Незважаючи на те, що його знову оновили, Nissan GT-R в основному залишається тим самим купе покоління R35 , яке почало з’являтися у дилерів 15 років тому і швидко заслужило прізвисько «Годзілла». Цього року повертається модель T-Spec середнього рівня , яка займає місце між версіями Premium і повномасштабною Nismo. 3,8-літровий двигун V-6 з подвійним турбонаддувом, як і раніше, видає 600 кінських сил під капотом агрегатів Nismo, тоді як моделі Premium і T-Spec демонструють скромніший, але все ще потужний 565 pony.
Звичайні елементи продуктивності також присутні, включаючи електронні регульовані амортизатори Bilstein і Bremboгальма з карбон-керамічними налаштуваннями для варіантів, орієнтованих на продуктивність. Присутня та сама автоматична трансмісія з подвійним зчепленням і система повного приводу, яка працює разом, щоб забезпечити неймовірне прискорення, яким відомий GT-R. Ми не впевнені, скільки ще буде залишатися у виробництві це покоління культової таблички, і ті, хто вирішить придбати нову, напевно оцінять все ще жахливі можливості Годзілли.
Nissan вдалося збільшити притискну силу без збільшення коефіцієнта лобового опору за рахунок масажу передньої та задньої частин, включаючи більш тонку решітку радіатора та змінені спойлери. Новий спойлер у формі лебединої шиї — те, що також використовується в Porsche 911 GT3 — було додано до моделі Nismo, яка тепер також пропонує передній диференціал обмеженого тертя та пакет зовнішнього вигляду з вуглецевого волокна. Nissan також каже, що до палітри кольорів Nismo також додано новий колір Stealth Grey, хоча цей колір пропонувався на моделях Nismo Special Edition 2022 року . Знову представлена модель T-Spec також повертає культові кольори Midnight Purple і Millennium Jade.
Якось Nissan стягує шестизначну суму за автомобіль, який коштував менше, ніж той, коли він дебютував десять років тому, і відтоді не сильно змінився. Тим не менш, ті, хто шукає постійного місця в найпотужнішому автомобілі з емблемою GT-R, ймовірно, не надто турбуються про ціну. Хоча найкраща версія – NISMO, вона майже вдвічі дорожча за модель Premium і дорожча за екзотичні McLaren 570 і Porsche 911 Turbo S. У світлі цього ми запропонуємо менш дорогий GT-R T-Spec, який розширює межі продуктивності, але зберігає ціну значно нижчою за екзотичних конкурентів.
Стандартний 3,8-літровий V-6 з подвійним турбонаддувом 2023 GT-R видає потужні 565 кінських сил і 467 фунт-фут крутного моменту. Він підключається до шестиступінчастої автоматичної коробки передач і повного приводу, які передають всю цю потужність на тротуар. На нашому тестовому треку GT-R розганявся з нуля до 60 миль/годлише за 2,9 секунди.
Швидке кермування, жорстка конструкція та регульована підвіска GT-R можуть змусити навіть любителів почуватися героїчно за кермом. Хочу більше? Перегляньте моделі Track Edition і NISMO з налагодженим двигуном, який видає 600 кінських сил і крутний момент 481 фунт-фут. (Інсайдерська порада: джерела повідомляють нам, що NISMO насправді виробляє значно більше, ніж 600 кінських сил, але Nissan не хотів оцінювати його вище, можливо, з причин, пов’язаних з його омологацією для японського ринку.) Як і в минулі роки, Їзда міцна, але не напружена, а завдяки активному приглушенню звуку дзижчання двигуна GT-R не завдає удару барабанним перетинкам під час їзди по шосе.
Оцінки EPA на 2024 рік ще не опубліковані. Для довідки, уряд підрахував, що кожен GT-R 2023 року буде заробляти 16 миль на галон у місті та 22 милі на галон на шосе. Однак ми не знаємо його реальні милі на галлон, оскільки ми не перевіряли його на нашому 200-мильному маршруті з економією палива на шосе.
Усередині передні сидіння GT-R досить просторі, але задні сидіння можуть бути комфортними лише для маленьких дітей. Інтер’єр гарно оформлений і пропонує безліч стандартних функцій, але ті, хто шукає інтер’єр високого класу, як-от Audi R8 або Mercedes-AMG GT, будуть розчаровані. Кожна модель оснащена двозонним клімат-контролем, оббивкою зі шкіри та замші, підігрівом передніх сидінь тощо. Внутрішнє місце для зберігання речей невелике, лише великі дверні кишені та невеликий контейнер на центральній консолі.
Кожен 2023 GT-R оснащений 8-дюймовим сенсорним екраном, яким також можна керувати за допомогою поворотної ручки на центральній консолі. Хоча функція Apple CarPlay, вбудована навігація та аудіосистема Bose з 11 динаміками є стандартними, Android Auto не є опцією. Його інформаційно-розважальна система досить проста у використанні, навіть якщо її графіка та меню не найпривабливіші. Також є настроюваний дисплей даних із зчитуванням різних показників, таких як температура охолоджуючої рідини та масла, перевантаження, тиск наддуву та інші параметри двигуна.