Профіль покращується фундаментально модернізованою концепцією роботи та великою кількістю інноваційних технологій. До них відноситься нова система підвіски Porsche Active Ride, яка поєднує значно вищий рівень комфорту зі спортивними характеристиками водіння, якими славиться Porsche. Інтеграція власної цифрової екосистеми користувача в Porsche Communication Management (PCM) пропонує нові способи взаємодії з автомобілем. Технічний, але елегантний, динамічний дизайн нової Panamera оновлює привабливі пропорції модельної лінії. Широкий вибір систем допомоги водієві та фундаментально перероблений інтер’єр, орієнтований на водія, покращують враження від водіння.
Чудове відчуття завдяки найсучаснішим системам підвіски
Нова Panamera вже оснащена двокамерною двоклапанною пневматичною підвіскою з Porsche Active Suspension Management (PASM) у стандартній комплектації. Двоклапанна технологія розділяє стадії відскоку та стиснення в регулюванні амортизаторів і, отже, пропонує ще ширший діапазон між комфортом і спортивністю: система помітно гасить удари від поперечних з’єднань і пошкодження дороги, одночасно забезпечуючи більшу стабільність кузова під час динамічної їзди. ситуації. Керування автомобілем можна додатково покращити завдяки опціональному повному рульовому управлінню.
Крім того, інноваційна система активної підвіски Porsche Active Ride доступна як опція для моделей E-Hybrid нової Panamera. Ця система перевершує інші концепції підвіски за всіма важливими параметрами та пропонує безпрецедентний діапазон між комфортом водіння та динамікою водіння. Основою для цього є нещодавно розроблені активні амортизатори - також з двоклапанною технологією - кожен з яких з'єднаний з електричним гідравлічним насосом. Це генерує об’ємний потік у амортизаторі відповідно до потреб і, таким чином, може блискавично, високоточно та цілеспрямовано створювати сили між кузовом і колесами, які нейтралізують і майже повністю компенсують сили, що виникають внаслідок збудження дороги. Ця технологія доповнюється однокамерною пневматичною підвіскою, що зменшує вагу.
Шасі постійно підтримує кузов Panamera рівним, навіть під час динамічного гальмування, кермування та маневрів прискорення. При плавному ході система майже повністю поглинає нерівності. У динамічних ситуаціях водіння система підвіски Porsche Active Ride забезпечує ідеальне зчеплення з дорогою завдяки збалансованому розподілу навантаження на колеса.
Якщо активовано відповідний режим, підвіска може надмірно компенсувати тенденції кидання та крену, щоб зменшити сили прискорення, що діють на пасажирів. У цьому положенні нова Panamera нахиляється в поворотах, як мотоцикл. Він тягне передню частину вниз при прискоренні, а задню при гальмуванні. У нерухомому стані система підвіски Porsche Active Ride піднімає кузов на зручну висоту входу або виходу.
Більше E-Performance та повністю оновлені двигуни
Porsche пропонує загалом чотири ефективні силові агрегати E-Hybrid для нової Panamera у відповідь на високий попит на цей тип системи приводу. Усі варіанти E-Hybrid виграють від кращої продуктивності, запасу ходу та ефективності. Panamera Turbo E-Hybrid готова до виходу на ринок. Серцем його трансмісії є фундаментально оновлений чотирилітровий турбодвигун V8. Потужність нового електродвигуна становить 140 кВт (190 к.с.). Разом вони створюють потужність системи 500 кВт (680 к.с.). Крутний момент системи досягає вражаючих 930 Нм. Porsche інтегрує електродвигун у корпус оновленої восьмиступінчастої коробки передач PDK з подвійним зчепленням. Відпуск із окремим корпусом електронного двигуна економить приблизно п’ять кілограмів. Інтеграція блоку в масляний контур трансмісії також оптимізує тепловий баланс блоку електроприводу та забезпечує більшу безперервну потужність електродвигуна.
Panamera Turbo E-Hybrid розганяється до 100 км/год за 3,2 секунди і може похвалитися максимальною швидкістю 315 км/год. Ємність його акумулятора тепер становить 25,9 кВт/год. Це забезпечує еквівалентний запас ходу на електриці до 91 кілометра в комбінованому циклі WLTP або 83-93 км в міському циклі. Новий вбудований зарядний пристрій змінного струму на 11 кВт скорочує час заряджання у відповідних точках заряджання до 2 годин 39 хвилин.
Варіанти Panamera та Panamera 4 також будуть доступні на момент запуску. Зміни тиску наддуву, швидкості вприскування палива та моменту запалювання оптимізують продуктивність 2,9-літрового двигуна V6 з турбонаддувом. Тепер він генерує 260 кВт (353 к.с.) і 500 Нм крутного моменту, що на 17 кВт (23 к.с.) і 50 Нм більше, ніж у його попередника. Це скорочує спринт Panamera до 100 км/год до 5,2 секунди та підвищує її максимальну швидкість до 272 км/год. Повнопривідна Panamera 4 тепер розганяється до 270 км/год за 4,8 секунди.
