Позашляховик EQE350 оснащений електричною силовою установкою потужністю 288 к.с., тоді як EQE500 більше орієнтований на продуктивність із потужністю 536 кінських сил. Позашляховик EQE приєднається до потоку нових електричних позашляховиків, коли вийде на ринок на початку 2023 року; конкуренти включають свіжі обличчя, такі як Cadillac Lyriq і Polestar 3 , а також добре відому Tesla Model Y. Позашляховики EQE намагатимуться вразити технологічними функціями, зокрема приладовою панеллю з цифровими екранами та опціями, такими як керування заднім колесом і біометрична автентифікація водія.
Ми зупинимося на EQE350+ початкового рівня, оскільки очікується, що він матиме найбільший запас ходу, а більше миль означає менше тривоги щодо дальності. Його продуктивність має бути подібною до повнопривідного EQE350 4Matic, оскільки вони обидва мають однакову потужність. Mercedes оснащує всі моделі щедрим списком стандартного обладнання; навіть ця базова модель оснащена панорамним люком, 19-дюймовими колесами, внутрішнім освітленням, стереосистемою Burmester із налаштуванням Dolby Atmos і низкою функцій допомоги водієві.
EQE350+ початкового рівня оснащений одним двигуном потужністю 288 кінських сил, який приводить в рух задню вісь; повнопривідний EQE350 4Matic додає другий двигун для забезпечення тяги для передньої осі, але загальна потужність все ще становить 288. В результаті кажуть, що обидва варіанти забезпечують однакову продуктивність, із заднім приводом, що досягає 60 миль/год за заявлені 6,3 секунди, а повний привід — 6,2 секунди. Оновлення до EQE500 збільшує загальну потужність двох електродвигунів до 536 поні.
За даними Mercedes-Benz, цього достатньо, щоб розігнати позашляховик EQE500 до 60 миль/год за 4,6 секунди. Регульована пневматична підвіска є додатковою і може підняти позашляховик EQE на дюйм для збільшення кліренсу; Також доступна система рульового керування задньою віссю, яка може повертати задні колеса на десять градусів у будь-якому напрямку для покращення маневреності та керованості.
Позашляховик EQE оснащений акумуляторною батареєю ємністю 90,6 кВт-год, яка повинна забезпечити запас ходу близько 300 миль у найефективнішій задньопривідній моделі EQE350+. Mercedes-Benz каже, що при підключенні до станції швидкої зарядки постійного струму акумулятор можна зарядити від 10 до 80 відсотків приблизно за 32 хвилини.
Як і в інших моделях EQ, салон позашляховика EQE виглядає відкритим і просторим, у ньому достатньо місця для пасажирів, щоб дорослі могли комфортно розміститися як на передніх, так і на задніх сидіннях. Усі моделі є п’ятимісними, оскільки опції третього ряду тут немає. Базові моделі отримують оббивку зі штучної шкіри, яка добре імітує справжню річ, але в якості опції доступна натуральна шкіра.
Передні сидіння стандартно оснащені підігрівом, а весь салон освітлюється контурними смугами зовнішнього освітлення, вміло інтегрованими в дизайн. Великий панорамний люк є стандартним, але ті, хто шукає максимум розкоші, можуть розглянути можливість додавання додаткових функцій, таких як передні сидіння з масажем, чотиризонна автоматична система клімат-контролю та бортовий очищувач повітря.
Великий 12,8-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи є стандартним і працює з програмним інтерфейсом Mercedes-Benz MBUX, який також може розпізнавати голосові команди. Apple CarPlay і Android Auto є стандартними функціями, і всі моделі також оснащені бездротовою зарядною панеллю для смартфонів і стереосистемою Burmester.
Додатковий 12,3-дюймовий дисплей служить цифровою панеллю приладів, а доступний проекційний дисплей, який може проектувати напрямки руху через навігаційну систему доповненої реальності Mercedes таким чином, щоб вони виглядали так, ніби вони на дорозі. попереду вас.