Недавній звіт Just-Auto дивився вперед на другу половину цього десятиліття та далі, розглядаючи наступне покоління електрифікованих транспортних засобів Ford Motor Company . Однак автомобілі, кросовери, позашляховики та пікапи з двигуном ДВЗ будуть ще деякий час. У цьому огляді розглядаються деякі деталі деяких майбутніх моделей бренду синього овалу.




Автомобілі

Колись великі продавці в Європі, Fiesta та Focus будуть поступово зняті з виробництва протягом кількох років, те, що вже сталося з Fusion у Північній Америці. Тому може бути дивно, що Mondeo є бестселером Ford у Китаї.

Останньому поколінню цієї моделі лише рік, тому, ймовірно, воно залишиться до 2028 або 2029 років. Створений CAF, спільним підприємством Changan і Ford, седан довжиною 4935 мм має спільну платформу, двигун і багато іншого з Evos ( Дивись нижче).

Хоча немає ні м’якого гібрида, ні гібрида, ні гібрида, що підключається до мережі, один або більше з них повинні бути додані під час оновлення обличчя, яке має відбутися в 2025 році.

CAF також має скромний експортний бізнес із цим автомобілем, екземпляри з маркою Taurus експортуються на Близький Схід.

Доцільність заміни двох інших автомобілів, одна з яких призначена для Китаю, виглядає не дуже надійною. І Focus , і Escort були гідними продавцями в минулому, але зараз кожен підходить до кінця свого життєвого циклу.




Тим часом у Північній Америці майбутнє нового Mustang виглядає яскравим . S650 успадкував архітектуру CD6 свого попередника, хоча й із значними оновленнями.

Варіанти запуску, які будуть доступні з шестиступінчастою механічною та десятиступінчастою автоматичною коробками передач, такі:

2,3-літровий чотирициліндровий EcoBoost – 315 кінських сил і 350 фунтів крутного моменту
5,0-літровий V8 GT – 480 кінських сил і 415 фунтів крутного моменту
5,0-літровий V8 GT з додатковим подвійним вихлопом Active Valve – 486 кінських сил і 418 фунтів-фут крутного моменту
5,0-літровий V8 Dark Horse – 500 кінських сил і 418 фунтів крутного моменту
Серійне виробництво на заводі Flat Rock у Мічигані має розпочатися в липні. Ford, ймовірно, дасть цьому поколінню відносно короткий шестирічний цикл виготовлення, тобто підтяжка обличчя відбудеться у другій половині 2026 року. Що стосується восьмого покоління, воно має бути електричним і дебютувати в 2030 модельному році.

Кросовери та позашляховики

Наближаючись до свого другого дня народження, Bronco залишається великим продавцем на внутрішньому ринку Ford. Позашляховик із рамним шасі для Північної Америки (новий для 21 року), Близького Сходу та Африки, призначений безпосередньо для Jeep Wrangler. Хоча базується на Endeavour/Everest, є унікальні панелі кузова та два стилі кузова. І панель даху, і двері можна зняти та зберігати у вантажному відсіку.

Є два бензинових двигуна EcoBoost з турбонаддувом. Це 2,3-літровий чотирициліндровий двигун із 275 кінськими силами та 315 фунт-фут крутного моменту або 2,7-літровий V6 із 315 кінськими силами та 410 фунт-фут (усі працюють на паливі з октановим числом 87). Коробки передач десятиступінчаста автоматична або семиступінчаста (6+гусеничні) механічна.

Також є дві системи повного приводу. Перший має двошвидкісну електронну роздавальну коробку. Друга, додаткова система, оснащена двошвидкісною електромеханічною роздавальною коробкою. Це додає автоматичний режим для 2H і 4H і має суцільну задню вісь AdvanTEK і незалежний передній диференціал AdvanTEK. Кожен поставляється компанією Dana і може бути додатково оснащений електронним блокуванням диференціалів Spicer Performa-TraK.

Ford встановлює як дво-, так і чотиридверні автомобілі Bronco з так званою системою управління місцевістю з режимами GOAT (пересувається будь-яким типом місцевості). Водій може вибрати із семи налаштувань: Normal, Eco, Sport, Slippery і Sand, з Baja, Mud/Ruts і Rock Crawl для їзди по бездоріжжю.




