Коли справа доходить до переміщення заможної родини, немає кращого BMW , ніж X7, розкішний трирядний позашляховик марки. Хоча його вантажний відсік і задні сидіння не такі просторі, як у таких конкурентів, як Jeep Grand Wagoneer і Mercedes-Benz GLS-класу , Bimmer може похвалитися кращими манерами водіння, а також вражаючим вибором двигунів. Вони варіюються від 375-сильного турбо-шістки до 523-сильного твін-турбо V-8, причому останній видає 630 коней на найвищому класі, максимально продуктивному Alpina XB7.. Усі моделі мають повний привід і адаптивну пневматичну підвіску, яка сприяє їзді, як на подушці. Інтер’єр X7 2023 року випуску спокійний, але він також наповнений високоякісними матеріалами та сучасними технологіями, такими як гігантський вигнутий скляний дисплей на приладовій панелі. Ці особливості в поєднанні з можливостями буксирування X7 і набором стандартних технологій активної безпеки роблять найбільший BMW одним із найкращих.
X7 2023 року отримав оновлення в середині циклу , яке включає більш виразну передню частину та новий дизайн приладової панелі з величезним цифровим дисплеєм і найновішою інформаційно-розважальною системою BMW. Найбільший позашляховик BMW також має більше стандартних функцій і нову технологію допомоги водієві. Вперше BMW також запропонує комплект 23-дюймових дисків. X7 також має переваги від оновлених силових агрегатів. Шестициліндровий двигун xDrive40i з турбонаддувом тепер видає 375 кінських сил (збільшення на 40) і крутний момент до 398 фунт-фут (збільшення на 67). Назва моделі V-8 змінюється з M50i на M60i, а її новий твін-турбо 4,4-літровий і 48-вольтова гібридна система, як стверджується, утворюють більш ефективний дует. Кращий автомобіль Alpina XB7 має навіть потужнішу установку, ніж M60i, яка видає на 630 кінських сил — на 18 більше, ніж раніше.
X7 xDrive40i початкового рівня оснащений рядним шестициліндровим двигуном із турбонаддувом потужністю 375 к.с., а M60i має 4,4-літровий V8 з подвійним турбонаддувом і потужністю 523 кінські сили. Alpina XB7 має спеціально налаштовану версію V-8, яка розвиває 630 кінських сил. Всі три двигуни поєднуються з восьмиступінчастим автоматом і повним приводом. Кожен X7 їздить на пневматичній підвісці з адаптивними амортизаторами, а шасі можна додатково вдосконалити за допомогою доступного рульового керування задньою віссю та активних стабілізаторів поперечної стійкості, які зменшують рухи кузова. Обидві функції є стандартними для M60i, який за замовчуванням має більш спортивну підвіску. Найменші колеса на X7 мають діаметр 21 дюйм, але тепер BMW також вперше пропонує 23-дюймові колеса.
2023 X7 є найбільш ефективним, коли він оснащений стандартною рядною шісткою. Ця модель xDrive40i отримала оцінки EPA: 21 миль на галон у місті та 25 миль на галон на шосе. Перехід на модель M60i з двигуном V-8 означатиме частіші випробування, оскільки ця модель розрахована на 16 миль на галон у місті та 21 миль на галон на шосе. Щойно у нас буде можливість випробувати новий X7 на шосе зі швидкістю 75 миль/год, що є частиною нашого комплексного режиму тестування , ми зможемо оцінити реальну витрату миль на галлон позашляховика. Для отримання додаткової інформації про економію палива X7 відвідайте веб-сайт EPA .
Усередині приладова панель X7 домінує масивний цифровий дисплей, який трохи вигнутий. Панель може похвалитися 12,3-дюймовим датчиком для водія та 14,9-дюймовим сенсорним екраном, через який працює інформаційно-розважальна система. Багато розкішних функцій також можна знайти всередині, включаючи підігрів передніх сидінь, панорамний люк, кермо з електропідсилювачем регулювання та внутрішнє освітлення. Однак нас дратувало те, як повільно рухалося крісло капітана другого ряду з електроприводом, намагаючись впустити та вийти з третього ряду. Крім того, сидіння зі спинкою не особливо просторі для дорослих під час тривалих поїздок. Тим не менш, ніхто не буде скаржитися на достатній внутрішній простір X7. Нам вдалося розмістити лише три ручні валізи позаду третього ряду, а загалом ми помістили 33 з усіма задніми сидіннями.
Інформаційно-розважальна система X7 із найновішим програмним забезпеченням iDrive 8 працює в основному через 14,9-дюймовий сенсорний екран, розміщений у вигнутій скляній панелі на панелі приладів. Системою також можна керувати за допомогою великої поворотної ручки на центральній консолі, а також за допомогою елементів керування жестами, які є радше трюками, ніж корисними. Разом із точкою доступу Wi-Fi (потрібна підписка) кожен X7 доступний із цифровим ключем BMW, який дозволяє користувачам дистанційно керувати функціями автомобіля за допомогою програми для смартфона. Потужніша стереосистема Harman/Kardon і бездротова зарядка є додатковими функціями.