто як чорний пластиковий елемент приладової панелі, щоб усунути відволікання. Основна проблема, пов’язана з цим дисплеєм, — це ймовірність заколисування у більш чутливих пасажирів.




Загалом ці зміни роблять Porsche Cayenne 2024 ще більш бажаним, ніж раніше. Для водія, якому потрібна більша продуктивність, ніж базовий Cayenne, Cayenne S обов’язково пришвидшить пульс. Ми б запропонували вибрати пневматично-рессорну підвіску для ширшого розповсюдження як комфорту, так і керованості. Яким би чудовим не був Turbo GT, його ціна майже в 200 000 доларів здається надмірною. Але якби у нас був банківський баланс, який міг би погасити такий удар, вам краще повірити, що ми б пішли на це.

Технічні характеристики 2024 Porsche Cayenne S/Turbo GT

Тип автомобіля: передній двигун, повний привід, 4 або 5 пасажирів, 4-дверний універсал або хетчбек

ЦІНА
S, $97 350; S Coupe, $103 750; Turbo GT, $197 950

ДВИГУНИ
32-клапанний 4,0-літровий V-8 DOHC з подвійним турбонаддувом і проміжним охолодженням, 468 або 650 к.с., 442 або 626 фунт-фут

ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична




РОЗМІРИ
Колісна база: 114,0 дюйма
Довжина: 194,1–194,2 дюйма
Ширина: 78,1–78,5 дюйма
Висота: 64,9–66,8 дюйма
Пасажирський об’єм, передній/правий: 54/50–51 футів³
Вантажний об’єм, позаду передній/правий: 24–27/52– 60 футів 3
Споряджена вага (