Під фіолетовою шкірою, характерною для цього пам’ятного випуску 50 Jahre, який відзначає півстоліття BMW M Division і який поділяють усі моделі M3 Competition , ховається 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун із подвійним турбонаддувом потужністю 503 к.с. З увімкненим пусковим контролем і наддувом вище 15,0 фунтів на квадратний дюйм найшвидша в історії 3-серія розганяється до 30 миль/год за 1,0 секунду. Розгін до 60 миль/год займає 2,8 секунди, а чверть милі проходить за 11,0 секунд при 124 милях/год.
Повний привід входить у стандартну комплектацію Edition 50 Jahre і може бути придбаний на будь-якому іншому M3 Comp за 4000 доларів. Він додає приблизно 150 фунтів до спорядженої ваги, але додаткове зчеплення допомагає 50 Jahre обганяти свого задньопривідного аналога на 0,7 і 0,6 секунди на швидкості 60 миль/год і на чверть милі відповідно. Принадність режиму xDrive Competition полягає в тому, що він пропонує найкраще з обох світів: повний привід для прискорення класу суперкара та від’єднання передньої осі, щоб увімкнути режим заднього приводу для махінацій із посиленням повороту.
Ніщо в цьому сегменті не наближається до прискорення M3 Competition xDrive, який грає в світі з Porsche 911 і Chevy Corvette і не далеко від 627-сильного BMW M5 CS. Серйозно швидко. Його статус суперседана доповнює 1,03-грамовий скідпад, який зупиняється — за допомогою вуглецево-керамічного гальмівного пакету вартістю 8500 доларів — на швидкості 70 миль/год за 153 фути та до 100 миль/год за 297 футів. Деякий час за кермом BMW M4 CSL змусив нас задуматися, на що міг би бути здатний Competition xDrive, якби він був оснащений липкою гумою Michelin Pilot Sport Cup 2 R Track Connect від CSL. Зрештою, це шини для прямого монтажу, які можна придбати в TireRack за 1836 доларів.
Найрізкіші удари відбиваються на кованих 19-дюймових передніх і 20-дюймових задніх колесах і в карбонових відрах за 4500 доларів. Сидіння з надзвичайною підтримкою дещо складні для входу та виходу, але забезпечують напрочуд комфорт.
Як і в усіх моделях 3-ї серії 2023 року, в салоні M3 використовується вигнутий дисплей BMW, який включає 12,3-дюймову цифрову панель приладів і 14,9-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи. Операційна система iDrive 8 замінює більшість фізичних кнопок керування системою вентиляції, вентиляції, вентиляції та кондиціонування повітря та радіо на не надто інтуїтивну структуру меню інформаційно-розважальної системи. На щастя, iDrive 8.5 виходить цього літа, і BMW обіцяє вирішити ці проблеми, покращивши компонування. Можливо, того факту, що це п’ятимісне спальне місце показало 27 миль на галлон під час нашого тесту економії палива на швидкості 75 миль/год, достатньо, щоб пробачити недоліки iDrive.
Починаючи з $83 595, M3 Competition xDrive забезпечує вражаючу продуктивність за ці гроші. Edition 50 Jahre стандартно оснащений спліттером із вуглецевого волокна та спойлером, титановими вихлопними трубами, обробленими вуглецевим волокном, спортивними сидіннями M, спеціальною ручною валізою для 50 Jahre, пакетами Executive і Parking Assist, адаптивними світлодіодними фарами з лазерним освітленням, бездротова зарядка пристрою та оздоблення M Shadowline, що збільшило наклейку на вікні до 96 695 доларів. Єдиними варіантами за додаткову вартість є вищезгадані сидіння з вуглецевого волокна та вуглецево-керамічні гальма. Але його час на вершині ієрархії 3-ї серії буде обмежений. Легкий 2024 M3 CS із додатковими 40 конями та шинами Michelin Pilot Sport Cup 2 з’явиться у другій половині цього року.
2023 BMW M3 Competition xDrive
Тип автомобіля: передній двигун, задній/повний привід, 5-місцевий, 4-дверний седан
ЦІНА
Базова/як перевірено: 83 595 доларів США/109 695 доларів США
Опції: 50 Jahre Edition (вуглецевий спліттер і спойлер, оздоблення вихлопної труби з вуглецевого волокна та титану, сидіння M Sport, ручна валіза, пакети Executive і Parking Assist, адаптивні світлодіодні фари з Laserlight, бездротова зарядка пристроїв і оздоблення M Shadowline), 13 100 доларів США; карбон-керамічні гальма, $8500; сидіння з вуглецевого волокна, 4500 дол
ДВИГУН Двигун
із подвійним турбонаддувом і проміжним охолодженням DOHC, 24-клапанний рядний 6, алюмінієвий блок і головка, безпосереднє вприскування палива. Об’єм
: 183 дюймів 3 , 2993 см 3 Потужність: 503 к.с. при 6250 об ./хв. Крутний момент: 479 фунт-фут при 2750 об./хв
ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: стійки/багатоважільна
гальмівна система, передня/задня: 15,7-дюймовий вентильований, вуглецево-керамічний диск з поперечними просвердленнями/15,0-дюймовий вентильований поперечно-просвердлений, вуглецево-керамічний диск Шини: Pirelli P Zero PZ4 F
:
275 /35ZR-19 (100Y) ★
R: 285/30ZR-20 (99Y) ★
РОЗМІРИ
Колісна база: 112,5 дюйма
Довжина: 189,1 дюйма
Ширина: 74,3 дюйма
Висота: 56,5 дюйма
Пасажирський об’єм, передній/правий бік: 55/43 футів 3
Об’єм багажника: 13 футів 3
Споряджена вага: 3929 фунтів