Якщо ви закриєте очі й уявите собі Porsche, швидше за все, у вашій уяві спочатку відобразиться 911. Цей фастбек із заднім розташуванням двигуна — легенда — і не дарма. Наведіть так багато причин.

porsche-gt3rs (2)

Десятиліттями він був еталоном продуктивності, керованості та відчуття, надихаючи таких конкурентів, як Aston Martin Vantage , Audi R8 і Maserati MC20 , щоб назвати декілька. «Стандартний» 911 дотримується свого коріння з комплектом шестициліндрових двигунів з подвійним турбонаддувом, які були налаштовані на потужність до 473 кінських сил.

Porsche 911 2023 black style

Потужніше Turbo і GT3 доступні моделі — це, звичайно, Porsche, — але ми розглядаємо ці автомобілі окремо. Більшість моделей 911 мають задній привід, але доступний і повний привід. Пропонуються купе, кабріолет і кабріолет, а також кузов Targa, і в них є кабіна, комфортна для двох дорослих, незалежно від того, чи була вона прикрашена розкішшю чи кузовом. Перевага 911 випливає не тільки з його високих можливостей продуктивності, але й з того факту, що він досить комфортний для щоденного використання.

Porsche додав орієнтовану на бездоріжжя Dakar версію 911, яка оснащена вузликими шинами, піднятою підвіскою та такою ж силовою установкою, як у Carrera 4 GTS. Буде виготовлено лише 2500, а стартова ціна становить 223 450 доларів. Є також топовий кабріолет America Edition GTSдо лінійки 911.

porsche-gt3rs (4)

Лише 100 призначено для продажу в Сполучених Штатах (ще 15 поїде в Канаду), і всі вони оснащені семиступінчастою механічною коробкою передач, фарбою кузова Azure Blue 356, колісними дисками з трьома обробками (з білими, сріблястими та червоними деталями), та спеціальна графіка збоку.

Чорний шкіряний інтер’єр прикрашений червоними деталями, а підсвічені накладки на пороги віддають данину історії бренду в Північній Америці. Зацікавленим покупцям слід швидко зв’язатися зі своїм дилером Porsche, оскільки обмежене видання, ймовірно, буде розпродано навіть за ціною 186 370 доларів. Орієнтована на пуристів модель Carrera T знову приєднується до лінійки цього року із заднім приводом, без задніх сидінь і механічною коробкою передач за 118 050 доларів.

Базуючись на нашому досвіді роботи з безліччю моделей 911, ми можемо з упевненістю рекомендувати Carrera S. Вона має на 64 коня більше, ніж стандартна Carrera. Незважаючи на те, що ми любимо механічні коробки передач, автоматична коробка передач Porsche з подвійним зчепленням є, мабуть, найкращою коробкою передач із автоматичним перемиканням передач у світі, тому ми не відмовляємо нікого від її вибору.

porsche-gt3rs (1)

Ті, хто хоче насолоджуватися своїм 911 цілий рік, але має мати справу зі слизькими зимовими умовами, можуть додати повний привід за 7300 доларів, якщо ви вважаєте, що чотирьох зимових шин недостатньо. Нам подобається класичний стиль кузова купе, особливо тому, що кабріолет коштує майже на 13 000 доларів дорожче.

Ми також вибрали б пакет Sport Chrono, який додає контроль запуску, додаткові режими водіння тощо. Опція Sport Seats Plus забезпечує більшу підтримку передніх ковшів, а пакет Sport додає занижену підвіску та неймовірну вихлопну систему.

porsche-gt3rs (5)

Наш вибір оновлень завершиться вентильованими подушками передніх сидінь, пасивним входом, багатофункціональним кермом GT з підігрівом і системою Dynamic Light System Plus від Porsche, яка включає автоматичне дальнє світло та фари, які повертаються в напрямку передніх шин. Це лише невелика частина варіантів налаштування, які Porsche пропонує для цього автомобіля, що суттєво збільшує ціну. Але попередження: їм важко встояти.

