Porsche представляє новий високопродуктивний варіант у верхній частині модельного ряду Cayenne: новий Cayenne Turbo GT поєднує в собі феноменальну продуктивність із високим ступенем корисності. Його 4,0-літровий твін-турбо двигун V8 розвиває 631 к.с. – на 90 к.с. більше, ніж у Cayenne Turbo Coupe. Крутний момент також збільшується з 567 до 626 фунт-фут. У результаті Cayenne Turbo GT може розганятися з місця до 60 миль/год за 3,1 секунди, пробігати чверть милі за 11,6 секунди та досягати максимальної швидкості на трасі 286 миль/год, що робить його найшвидшим і найшвидшим серійним Cayenne, який будь-коли пропонувався. від Porsche.

Cayenne Turbo GT

Cayenne Turbo GT, який доступний лише у кузові Coupe, у стандартній комплектації оснащений низкою систем підвіски, що покращують продуктивність, і високопродуктивних шин, виготовлених виключно для цієї моделі. Результатом є потужний позашляховик, який за своєю суттю залишається Cayenne, але має запас потужності та здібностей, які дозволяють йому бути вправним на складній дорозі чи навіть треку. Щоб продемонструвати його екстремальні можливості, пілот-тест Porsche Ларс Керн вирушив на легендарну трасу Nürburgring Nordschleife, де на Cayenne Turbo GT встановив новий офіційний рекорд кола позашляховика – 7:38,9 хвилини на одному 12,9-мильному колі.



Порівняно з Cayenne Turbo Coupe, Turbo GT має на 17 мм менший дорожній просвіт. Компоненти підвіски, а також системи шасі з електронним керуванням були спеціально відкалібровані для підвищення продуктивності. Трикамерна пневматична підвіска стала на 15 відсотків жорсткішою, а калібрування амортизаторів Porsche Active Suspension Management (PASM) переналаштовано, як і гідропідсилювач керма Plus і система рульового керування задньою віссю.

Активний Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) також був переналаштований для подальшого зменшення крену кузова та забезпечує точніше ввімкнення на поворотах на вищих швидкостях. На додаток до цього Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+) і вдосконалена передня вісь покращують керованість автомобіля та реакцію на поворотах. Передні колеса на один дюйм ширші порівняно з Cayenne Turbo Coupe, а негативний розвал збільшено на 0. 45 градусів, щоб дозволити спеціально розробленим 22-дюймовим високопродуктивним шинам Pirelli P Zero Corsa максимально збільшити площу контакту з дорогою. Зупинна сила забезпечується стандартними керамічними композитними гальмами Porsche (PCCB), які загорнуті в жовті супорти, але за бажанням можуть бути оснащені глянцевими чорними супортами. Розміри роторів спереду — 440 мм, ззаду — 410 мм.

Cayenne Turbo GT 2022 photo
Оптимізований V8, Tiptronic S зі швидшим часом перемикання передач і титановою спортивною вихлопною системою
Подвійний турбодвигун у Cayenne Turbo GT є найпотужнішим V8, який зараз пропонує Porsche. Найбільш суттєві оптимізації були зроблені на колінчастому валу, турбокомпресорах, системі прямого вприскування палива, а також охолодженні повітря на впуску та наддуві. V8 Turbo GT суттєво змінено порівняно з двигуном Cayenne Turbo Coupe, з іншим колінчастим валом, поршнями, шатунами, ланцюгом приводу ГРМ і амортизаторами кручення. Восьмиступінчасту автоматичну коробку передач Tiptronic S було модифіковано, щоб забезпечити швидший час перемикання передач. Система Porsche Traction Management (PTM) на Cayenne Turbo GT була оснащена роздавальною коробкою з водяним охолодженням, яка додатково збільшує теплоємність трансмісії під високими навантаженнями. Стандартна спортивна вихлопна система оснащена вихлопними трубами, розташованими по центру, і була спеціально розроблена для Cayenne Turbo GT. Вихлоп виготовлено з легкого та особливо термостійкого титану, що завдяки відсутності центрального глушника зменшує його вагу приблизно на 40 фунтів.



Обладнання, орієнтоване на продуктивність: вуглецеве волокно зовні, алькантара® всередині
Опціонально доступний у новому кольорі Arctic Grey, Cayenne Turbo GT підкреслює свій високий рівень продуктивності за допомогою ряду специфічних для моделі елементів дизайну. Спеціальна для GT передня частина з вираженою передньою губою та більшими бічними повітрозабірниками характеризує передню частину автомобіля. Контурний дах із вуглецевого волокна, чорні арки крил і 22-дюймові колеса GT Design у кольорі Neodyme виділяються з боків Cayenne Turbo GT. Верхнє заднє крило має бічні пластини з вуглецевого волокна разом із адаптивним заднім спойлером із дводюймовим (50 мм) клапаном каталки, що вдвічі більше, ніж у Cayenne Turbo Coupe. Кришка заднього дифузора з вуглецевого волокна завершує дизайн задньої частини автомобіля.



Орієнтований на продуктивність характер Cayenne Turbo GT додатково підсилюється широким рівнем стандартного обладнання. Спортивні сидіння з регулюванням у восьми положеннях спереду та спортивне розташування задніх сидінь із двома сидіннями є стандартними. Усі сидіння є специфічними для GT з перфорованими центрами сидінь з Alcantara®, контрастними швами в кольорах Neodyme або Arctic Gray і позначеннями «Turbo-GT» на підголівниках. Відповідно, багатофункціональне спортивне кермо має жовту центральну позначку 12 годин.



Дебют у Turbo GT: нова інформаційно-розважальна система для Cayenne
Turbo GT є першою моделлю Cayenne, яка використовує нове покоління Porsche Communication Management (PCM) із покращеною функціональністю, новим інтерфейсом користувача та новою логікою роботи. PCM 6.0, як і раніше, повністю сумісний з Apple CarPlay, але тепер також дозволяє інтегрувати Apple Music і Apple Podcasts. Крім того, система тепер сумісна з Android Auto™, що дозволяє підключати до автомобіля більше смартфонів.

Cayenne Turbo GT вже доступний для замовлення, і очікується, що він надійде до дилерів у США на початку 2022 року. Рекомендована роздрібна ціна становить 180 800 доларів США, не враховуючи комісію за доставку, обробку та обробку в розмірі 1350 доларів США.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *