Кожні кілька років транспортний засіб, здавалося б, народжений "Якого біса, давайте зробимо це!" ставлення дебютує. Такий оперативний підхід зазвичай створює спортивні автомобілі, готові до треку. Дати дизайну та розробці те, що вони хочуть, може бути нерентабельним, але з потрібними людьми це може призвести до чогось цікавого.

GMC Hummer EV 2024

У цьому випадку цей підхід створив позашляховик GMC Hummer EV 2024 року . Це брат-близнюк пікапа Hummer , і все, починаючи від задніх дверей і вперед, ідентичне. Зменшення колісної бази на 8,9 дюймів зменшує вантажний простір порівняно з пікапом, але зберігає місце на задніх сидіннях. Колісна база може бути коротшою, але давайте надамо деяку перспективу: 126,7-дюймова колісна база позашляховика все ще величезна, наближаючись до половини дюйма від Lincoln Continental 1973 року.




Пікап Hummer важить 9640 фунтів (вага, яка вимагала поїздки на ваги вантажівки, оскільки це було занадто багато для наших ваг), але GMC стверджує, що позашляховик не такий важкий. Тим не менш, ви можете двічі подумати, перш ніж перетинати мости, розраховані на чотири тонни. Втрата ваги відбувається в основному через менший акумулятор SUV. Замість 24 батарейних модулів позашляховик має лише 20 модулів під підлогою, і така низька маса забезпечує стабільне відчуття. GMC не готова оголосити офіційні цифри запасу ходу (і, можливо, ніколи цього не зробить, оскільки вагомі близнюки Hummer EV не підлягають тестуванню та вимогам до маркування EPA), але очікується, що пакет потужністю 177,3 кВт-год забезпечить принаймні 250 миль.

GMC Hummer EV photo

При підключенні рівня 2 позашляховик Hummer може заряджатися до 19,2 кіловат. Підключіться до швидкого зарядного пристрою постійного струму — пивного бонго у світі електромобілів — і Hummer віддасть майже 300 кіловат, встановлюючись на рівні 270 кіловат протягом 10 хвилин і в середньому 180 кіловат протягом 30 хвилин. GMC обіцяє збільшення запасу ходу на 100 миль за 14 хвилин. Водночас домашній шнур із комплекту може видавати до 7,7 кіловат, якщо його налаштовано зі змінним роз’ємом NEMA 14-50 на 240 В. Hummer також може ділитися своєю електроенергією з електромобілями, які цього потребують, за допомогою доступного додаткового кабелю, який може пропускати електрони зі швидкістю 6,0 кВт, даруючи приблизно 16 миль на годину.




Ця менша батарея обмежує загальну потужність трьох двигунів від 1000 кінських сил у пікапі до 830 коней тут. (Установка з двома двигунами потужністю 625 к.с. надійде пізніше.) Трансмісія з трьома двигунами має режим запуску, який GMC називає Watts to Freedom або WTF, тому що, добре, WTH. Він опускає кузов позашляховика на 3,5 дюйма, готує акумулятор і дозволяє розігнатися до 60 миль на годину за 3,5 секунди. Сильне прискорення з підвіскою у вищому режимі присідає задню частину та спрямовує ніс угору.




За винятком корпусу, конструкція побудована навколо акумуляторного модуля з точками кріплення підвіски, які кріпляться до важелів управління різної довжини. Позашляхові автомобілі Hummer отримують вузлуваті 35-дюймові шини на 18-дюймових колесах, а дорожня версія — 22-дюймові колеса та всюдихідні шини LT305/55R-22 Goodyear Wrangler Territory. Щоб збільшити шарнір задньої підвіски, який утримує колеса на землі на нерівній місцевості, позашляхові моделі позбавляються заднього стабілізатора поперечної стійкості, але отримують кілька камер під кузовом, які можуть фіксувати зловживання передніх і задніх шин.

GMC Hummer EV

Незалежно від того, яке шасі ви оберете, ви отримаєте пневматичні пружини з регульованим ходом 13,0 дюймів і кліренсом до 15,9 дюймів. Усі моделі, окрім базової, мають чотириколісне керування, яке допомагає приховати масу, якою ви керуєте. На низьких швидкостях задня частина повертається, даючи позашляховику радіус повороту 35,4 футів, менше, ніж у Chevy Bolt EUV. На високих швидкостях кермування задньої осі стабілізує керованість, хоча межі зчеплення шин низькі. Розслабтеся трохи, і ви побачите, що Super Cruise від GM працює чудово. Це не агресивний водій, але він самостійно змінює смугу руху (проїжджаючи лише ліворуч), а потім повертається на праву смугу після проходу.




Всередині позашляховик практично ідентичний пікапу. Кабіна така широка, як і можна було очікувати від Hummer, а підлога рівна. Твердий пластик у нижній частині приладової панелі розчаровує в такому дорогому транспортному засобі, але є 12,3-дюймовий цифровий дисплей перед водієм і центральний 13,4-дюймовий сенсорний екран, яким може користуватися як водій, так і пасажир. GMC мудро зберегла деякі фізичні комутаційні пристрої для функцій клімат-контролю та досі явно створює інтер’єри з урахуванням рук у рукавичках. На відміну від пікапа, великий центральний екран не відбивається на задньому склі. Простір на задніх сидіннях чудовий. Вантажний відсік достатньо великий для багажу п’ятьох пасажирів, але висока підлога означає, що завантаження важких сумок потребує важкої роботи.

Позашляховик Hummer EV кидає виклик багатьом очікуванням. Він прискорюється, як спортивний автомобіль, керується, наче він на тисячі фунтів легший, і зачаровує неймовірністю всього цього. Зчеплення з тротуаром невелике, але він здатний їздити по бездоріжжю, і вам ніколи не доведеться турбуватися про засмоктування води у впускний отвір. Тут багато ваги, але й багато всього. Народжений ставленням і, отже, сповнений ставлення, позашляховик Hummer EV залишив нас повністю розваженими.




2024 GMC Hummer SUV
Тип автомобіля: передній і подвійний задні двигуни, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал

ЦІНА
Базова: $106 645

СИЛОВИЙ ТРАНСМІСІЙ
Передній двигун: синхронний змінний струм із постійним магнітом.
Задні двигуни: 2 синхронні змінного струму з постійним магнітом.
Комбінована потужність: 830 к.с.
Комбінований крутний момент: 1200 фунт-фут
Акумуляторна батарея: літій-іонна з рідинним охолодженням, 177,3 кВт-год ( C/D est)
Бортовий зарядний пристрій : 19,2 кВт
Пікова потужність постійного струму Швидка зарядка: 300 кВт
Коробки передач: прямий привід

РОЗМІРИ Колісна
база: 126,7 дюймів
Довжина: 206,7 дюймів
Ширина: 86,5 дюймів
Висота: 77,8 дюймів
Пасажирський об’єм, спереду/заду: 72/55 футів 3
Вантажний об’єм ззаду: 82/36 футів 3
Передній об’єм багажника: 11 футів 3
Споряджена маса ( C/D оцінка): 8600 фунтів