Назви моделей спочатку були Bronco, Big Bend, Black Diamond, Outer Banks, Wildtrak і Badlands. Потім Everglades було анонсовано в лютому 2022 року, прем’єра якого відбулася на автосалоні в Чикаго того ж місяця.

Bronco Raptor (код проекту: «Warthog») був анонсований у січні 2022 року, новий для 2023 модельного року. Модифікації значні та включають розширення колісних арок, спеціальні опори амортизаторів для додаткового ходу підвіски, міцні опорні та опорні пластини та посилені стійки даху. Також є передній диференціал Dana 44TM AdvanTEK з модернізованими півосями, та ж компанія постачає свої 50TM Heavy. -Задній диференціал Duty AdvanTEK. Потужність 3,0-літрового V6 з турбонаддувом становить 418 к.с. + 440 фунт-фут крутного моменту.

Lightning (EV) і гібрид, ймовірно, будуть додані до середини десятиліття.

Якщо, як очікується, Bronco будуватимуть протягом восьми років, має бути оновлений для 2024 модельного року та ще один для MY2027, заміна надійде в другій половині CY2029.

Хоча нинішній Edge виготовляється в Канаді та доступний не лише в Америці, але й у багатьох країнах за межами цього регіону, новий Edge L призначений лише для Китаю. Щойно представлена ​​нова модель довша (5000 мм), ширша (1961) і вища (1773), а також має подовжену колісну базу (2950), як випливає з назви.

Стандартним двигуном є 2,0-літровий турбомотор потужністю 185 кВт і 378 Нм для п’яти- та семимісних версій. 2,0-літровий гібридний двигун потужністю 202 кВт і 405 Нм стане доступним у третьому кварталі.

Виробництво північноамериканської серії CD549 Edge має завершитися у вересні. Потім завод в Оквілі в Онтаріо буде переобладнаний для виробництва електромобілів.

CD542, Evos , — ще одна модель для Китаю. Цей кросовер, оголошений однойменним прототипом на автосалоні в Шанхаї у квітні 2021 року, виготовляють у Чунціні. Вийшовши на ринок у жовтні 2021 року, незабаром за ним з’явився новий Mondeo, який є еквівалентом седана.

Стандартним двигуном є 2,0-літровий двигун EcoBoost Turbo від Ford потужністю 240 к.с. Немає електричних або електрифікованих альтернатив.

Фейсліфтинг Evos має відбутися у 2025 році, а заміна на електричний — у 2028 році.

Пікапи

Focus міг би зникнути в Північній Америці, але його платформа C2 продовжує жити. Maverick , новий для 22 модельного року, є чимось на кшталт майстерності , оскільки в цьому сегменті практично немає іншої великомасштабної моделі.

Архітектура та силові агрегати випробувані та випробувані, виробничий завод недорогий. Виробляється виключно в Ермосільо, мексиканська фабрика також виробляє близький Bronco Sport.

Стандартною силовою установкою є 2,5-літровий чотирициліндровий двигун Ford з циклом Аткінсона та один двигун. Ця гібридна система забезпечує сукупну потужність 191 кінську силу та 155 фунт-футів. крутного моменту. Привід передається на передню вісь через CVT. Альтернативний, додатковий 2,0-літровий двигун EcoBoost забезпечує 250 кінських сил і 277 фунт-фут. крутного моменту. Це також означає стандартну восьмиступінчасту автоматичну коробку передач і передній або повний привід за додаткову плату (ринок США).

Серед новинок Maverick 2023 модельного року було додавання позашляхового пакету Tremor. Для '24 року повинні бути додаткові опції з високою маржою та нові моделі.

Очікується десятирічний життєвий цикл, що означатиме підтяжку обличчя середнього віку в CY26. GM відмовився від натяків на те, що розробляється пікап Chevy такого ж розміру, але цей автомобіль буде EV. Тому Ford може залишатися домінуючим брендом у цьому сегменті. Звичайно, якщо Hyundai Santa Cruz якимось чином не почне кидати більш серйозний виклик Maverick, ніж це було досі.

