Деякі оновлення в середині циклу з’являються зі свистом, а не з вибухом, додаючи нові кольори фарби або дизайн коліс, але загалом уникаючи змін основної формули. Porsche Cayenne 2024 року не відноситься до цього класу. У цьому випадку Porsche вважав за потрібне викинути все, крім кухонної раковини, в оновленому позашляховику середнього розміру, і результат був надзвичайно переконливим.
У салоні Cayenne у 2024 році буде внесено чимало змін. Стару панель приладів було замінено на витончену, з більшим екраном, як у Taycan . Важок перемикання передач перемістили на саму приладову панель, що дало більше простору для фізичного контролю клімату на верхньому тунелі коробки передач.
Напіваналогова панель приладів тепер повністю цифрова, 12,6-дюймова, а проекційний дисплей є необов’язковим. 12,3-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи є стандартним, на ньому працює остання версія програмного забезпечення Porsche Communication Management від автовиробника, яке включає вбудовані підключення Spotify і Apple Music. Додатковий 10,9-дюймовий сенсорний екран надає пасажиру особливе місце для відбитків пальців; він може транслювати відео під час руху, але, згідно з Porsche, спеціальний шар на дисплеї не дозволяє водієві підглянути.
Зовнішні зміни Cayenne 2024 року не такі драматичні. Спереду новий капот проходить між оновленими фарами, усі вони розташовані на оновленому бампері з більш ефектними повітрозабірниками. Передні крила тепер також трохи зліші. Ззаду довгий дах отримав переглянуту задню панель, яка розміщує номерний знак нижче, краще вирівнюючи його з варіантом купе. Обидві моделі також отримали дещо змінені задні ліхтарі. Три нові кольори фарби доповнюють налаштування: Algarve Blue Metallic, Montego Blue Metallic і Arctic Grey.
Як ми згадували під час січневої поїздки прототипу , силові агрегати Cayenne 2024 року отримали багато масажу. Базовий 3,0-літровий V-6 з турбонаддувом Cayenne тепер видає 348 кінських сил і 368 фунт-фут, що на 13 к.с. і 36 фунт-фут більше, ніж минулого року. Cayenne S середнього рівня відмовляється від 2,9-літрового V-6 з подвійним турбонаддувом на користь 4,0-літрового V-8 з подвійним турбонаддувом, що виробляє 468 коней і 442 фунт-фут; з додатковим пакетом Sport Chrono цього достатньо, щоб Porsche розігнався до 60 миль на годину за 4,4 секунди. Подвійний турбонаддув V-8 також є основою для купе Cayenne Turbo GT, який у 2024 році збільшить потужність на 19 к.с., досягнувши потужних 650 кінських сил і лише 3,1 секунди, щоб розігнатися до 60 миль на годину. Як і раніше, стандартною залишається восьмиступінчаста автоматична коробка передач.
Для тих, хто думає про екологічність, плагін Cayenne E-Hybrid також не позбавив перегляду. Електродвигун тепер забезпечує 174 кінські сили проти 134 у попередньої моделі. Батарея зросла з приблизно 14,3 кВт/год корисної ємності до приблизно 20,6 кВт/год. Це повинно значно збільшити запас ходу поточної моделі на 17 миль електромобіля, оцінений EPA, але федеральні дані до 2024 року ще не оголошені. Новий бортовий зарядний пристрій потужністю 11,0 кВт стане приємною зміною в порівнянні з сумним блоком потужністю 3,6 кВт, стандартним для моделей 2023 року. Загалом чиста потужність E-Hybrid зростає з 455 до 464 кінських сил.
Але зачекайте, є ще щось! Базові колеса Cayenne збільшуються з 19 дюймів у діаметрі до 20, збільшуючи пляму контакту та, таким чином, покращуючи механічне зчеплення. «Прототипи застрягли, як липучки, але значною мірою відфільтрували найгірші дорожні текстури», — зазначили ми в січневому випуску. Адаптивні амортизатори Porsche PASM тепер також є стандартними для базового Cayenne і мають спеціальні клапани як для відскоку, так і для стиснення. Адаптивна пневматична підвіска є додатковою, але стандартною для Turbo GT. Porsche також відкоригував систему керування задньою віссю та системи розподілу крутного моменту для подальшого покращення керованості.
Porsche Cayenne 2024 року буде доступний у варіантах купе та з довгим дахом, коли він надійде в продаж цього літа, але книги замовлень відкрито вже зараз, якщо вам подобається фора. Дотримуйтесь традиційного стилю кузова, і ви можете розраховувати витратити 80 850 доларів на базову версію Cayenne, 93 350 доларів на Cayenne E-Hybrid і 97 350 доларів на Cayenne S.
Для варіантів купе базова ціна Cayenne починається з 85 950 доларів, зростає до 97 350 доларів за E-Hybrid і досягає 103 750 доларів за Cayenne S. Cayenne Turbo GT, призначений лише для купе, коштує трохи дорожче – 197 950 доларів.