У робочій домовленості між Mercedes-Benz та його дочірньою компанією AMG існує синергія. Перший зосереджується на розробці основної моделі для широкого залучення, тоді як другий покликаний отримати максимальну продуктивність від платформи для вимогливих клієнтів, які прагнуть покращити внутрішній досв
Це краще майже в усіх відношеннях, залишаючи стандартні електромобілі MB EQE відчувати себе трохи занедбаними, не кажучи вже про те, щоб створити чудовий Mercedes-AMG GLE-класу , його аналог з двигуном внутрішнього згоряння, трохи схожим на застарілий боєприпас у світі ракети з лазерним наведенням.
Компоненти Plug-and-Play і програмне забезпечення, яке можна нескінченно налаштовувати, є рідним для електромобілів, надають безстрашним інженерам AMG нові й альтернативні можливості. У випадку з AMG EQE ви отримуєте доступ до величезного крутного моменту на будь-якій швидкості, електронно обмеженої максимальної швидкості до 149 миль/год і вишуканого поєднання керованості та комфорту, і все це з невеликими поступками, яких вимагає розробка автомобілів з двигуном ICE для досягнення однакові параметри. Не те, щоб ми говорили, що це легко. AMG побудувала свою ідентичність шахрая в спеціальному костюмі на фірмовій нотці вихлопної труби та певній загрозливій присутності, і ці елементи не так легко перекласти на цей електричний позашляховик.
AMG EQE SUV додає більше потужності
Природно, AMG EQE SUV починається з вливання потужності. Пара спеціальних електродвигунів AMG, по одному на кожній осі, забезпечує потужність 617 кінських сил і 701 фунт-фут крутного моменту. Це на 215 кінських сил і 68 фунт-фут більше, ніж у двомоторної установки, яка приводить в дію позашляховик Mercedes-Benz EQE500. Ємність батареї не змінилася порівняно з літій-іонним блоком ємністю 90,6 кВт/год у стандартному Benz. (Базова версія EQE також доступна як одномоторний 350+ і двомоторний EQE350 4Matic.) AMG EQE може заряджатися зі швидкістю до 170 кіловат на швидкому зарядному пристрої постійного струму, цього достатньо, щоб додати 100 миль за 15 хвилин, відповідно до Мерседеса. Заряджання кондиціонера вдома та в громадських місцях за допомогою вбудованого зарядного пристрою обмежено 9,6 кіловат.
Відповідно до форми AMG, є режим запуску, який вибирає користувач. Під назвою Race Start його можна використовувати незалежно від того, купуєте ви додатковий пакет AMG Dynamic Plus чи ні, але якщо ви зробите додаткові витрати, ви отримаєте додаткову функцію посилення. Перший виконує знайомий запуск з усіма системами, налаштованими на чистий, карколомний відхід; спробуйте ті ж самі витівки з увімкненим режимом посилення Dynamic Plus, і він тимчасово збільшить потужність до максимальних 677 поні та 738 фунт-фут крутного моменту. Автомобіль рушає з місця так само владно, але додає достатньо додаткового поштовху, щоб розширити список фізіологічних кліше прискорення, включивши ваш вибір внутрішніх органів.
AMG стверджує, що швидкість до 100 км/год становить 3,4 секунди в цьому режимі, і, виходячи з досвіду C/D , ми вважаємо, що наше тестування покаже, що це приблизно на дві-три десятих швидше. Це ставить його в союз із іншим екстравертом позашляховика EV, BMW iX M60 , а Audi SQ8 e-tron залишає в образному пилу — принаймні на папері. Він також може поєднуватися з седаном EQE53 і Audi RS E-Tron GT .
Тут спека — це головне, тому у вдосконаленому позашляховику EQE застосовано спеціальну систему охолодження AMG, щоб протистояти нагріванню, що утворюється під час повторних запусків із місця. Задній двигун має «водяний спис», який, незважаючи на те, що звучить як назва весла для змагань на байдарках, є порожнистим валом у роторі двигуна, де циркулює охолоджуюча рідина. Інші специфічні для AMG елементи, призначені для відведення тепла, включають спеціальні ребра на статорі та «голкоподібну структуру з реберами» на інверторі, яка виготовлена зі спеціалізованої кераміки. Теплообмінник трансмісійного масла керує теплою активністю для охолодження під тиском і попереднього нагрівання компонентів під час холодного запуску для підвищення ефективності.
Модельний ряд SUV AMG EQE
Автовиробник все ще завершує визначення номерного ряду позашляховика AMG EQE. Однак автомобіль, на якому ми їхали, показав 225 миль із 90-відсотковим зарядом акумулятора на початку нашої поїздки; після подолання 72 миль у змішаних умовах, починаючи від зупинки та руху на шосе Pacific Coast Highway до перебування на міждержавному шосе, зазначені 152 милі запасу залишилися, а акумулятор показував 60 відсотків. Математика серветки передбачає загальну 240 миль із повним зарядом, хоча це залишить акумулятор майже розрядженим.
Дійсно, бортове програмне забезпечення передбачило запас ходу, що залишився, 100-153 милі, частково базуючись на стилі водіння перших 72 милі. (Ми провели майже весь свій час за кермом EQE в режимі Sport+ і піддавали автомобіль численним запускам під повним нахилом, а також частим злиттям з ноги на підлогу та об’їздам на шосе.)
