Вони завжди були, і завжди будуть. Але варто повідомити, наскільки дорожче новий Taycan, ніж його попередник. У нижньому кінці модель із заднім приводом піднімається з 92 550 доларів США до 101 395 доларів США; на вершині, Taycan Turbo S Cross Turismo стрибає з $199 150 до $213 695.
Це великий стрибок з року в рік. Справедливості заради варто сказати, що Taycan 2025 року має низку значних покращень за всіма напрямками. Усі моделі отримують нову, легшу, більш енергоємну батарею та перероблені двигуни. Потужність зростає: базова модель має 483 кінські сили проти 402 кінських сил у попередній версії, а Turbo S стрибає з 750 к.с. до вражаючих 938 к.с.
Моделі початкового рівня також отримали більше стандартних функцій, як-от пневматична підвіска, моніторинг сліпих зон, підігрів керма та Porsche Intelligent Range Manager, який допомагає з плануванням маршруту та попереднім підігрівом акумулятора. Усі моделі також отримали низку налаштувань, які обіцяють значні покращення в діапазоні, хоча офіційні цифри EPA ще не оприлюднені. Також варто відзначити, що вартість доставки Taycan зростає з 1650 до 1995 доларів.
Це більше, ніж звичайна підтяжка обличчя, яка складається лише з нової зовнішньої та внутрішньої обробки та, можливо, кількох незначних механічних змін. Все-таки це суттєве підвищення ціни для і без того дорогого автомобіля.