У задній частині 911 встановлений 3,0-літровий шестициліндровий двигун із подвійним турбонаддувом. Базовий Carrera має 379 кінських сил, S дає 443 поні, а GTS генерує 473 коня.

porsche-gt3rs (8)

У той час як кожна модель стандартно поставляється з неймовірно швидкою восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, пропонується чудова семиступінчаста механічна коробка передач, але вам доведеться викластися за S або GTS, щоб отримати її.

Купе та кабріолет мають стандартний привід на задні колеса, але вони можуть бути оснащені повним приводом для чотирисезонного водіння з високою продуктивністю. Targa тільки повнопривідна. Ми випробували базову модель Carrera, а також кілька варіантів більш потужної Carrera S, яка довела свою майстерність на іподромі та неймовірну тягу за несприятливих погодних умов.

porsche-gt3rs (18)

Незалежно від застосування, кожен 911 має дивовижне прискорення, особливо коли використовується радісно хороший контроль запуску. На нашому тестовому треку модель GTS розганялася до 60 миль/год всього за 2,8 секунди , обладнана восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач; із семиступінчастою механічною коробкою передач 911 GTS продемонстрував трохи повільніший результат – 3,2 секунди.в тому ж тесті.

Porsche 911 photo

Додаткова спортивна вихлопна система Porsche також допомагає покращити враження, надаючи повнішу ноту двигуна. Найкраще те, що 911 такий же зручний, як і раніше, а також кращий у керуванні. Його кермове управління є комунікабельним і блискуче прямим, а купе і кабріолет мають покращене зчеплення на поворотах і стабільність. Якість їзди також напрочуд гнучка, незважаючи на дивовижний контроль кузова 911, який дозволяє водіям плавно перемикатися між розслабленою та жвавою їздою.

З рейтингом EPA 18 миль на галон у місті та 25 на шосе, Carrera S з механічною коробкою передач є найбільш паливноефективним 911. Однак оцінки економії палива інших моделей 911 не падають набагато далі від цих цифр. На нашому шосе зі швидкістю 75 миль/год Carrera та Carrera S (обидві обладнані автоматикою) отримали вражаючі результати 33 та 30 миль на галон відповідно.

Інтер’єр 911 продовжує виглядати витончено, а не складно, з поєднанням кнопок, ручок і елементів керування на сенсорному екрані та — вперше в історії — великим центральним підстаканником. Кластер вимірювальних приладів також відхиляється від історії, відмовляючись від переважно аналогових приладів переважно цифровими. Хоча ці екрани мають деякі проблеми з користувачем і можуть бути заблоковані кермом, центральний тахометр все ще використовує фізичну стрілку, яка слідує за обертами двигуна до його божественної червоної лінії 7400 об/хв.

Низьке положення за кермом 911 і передні сидіння з підтримкою є фантастичними, а кермо має широкий діапазон регулювання. Нам би хотілося, щоб Porsche менше використовував оздоблення чорного кольору на центральній консолі, надаючи більше внутрішніх відсіків для зберігання речей, і надав цій іконі автомобіля більший механізм перемикання передач, ніж короткі перемикачі, які є на моделях з автоматичним приводом.

porsche-gt3rs (20)

Незважаючи на те, що теоретично 911 продовжує пропонувати чотири місця, крихітні задні сидіння залишаються такими ж неприязними до дорослих, як і тоді, коли 911 вперше вийшли на дороги в середині 1960-х років.

Кожен 911 оснащений 10,9-дюймовим сенсорним екраном, вбудованим у центр приладової панелі. Окрім голосових команд і кнопок на кермі, центральний екран також містить поворотні кнопки керування на консолі. Інформаційно-розважальна система підтримує точку доступу Wi-Fi, бездротовий Apple CarPlay і дротовий Android Auto. Porsche пропонує дві високоякісні системи об’ємного звучання, які включають систему Bose з 12 динаміками та стереосистему Burmester з 13 динаміками.