Починаючи з повністю зарядженої батареї та плавно керуючи автомобілем, радіус дії, ймовірно, відповідно збільшиться. Для довідки C/D оцінює запас ходу позашляховика Mercedes-Benz EQE500, який має такий самий розмір акумулятора, але менш потужні двигуни, приблизно в 269 миль.
За кермом позашляховика AMG EQE
Виберіть режим водіння Comfort, і AMG EQE рухатиметься розслабленим атлетичним кроком, частково завдяки обмеженню потужності трансмісії до 493 кінських сил. Стандартна пневматична підвіска регулюється відповідно до настрою, електромеханічні стабілізатори поперечної стійкості послаблюють зчеплення з шасі, і, незважаючи на встановлення помірно агресивних шин 275/40R-21 Michelin Pilot Sport EV, шасі забезпечує напрочуд комфортну їзду. для пестливих derrières.
У швидших ситуаціях налаштований AMG повний привід 4Matic+ посилає більше крутного моменту на задню частину в режимах Sport і Sport+ для підвищеної маневреності. До 9,0 градусів повороту задніх коліс, щоб допомогти в керованості та маневреності. Задні колеса обертаються протилежно переднім на швидкості нижче 37 миль/год для кращої маневреності; вище цього порогу вони повертаються разом із передніми частинами, що сприяє маневреності на високій швидкості. Спочатку ефект трохи бентежить, але як тільки ви навчитеся довіряти відчуттям, кам’яні стіни, що вистилають дорогу каньйону, зникають з периферійного зору.
Шестипоршневі супорти затискають 16,3-дюймові ротори спереду, а однопоршневі блоки ззаду затискають 14,9-дюймові ротори. (Також доступна керамічна високоефективна композитна гальмівна установка з 17,3-дюймовими роторами.) Так, на педалі все ще відчувається трохи хитрість, невпевненість, оскільки механічна та регенеративна системи обмінюються функціями зупинки, проблему, яку ми виявили у а також стандартний SUV EQE.
На щастя, завдяки трьом рівням рекуперативного гальмування можна звести до мінімуму взаємодію педалі гальма. Режим сильної рекуперації є найагресивнішим і повертає найбільше енергії, але вимагає невеликої переналаштування ваших інстинктів, щоб використовувати його витончено. Навіть на високих швидкостях по звивистих гірських дорогах фокус полягає в тому, щоб ніколи повністю не знімати ногу з педалі газу. Це задіє повну силу рекуперативного гальмування, яка оманливо ефективно сповільнює автомобіль. І програмне рішення викинути якір приймається приблизно в перші 1-4 відсотки ходу педалі. Постійне легке натискання на педаль газу дозволяє регулювати гальмівну силу з досить органічними результатами.
Стилізація та інтер'єр Mercedes-AMG EQE SUV
У косметичному плані AMG дотримувалася рішуче консервативного курсу. Новий значок на капоті з емблемою AMG замінює традиційну зірку Mercedes. Спеціальна передня панель у колір кузова AMG прикрашена чорною панеллю з хромованими прикрасами, а передні аеродинамічні елементи також виділені хромом.
Інтер’єрні ознаки AMG включають оббивку зі специфічними візерунками MB-Tex з мікрофіброю та червоною строчкою, хоча стандартна також доступна шкіра наппа. На сидіннях і підголівниках є тиснені логотипи AMG, необхідне підсвічування порогів і рульове колесо AMG з плоским дном. Кермо приємно тримати в руці, але елементи керування, встановлені на колесах, здаються трохи легшими та менш тактильними, ніж у попередніх версіях. Стандартний Hyperscreen домінує на приладовій панелі, і тут міститься спеціальний вміст для AMG, включаючи доступне програмне забезпечення AMG Track Pace для всіх тих, хто збирається брати свій електричний позашляховик на трек.
Незважаючи на те, що позашляховик Mercedes-AMG EQE 2024 року гідний позначки AMG, він переосмислює формулу продукту. Так, він має підвищену продуктивність, але програмне забезпечення відіграє все більшу роль. У епоху електромобілів тюнерам, таким як AMG, доводиться працювати понаднормово, щоб культивувати магію, яка відрізняє їх від менш розріджених братів і сестер. На даний момент позашляховик Mercedes-AMG EQE 2024 року є просто найпривабливішим зразком сімейства EQE.
Технічні характеристики 2024 Mercedes-AMG EQE SUV
Тип автомобіля: передній і середній двигун, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА ( C/D EST)
База: $110 000
Двигуни POWERTRAIN, F/R: синхронна система змінного струму з постійним магнітом. Комбінована потужність: 617 або
677 к.с. Потужність: 170 кВт Коробки передач, передній/задній: прямий привід
РОЗМІРИ
Колісна база: 119,3 дюйма
Довжина: 192,1 дюйма
Ширина: 76,4 дюйма
Висота: 65,8
дюйма Пасажирський об’єм, передній/правий: 55/53 футів 3
вантажний об’єм, позаду передній/правий: 55/14 футів 3
споряджена маса ( C/D est) : 6000 фунтів