Поточний Ranger був представлений у листопаді 2021 року, але виробництво почалося лише в травні 22 року. Завод FTM у Районі був першим заводом, який виготовив його, а потім у Сільвертоні (Південна Африка) у листопаді 2022 року. Ford також виготовляє двійник Ranger VW Amarok у Сільвертоні.

Модель серії P703 використовує еволюцію архітектури корпусу на рамі T6 і знову буде створюватися в Аргентині (Пачеко), Південній Африці та США, а також у Таїланді. Мічіганський складальний завод (Вейн) має почати виробництво перших серійних екземплярів у травні.

Компанія Ford уже використовує потенційні прибутки від високоякісних варіантів, вирішивши зробити Raptor похідною у всьому світі. На відміну від попереднього, який оснащувався чотирициліндровим бітурбованим дизелем, новий має бітурбований 3,0-літровий V6 з різною потужністю: 212 кВт (288 к.с.) і 491 Нм для європейських країн, але 292 кВт (397 к.с.) і 583 Нм для Австралії через закони про викиди.

У багатьох країнах модельний ряд двигунів складається з версій 2,0-літрового чотирициліндрового дизеля Ford з одним турбонаддувом і бітурбо, а також 3,0-літрового Power Stroke V6 компанії Lion (він замінив 3,2-літровий рядний п’ять двигунів). . Шестиступінчаста механічна, шестиступінчаста автоматична та десятиступінчаста автоматична коробки передач, а також дві системи повного приводу.




Оновлення 2,3-літрового чотирициліндрового бензинового агрегату, ймовірно, стане базовим агрегатом у Північній Америці, тоді як Raptor буде оснащуватися 3,0-літровим бензиновим V6, як і в інших регіонах. Повідомляється, що Ford розглядав, але відхилив V8 Raptor.

У червні 2022 року в Австралії був сфотографований прототип із подовженою колісною базою та лівим кермом, покритий камуфляжною плівкою. Ford ще не повідомляє, чи буде такий кузов виключно для Північної Америки.

Очікується, що термін виробництва становить вісім років, тому рестайлінг Ranger в середині циклу має відбутися в 2026 році (2027 для Північної Америки).

Бестселеру Ford, чотирнадцятому поколінню F-150 , у вересні виповниться три моделі, тому деякі стилі та інші оновлення, ймовірно, з’являться приблизно через 18 місяців для моделі 2025 року. Звичайно, будуть певні зміни для MY24, але вони мають бути незначними.

Повідомляється, що код п'ятнадцятого покоління F-150, який має вийти на ринок у 2027 році, буде P736.

Є багато причин, чому Ford десятиліттями залишався номером один у сегменті повнорозмірних пікапів. Однією з головних є те, наскільки свіжою вона підтримує кожну модель завдяки оновленням і відносно коротким життєвим циклам. Поточна серія F-Series Super Duty є яскравим прикладом.

Виробництво нових вантажівок 2023 року стартувало в січні. І хоча компанія не заявляє про це, останній Super Duty не є «повністю новим», як стверджується, а є капітальним ремонтом попередньої моделі.

Однією з новинок для вантажівок серії P708 є 6,8-літровий V8. Новий двигун OHV, зібраний у Канаді, базується на 7,3-літровому V8 від Ford «Годзілла».

Також є 6,7-літровий дизель Power Stroke попередніх вантажівок, і вперше для цього агрегату є кілька станів налаштування.

Значення потужності та крутного моменту:

6,8-літровий V8 – 405 кінських сил і 445 фунт-фут крутного моменту
7,3-літровий V8 – 430 кінських сил і 485 фунтів крутного моменту
6,7-літровий дизель V8 – 475 кінських сил і крутний момент 1050 фунт-фут-фут
6,7-літровий високопродуктивний дизель V8 – 500 кінських сил і 1200 фунтів футів крутного моменту (1627 Нм)
Усі варіанти мають стандартну трансмісію з десятиступінчастим гідротрансформатором.

Як і у випадку зі старими пікапами Super Duty, новітні здебільшого виготовляються на заводі Kentucky Truck у Луїсвіллі, а також на заводі OHAP (Avon Lake, Ohio).

Ford, ймовірно, представить наступне покоління Super Duty для 29 модельного року.