Седан Panamera існував майже десять років до того, як Porsche представила універсал Sport Turismo, який збігся з появою моделі другого покоління. У той час для п’ятидверної моделі були доступні лише окремі комплектації. Однак після помірного оновлення у 2021 році автовиробник дозволив покупцям мати будь-яку конфігурацію кузова в будь-якому смаку, який вони бажають.

Panamera Sport Turismo

Це все ще актуально для 2023 року, тобто покупці можуть вибирати між версіями 4, 4S, GTS або Turbo S зі звичайними газовими двигунами або гібридною силовою установкою, за винятком GTS, яка не пропонує гібридний варіант. Зрозуміли все це? Хоча ми ще не провели жодного з найновіших універсалів Panamera Sport Turismo через наш комплексний режим тестування, ми дійсно провели час за кермом Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo. Знову ми були вражені, особливо бездоганною інтеграцією гібридної технології, включаючи її передачу потужності та ефективність системи рекуперативного гальмування. Sport Turismo може бути універсалом седана Panamera, але це не заважає йому відповідати іміджу бренду. Як і його седан, він забезпечує таку продуктивність, якою можуть насолоджуватися серйозні водії.



Ми вважаємо, що Sport Turismo 4S забезпечує найкращий баланс між продуктивністю та вартістю завдяки своєму 2,9-літровому V-6 двигуну з подвійним турбонаддувом на 443 к.с. і стандартному повному приводу. Незважаючи на те, що існує нескінченна кількість варіантів, ми зробимо вибір простим. Пакет Premium включає моніторинг сліпих зон, аудіосистему Bose, пасивний доступ і додаткові електрорегулювання передніх сидінь, а також налаштування пам’яті. Окрім рульового керування задньою віссю для додаткової маневреності та кращого звучання вихлопної системи, пакет Sport включає пакет Sport Chrono. Останній має секундомір, встановлений на приладовій панелі, селектор режимів водіння на кермі, дисплей продуктивності та налаштування Sport Plus із системою запуску, яка оптимізує робочі характеристики універсала.




Porsche пропонує Panamera Sport Turismo з різноманітним вибором тільки газових і гібридних силових агрегатів. Незалежно від того, що знаходиться під капотом, кожна версія оснащена надшвидкою восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач із подвійним зчепленням і повним приводом. У базовій моделі Panamera 4 Sport Turismo використовується 2,9-літровий V-6 з подвійним турбонаддувом потужністю 325 к.с., але є також його потужніша версія, яка виробляє 443 коня на моделі 4S. 4,0-літровий V-8 з подвійним турбонаддувом забезпечує GTS відважними 473 кінськими силами, а новий Turbo S тепер становить 620 поні. За винятком GTS, є варіант E-Hybrid для кожного рівня комплектації, який додає до традиційного двигуна електродвигун, акумуляторну батарею ємністю 17,9 кВт/год і зарядний порт. На вершині піраміди Panamera Sport Turismo знаходиться Turbo S E-Hybrid, який разом розвиває колосальні 690 кінських сил.. Porsche заявляє про максимальну швидкість 296 миль/год і розгін до 100 км/год за дві секунди.




Незважаючи на те, що ми провели деякий час за кермом оновленого універсалу , нам ще належить провести випробування за допомогою приладів, щоб підтвердити це твердження. Якщо ми це зробимо, ми обов’язково повідомимо вас. Оскільки модельний ряд має так багато різноманітних рівнів потужності, а Porsche пропонує безліч доповнень щодо продуктивності, враження від водіння відрізнятимуться залежно від силових агрегатів та обладнання.




Найефективнішою негібридною моделлю Panamera Sport Turismo є базова модель 4, яка має показник економії палива 18 миль на галон у місті та 23 милі на галон на трасі. Модель GTS є найменш ефективною, з оцінками 15 миль на галон у місті та 22 на шосе. Тим часом, найощадливіша модель E-Hybrid оцінюється в 51 MPGe разом. Щойно ми матимемо можливість запустити оновлені моделі на нашому шосе зі швидкістю 75 миль/год, що є частиною нашого комплексного режиму тестування, ми зможемо оцінити їх реальні милі на галлон.
Porsche Panamera Sport Turismo
Інтер’єр Panamera Sport Turismo виглядає та відчувається на дотик його шестизначної ціни. Як і в будь-якому іншому Porsche, список опцій Sport Turismo довгий, дорогий і включає в себе найрізноманітніші речі (масаж передніх і задніх сидінь) до безглуздих (шкіряні вентиляційні отвори клімат-контролю). Хоча водіям високого зросту простір для ніг на задніх сидіннях може бути затишним, Panamera Sport Turismo пропонує достатньо простору для голови ззаду як для великих, так і для маленьких пасажирів. Вантажний відсік Panamera Sport Turismo помітно менший, ніж у конкурентів універсала, але в нього було сім ручних валіз і ще 13 зі складеним заднім сидінням. Висота підйому Sport Turismo є вищою у своєму класі, але вона набагато нижча, ніж у звичайного хетчбека. Великі кишені в дверях, бардачок розумного розміру та контейнер на центральній консолі незграбної форми служать основними внутрішніми місцями для зберігання речей універсала Porsche.




Хоча 12,3-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи Panamera Sport Turismo виглядає гарно, його приваблива оболонка приховує безладний інтерфейс із надскладними меню, проблемами ергономіки та функціональними обмеженнями. В іншому випадку його інформаційно-розважальна система має стандартні бажані функції, такі як інтеграція Apple CarPlay, вбудована навігація та точка доступу Wi-Fi. Як не дивно, можливості Android Auto та бездротова зарядка телефону недоступні в усій лінійці. Примітно, що для аудіофілів доступна аудіосистема Burmester із 21 динаміком, хоча за неї потрібно заплатити майже 6000 доларів.