Однією з причин цього, серед іншого, є дещо нижчий центр ваги: ​​порівняно зі звичайним панорамним скляним дахом на всіх моделях Cayenne Coupé, карбоновий дах економить близько 22 кілограмів у найвищій точці автомобіля, тим самим знижуючи не тільки загальна вага, а також динамічно важливий центр ваги і, отже, схильність до крену. Цей ефект посилюється завдяки зниженню кузова на 10 міліметрів порівняно з Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé. Це закладає основу для виняткової динаміки водіння. На основі цього як пасивні компоненти підвіски, так і системи активного керування були оптимізовані для поперечної та поздовжньої динаміки та спеціально налаштовані з точки зору їх взаємодії.

Porsche Cayenne Turbo E Hybrid Coupe

На передній осі ширина дисків була збільшена на один дюйм порівняно зі стандартними колесами Cayenne Turbo E-Hybrid або на півдюйма до 10,5 дюймів порівняно з додатковими 22-дюймовими колесами GT дизайну Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé з легким спортивним пакетом. У результаті передні шини 285/40 ZR22 можуть передавати більше сил на поворотах. Turbo E-Hybrid Coupé з пакетом GT забезпечує більш точне рульове керування та забезпечує більш високе поперечне прискорення. Це покращене зчеплення в поворотах підтримується негативним статичним кутом розвалу до 0,58 градуса залежно від умов.




Підсилювач керма Plus входить у стандартну комплектацію. Зворотний зв'язок від керування передньою віссю посилено, тому водій ще точніше інформується про дорожню ситуацію та дорогу. Адаптована система Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) підтримує рульове управління та забезпечує кращу тягу під час прискорення на виході з поворотів завдяки повністю регульованому блокуванню диференціала. Спеціальна для GT настройка системи Porsche Traction Management (PTM) додатково підтримує цей ефект динаміки водіння.

Porsche Cayenne Turbo E Hybrid Coupe review

Опціональне рульове керування задньою віссю також має спеціальне налаштування GT для більш гнучких кутів повороту до вищого діапазону швидкості. Левову частку рушійних сил передають шини 315/35 ZR22, встановлені на активно керованій задній осі.




Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé з пакетом GT поставляється з новою пневматичною підвіскою з Porsche Active Suspension Management (PASM), а також 2-камерною 2-клапанною технологією та індивідуальним налаштуванням амортизаторів. Керамічна композитна гальмівна система Porsche (PCCB) із жовтими гальмівними супортами також встановлена ​​на заводі. Спортивну підвіску за запитом можна доповнити 22-дюймовими шинами Pirelli P Zero Corsa, а також електромеханічною стабілізацією Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) із адаптованим програмним забезпеченням керування. Система за кілька мілісекунд регулює жорсткість на кручення стабілізаторів на передній і задній осях і таким чином активно підтримує кузов автомобіля.

Розгін до 100 км/год займає 3,6 секунди, а максимальна швидкість — 305 км/год




Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé з пакетом GT розганяється до 100 км/год за 3,6 секунди та розвиває максимальну швидкість 305 км/год. Окрім виняткової продуктивності, Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé з пакетом GT пропонує всю універсальність і зручність повсякденного використання трансмісії E-Hybrid і, таким чином, досягає найширшого спектру між динамікою та ефективністю в лінійці моделей Cayenne.

Porsche Cayenne Turbo E Hybrid Coupe interior

Екстер’єр Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé з пакетом GT повторює вражаючий вигляд Cayenne Turbo GT. Це чітко видно на титановій вихлопній системі з центрально розташованими вихлопними трубами та карбоновим заднім дифузором. Те ж саме стосується затемнених фар з інноваційною технологією HD Matrix LED. Полегшений дах, панелі зовнішніх дзеркал і бічні накладки на спойлері також виготовлені з карбону. З пакету Lightweight Sport для Cayenne Coupé також взяті чорні розширення колісних арок, бічні пороги та задній фартух. Існують і інші заходи для зниження ваги. Серед них механічний замок рульової колонки, знижена ізоляція та особливо легка літій-залізо-полімерна стартерна батарея. Загалом, економія ваги порівняно з Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé становить понад 100 кілограмів.




Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé з пакетом GT також має особливо спортивний та ексклюзивний інтер’єр. Специфічні особливості включають високу частку матеріалу Race-Tex, 360-міліметрове спортивне кермо GT із жовтим маркером 12 годин і червону кнопку Sport Response на перемикачі режимів. Водій і передній пасажир користуються стандартними спортивними сидіннями з регулюванням у восьми напрямках.

Porsche Cayenne Turbo E Hybrid Coupe photo

Доступність Cayenne Turbo E-Hybrid з пакетом GT обмежена ринками, на яких Cayenne Turbo GT більше не доступний через місцеві правила. Це стосується більшості ринків ЄС, а також Японії, Гонконгу, Тайваню та Сінгапуру (станом на жовтень 2023 року).