Розкішний і спортивний всередині і зовні
Нова Panamera зберегла характерні лінії та пропорції модельного ряду. Він має довжину 5052 мм (для Executive: 5202 мм), ширину — 1937 мм і висоту — 1423 мм (для Executive — 1428 мм). Його фундаментально оновлений зовнішній вигляд надає спортивному седану ще більш виразного та спортивного вигляду. Спереду додатковий повітрозабірник над номерним знаком компенсує підвищену потребу повітря в системах приводу. Перероблена лінія вікон у бічній частині підсилює характер седана чотиридверного спортивного автомобіля. Зовнішні краї заднього скла розташовані на одному рівні з контуром кузова, створюючи гармонійні лінії в задній частині автомобіля.
Концепція кабіни Porsche Driver Experience забезпечує ідеальний баланс між цифровими та аналоговими елементами керування та розташовує елементи введення та виведення, необхідні для водіння вздовж осі водія. Важіль перемикання передач знаходиться безпосередньо праворуч від керма. Водій також має прямий доступ до перемикача режимів для програм водіння Normal, Sport і Sport Plus і допоміжних перемикачів. Це означає, що їм не потрібно відводити погляд від дороги, щоб налаштувати програми водіння та системи допомоги.
Додатковий дисплей пасажира тісно інтегрує пасажира в досвід водіння. 10,9-дюймовий екран відображає дані про продуктивність автомобіля за запитом. Він також дозволяє працювати з інформаційно-розважальною системою та підтримує потокове відео під час руху автомобіля. Щоб не відволікати того, хто сидить за кермом, дисплей пасажира не видно з місця водія.
Більш виразний Panamera Turbo E-Hybrid
Варіанти моделей під назвою Turbo займають особливе місце в Porsche як флагмани продуктивності. Компанія Porsche зміцнила цю позицію в лінійці моделей Panamera Turbo E-Hybrid. Зовні він характеризується характерним заднім фартухом із пофарбованими панелями дифузора та унікальним переднім фартухом у колір кузова. Є також хромовані вихлопні труби темної бронзи та додаткові колеса з центральним блокуванням, які також можуть бути встановлені на інших моделях.
Ексклюзивний колір Turbonite Turbonite використовується як контраст на смугах бічних вікон і логотипі Turbo на дверях багажника, а також на гербі Porsche на капоті, колесах і кермі. Всередині Turbonite поєднується з карбоновими елементами для створення спортивної атмосфери. Його можна знайти, наприклад, у центральному тахометрі на панелі приладів і як колір елементів керування на центральній консолі.
Цифровий досвід і нові системи допомоги
Нова Panamera стане невід’ємною частиною цифрової екосистеми водія. Щоб увійти за допомогою свого персонального Porsche ID, клієнтам потрібно лише відсканувати QR-код, який відображається в PCM, за допомогою свого смартфона. Apple CarPlay® і Android Auto дозволяють зв’язувати дані смартфона та автомобіля для покращення зручності використання. Інтеграція функцій автомобіля з програми MyPorsche в Apple CarPlay® забезпечує оптимізовану роботу цифрових функцій і створює більш чіткий огляд. Такими функціями, як кондиціонер, масаж сидінь і освітлення, можна керувати безпосередньо через Apple CarPlay® або за допомогою голосового помічника Siri®.
Porsche також оснащує Panamera стандартними матричними світлодіодними фарами. Система світлодіодного освітлення HD Matrix із високою роздільною здатністю, яка має понад 32 000 пікселів на фару, доступна як опція. Він пропонує абсолютно нові функції освітлення, такі як виділене освітлення смуги. Дальність освітлення до 600 метрів. Компанія Porsche значно оновила асортимент систем допомоги в новій Panamera. Стандартний активний помічник швидкості тепер взаємодіє з розпізнаванням дорожніх знаків. Якщо система активна, Panamera не буде автоматично рухатися швидше, ніж відповідне обмеження швидкості. Porsche InnoDrive, включаючи адаптивний круїз-контроль, має активне спрямування в смузі руху та допомогу при розв’язці. Асистент повороту тепер також є частиною ряду функцій. Також новим є те, що під час автоматичного паркування водій більше не повинен бути в автомобілі, хоча він все ще відповідає за маневр. За процесом паркування можна стежити зі смартфона за допомогою нової функції Remote ParkAssist.
Доступний за ціною від 107 800 євро
Новий Porsche Panamera вже доступний для замовлення. Він пропонує розширене стандартне обладнання порівняно з попередником із двоклапанною двокамерною пневматичною підвіскою, світлодіодними матричними фарами, ParkAssist, перемикачем режимів водіння на кермі, охолоджуваним відділенням для смартфона з функцією індуктивної зарядки та покращеним фільтром тонкого пилу з GPS- підтримується функція автоматичної рециркуляції повітря. У Німеччині Porsche пропонує нову Panamera від 107 800 євро (Panamera 4 від 111 900 євро) з ПДВ і спеціальним обладнанням для країни. Panamera Turbo E-Hybrid стартує від 192 500 євро. Поставки в Європу почнуться в березні 2024 року.
Porsche виробляє нову Panamera на своєму заводі в Лейпцигу. Виробнича площадка Saxon тісно пов’язана з Panamera: з 2009 по 2016 роки там збирали перше покоління чотиридверного спортивного седана, тоді як у 2016 році повне виробництво було перенесено до Лейпцига з появою другого покоління.