Небагато автомобілів поєднують у собі розкіш і продуктивність так, як Audi S8 2023 року, який прискорює свій темп завдяки твін-турбо V8 потужністю 563 к.с. Базований на просторому та комфортабельному седані A8 , S8 пропонує всі атрибути великого розкішного автомобіля, включаючи доступні масажні сидіння, високотехнологічну інформаційно-розважальну систему та тихий салон, обшитий високоякісними матеріалами.
Його підвіску було налаштовано, щоб забезпечити кращу керованість, ніж A8, а S8 повертає повороти з наполегливістю набагато меншого спортивного седана. Такий атлетизм є рідкістю в класі великих автомобілів класу люкс, де єдиним справжнім конкурентом S8 у цьому відношенні є настільки ж пишний Maserati Quattroporte.
Стриманий зовнішній дизайн S8 дозволяє йому залишатися стриманим у русі, що добре для уникнення небажаної уваги з боку дорожнього патруля, але може розчарувати тих, хто хоче більше шикарності.Елегантна шкіряна оббивка Valcona тепер є стандартною для S8 у 2023 році.
Ця обробка має унікальний візерунок швів у формі ромбів, який покриває як сидіння, так і дверні панелі. Крім того, опціональний пакет Executive отримує нову функцію дистанційного паркування.
В іншому випадку S8 залишиться без змін у 2023 році. Ця шестизначна стартова ціна є високою, але S8 поставляється добре обладнаним навіть за стандартами автомобілів класу люкс. Ми б запропонували пакет Comfort Plus, оскільки він додає підігрів задніх сидінь, шкіряну панель приладів, проекційний дисплей і модні світлодіодні фарт.
Представницький пакет також привабливий і оснащений системою моніторингу сліпих зон, адаптивним круїз-контролем із системою підтримки смуги руху та 21-дюймовими колесами.
Єдиний вибір двигуна S8 – потужний: 4,0-літровий двигун V-8 з подвійним турбонаддувом, що виробляє 563 кінські сили та крутний момент 590 фунт-фут. Повний привід стандартний, а коробка передач восьмиступінчаста автоматична. Audi заявляє про максимальну швидкість 155 миль на годину, а також є системи економії палива, включаючи дезактивацію циліндрів і помірну гібридну установку з невеликим електродвигуном і акумулятором.
На нашому тестовому треку S8 розганявся до 60 миль/год лише за 3,2 секунди. Система активної підвіски може керувати кожним колесом окремо для покращення якості їзди, і вона налаштована інакше, ніж у стандартного A8, забезпечуючи покращене проходження поворотів завдяки зменшеному крену кузова. Audi також включає таке обладнання, як задній диференціал із розподілом крутного моменту та рульове керування задніми колесами для підвищення маневреності; потужні вуглецево-керамічні гальма – опція.
Незважаючи на те, що технічно S8 є гібридом, покупцям не варто очікувати паливної ефективності рівня Toyota Prius . EPA оцінює, що найкраще, чого ми можемо очікувати, це 22 милі на галон на шосе, з рейтингом міста, що знижується до всього 13 миль на галон.
Ой У нас не було нагоди випробувати S8 на нашому маршруті економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год, але коли ми це зробимо, ми оновимо цю історію з результатами.
Вишукані матеріали вистилають майже кожен квадратний дюйм салону S8, включаючи шкіряну оббивку, оздоблення стелі зі штучної замші та прошиту шкіряну кришку приладової панелі. Передні сидіння пропонують стандартне підігрів, охолодження та масаж, а задня кабіна пропонує масу простору для пасажирів, щоб розтягнутися.
Щоб ще більше побалувати тих, хто сидить на задньому сидінні, розгляньте пакет «Комфорт заднього сидіння», який додає електрорегульовані бічні сидіння з обігрівом, вентиляцією та масажем, плюшеві підголівники, підлокітники з підігрівом і пульт дистанційного керування для інформаційно-розважальної системи автомобіля.
Чотирьохзонний автоматичний клімат-контроль входить до стандартної комплектації, як і система багатокольорового внутрішнього освітлення. Багажник великого розміру ідентичний багажнику A8, який довів свою мужність під час нашого тестування, вміщуючи шість ручних валіз.
Як і у випадку зі стандартним A8, інтер’єр S8 є справжнім експонатом техніки. Кілька сенсорних екранів керують кліматом, аудіосистемою, навігацією та безліччю функцій підключення. 12,3-дюймовий цифровий блок приладів Audi Virtual Cockpit є стандартним, як і 10,1-дюймова верхня інформаційно-розважальна система та 8,6-дюймовий нижній дисплей. Apple CarPlay, Android Auto, бортова точка доступу Wi-Fi і навігація на приладовій панелі є стандартними, а пасажири можуть заряджати свої сумісні смартфони бездротовим способом за допомогою зарядної панелі S8. Аудіофіли будуть раді виявити, що система Bang & Olufsen із 17 динаміками є стандартною; в якості опції Audi замінить установку з 23 динаміками.
Тип автомобіля: передній двигун, повний привід, 4 або 5 пасажирів, 4-дверний седан
ЦІНА
Базова: $118 995
ДВИГУН
DOHC 32-клапанний V-8 з подвійним турбонаддувом і проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головки, пряме вприскування палива Робочий об’єм
: 244 дюймів 3 , 3996 см 3
Потужність: 563 к.с. при 6000 об./хв.
Крутний момент: 590 фунт-фут при 2050 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична
РОЗМІРИ
Колісна база: 123,2 дюйма
Довжина: 209,5 дюйма
Ширина: 76,6 дюйма
Висота: 58,5