Очікувано, всередині майбутнього позашляховика Audi EV також значною мірою представлені стійкі матеріали.
Q6 e-tron може похвалитися 19 кубічними футами багажного відділення за задніми сидіннями; цей простір розширюється до 54 кубів, якщо другий ряд укладено.
Audi показала салон Q6 e-tron 2025 року, першого електромобіля бренду, який буде побудований на новій архітектурі Premium Platform Electric (PPE). По суті, це модель, яка задає тон майбутньому Audi, і в цьому майбутньому, серед іншого, орієнтованого на техніку, буде представлена панель приладів, призначена для дисплеїв.
Усім, хто сподівався, що інтер’єри, заповнені екранами, були просто примхою, мабуть, варто відкинути цю мрію. Q6 e-tron є останнім прикладом того, куди рухаються салони нових автомобілів, з не одним, не двома, а трьома екранами, зверненими до пасажирів. Панель датчиків OLED і сенсорний екран інформаційно-розважальної системи мають розміри 11,9 і 14,5 дюйма відповідно, і обидва розташовані під єдиною вигнутою рамкою, підкресленою зовнішнім освітленням. Інший 10,9-дюймовий сенсорний екран призначений для пасажира на передньому сидінні, і він має спосіб блокувати водієві огляд його вмісту відповідно до правил безпеки.
З Q6 e-tron Audi представляє нове інформаційно-розважальне програмне забезпечення на базі Android, яке приносить те, що компанія називає «самонавчаючим голосовим помічником». Подібно до системи MBUX від Mercedes, користувачі Q6 можуть викликати штучний інтелект, сказавши: «Привіт, Audi». Повний набір навичок голосового помічника невідомий, але Audi стверджує, що він може робити все, починаючи від вивчення вподобань водія та внесення пропозицій. Скільки часу знадобиться штучному інтелекту, щоб дізнатися, що нам подобається клімат, встановлений на 69 градусів, активована вентиляція сидінь і підігрів керма? Нам цікаво дізнатися.
Продовжуючи автомобільні технології Audi, можна придбати додатковий проекційний дисплей із доповненою реальністю. Коли швидкість позашляховика, навігаційні напрямки або дорожні знаки відображаються на лобовому склі, їх зображення нахиляються вперед, створюючи враження, що вони пливуть перед транспортним засобом. Audi стверджує, що це допомагає зменшити відволікання, особливо в умовах поганої видимості. Однак це вирішувати окремим водіям.
Навколишнє освітлення — це ще одна поляризаційна функція салону, яка поширюється серед нових автомобілів (особисто цей автор любить театралізацію). Q6 e-tron, звичайно, пропонує настроювані кольори, але він також має інтерактивні елементи освітлення, такі як привітання та можливість сповіщати людей, коли автомобіль замкнено та розблоковано. Інші хитрі прийоми включають імітацію покажчиків повороту та візуалізацію рівнів заряду електромобіля.
Q6 проти Вантажний простір Q5
Кажуть, що зовнішні розміри Audi Q6 e-tron 2025 року схожі на позашляховик Q5 з газовим двигуном. Ми їздили на прототипі в таємничій країні, відомій як Фарерські острови, де таке порівняння розмірів здалося доречним. Хоча Audi ще не оприлюднила повні розміри інтер’єру Q6, вона показала вантажний простір електромобіля. За другим рядом 19 кубічних футів; складіть ці сидіння рівно, і ця площа збільшиться до 54 кубів. Порівняно з Q5, остання цифра ідентична максимальному вантажному об’єму, тоді як перша на 7 кубічних футів менша. Принаймні передня вантажівка e-tron вносить окремі 2 кубики. Можливо, ця різниця також компенсується більшим загальним простором для пасажирів у Q6.
Якщо придивитися до салону Q6 e-tron ближче, то ви побачите його прямокутне рульове колесо, яке плоске вгорі та внизу та містить купу сенсорних елементів керування. Хоча ми цінуємо фізичну ручку гучності, ми менше в захваті від відсутності справжніх кнопок і перемикачів в інших місцях. Наприклад, дверні панелі мають пластикову панель ємнісних елементів керування для замків, освітлення, дзеркал і пам’яті налаштувань сидінь. Дякую, але ні.
Деякі люди зможуть забути про ці деталі, а інші будуть розчаровані. Остаточні висновки можна буде зробити, коли Audi Q6 e-tron і більш продуктивний варіант SQ6 з’являться на вулицях наступного року.