Дохід від продажів зріс на 13,6% у річному обчисленні до 37,6 млрд євро порівняно з 33,1 млрд євро у 2021 році. Операційний прибуток зріс на 27,4% до 6,8 млрд євро, тоді як поставки та чистий грошовий потік у автомобільному секторі минулого року досягли нових максимумів.
«У важких умовах ми досягли найсильнішого результату в історії Porsche, на деяку відстань», — сказав голова правління Олівер Блуме.
Porsche заявила, що минулого року продала 309 884 автомобілі, «незважаючи на наслідки війни в Україні, виклики пандемії коронавірусу та збої в глобальному ланцюжку поставок», що на 2,6% більше, ніж у 2021 році, коли було 301 915.
«Факторами нашого успіху є покращене цінове позиціонування, потужний асортимент продукції, збільшення продажів автомобілів, вплив обмінного курсу та наша сувора дисципліна витрат», — додав Лутц Мешке, керівник відділу фінансів та інформаційних технологій.
«Ми збираємося по-новому поглянути на все, від асортименту продукції та цін до структури витрат. Ми хочемо підвищити якість наших внесків і зробити наші продукти ще привабливішими».
IPO автовиробника 29 вересня 2022 року стало найбільшим у Європі з точки зору ринкової капіталізації.
«Тепер ми можемо стати ще більш зосередженими та набрати ще більшої швидкості», — сказав Мешке. «Нещодавно отримана автономія дає нам додаткову свободу підприємництва. Ми зміцнимо конкретні можливості в ключових сферах, таких як програмне забезпечення та акумуляторні технології».
Електричний Macan надійде в продаж у 2024 році, а в середині десятиліття — електричний 718 і електричний Cayenne. Це четверте покоління позашляховика допоможе Porsche досягти мети пропонувати щонайменше 80% своїх нових автомобілів як електромобілі у 2030 році.
Новий електричний позашляховик, розташований над Cayenne, розширить лінійку електромобілів на основі нової платформи SSP Sport.
«Ми спостерігаємо зростання прибутків у цьому сегменті, зокрема в Китаї та США», — сказав Блюм.
Cayenne буде оновлено цього року, і нова модельна лінійка включатиме три гібриди, що підключаються від електромережі, з більшим запасом ходу на електротягі.
«Якщо економічно складні умови значно не посиляться, ми очікуємо, що операційна рентабельність продажів групи за 2023 фінансовий рік буде в діапазоні від 17% до 19%», — сказав Мешке. Це керівництво базується на доході від продажів у діапазоні від 40 до 42 мільярдів євро.
Мешке сказав: «У довгостроковій перспективі ми прагнемо отримати груповий операційний прибуток від продажів понад 20%».