Надрозкішний позашляховик Mercedes-Maybach EQS680, створений на базі позашляховика Mercedes-Benz EQS, але ще більш показний, незабаром стане електричним. Електрична трансмісія позашляховика EQS680 складається з двох електродвигунів, які разом видають 649 кінських сил і пропонують стандартний повний привід. Запас ходу повинен бути таким же, як у позашляховика EQS580 під маркою Benz, який розрахований на приблизно 285 миль на одній зарядці.
Поки концепціябув показаний з чудовими 24-дюймовими колесами, серійна модель отримує 21 або 22-дюймові ролики. На щастя, яскраві елементи зовнішнього стилю концепту та найрозкішніша кабіна зробили стрибок у реальне життя. Maybach налаштований на те, щоб найбільше побалувати пасажирів на задніх сидіннях: задні сидіння, що відкидаються, охолоджувач напоїв і доступний відповідний набір бокалів. І хоча це явно EV, створений для водія, він все одно повинен запропонувати трохи задоволення для водія, з орієнтовним часом від нуля до 60 миль на годину всього за 4,1 секунди.
Позашляховик EQS680 2024 року стане новою моделлю для бренду Mercedes-Maybach, коли він з’явиться в салонах дилерів восени 2023 року.
Ми очікуємо, що позашляховик Mercedes-Maybach EQS680 із початковою ціною близько шестизначної цифри матиме майже всі види розкоші в стандартній комплектації, хоча деякі опції та функції налаштування, ймовірно, будуть пропонуватися за додаткову плату.
Електродвигун, потужність і продуктивність
Два електродвигуни дають позашляховику EQS680 повний привід і сукупну потужність 649 кінських сил. У Mercedes-Maybach кажуть, що цього достатньо, щоб розігнатися до 60 миль на годину всього за 4,1 секунди, хоча це може змусити тих, хто розслабляється позаду, розлити шампанське, якщо ви не попередите. Пневматичні пружини з адаптивними амортизаторами є стандартними, а позашляховик EQS680 також має функцію керування чотирма колесами, яка має допомогти водієві маневрувати у важкодоступних місцях. Коли ми отримаємо можливість випробувати позашляховик EQS680 для себе, ми оновимо цю історію враженнями від водіння.
Радіус дії, зарядка та час роботи акумулятора
Акумуляторна батарея потужністю 108,4 кВт знаходиться під дошками підлоги Maybach EQS. У моделі Benz ця батарея вміщує достатньо електронів для пробігу до 305 миль без заряджань. Тут, завдяки потужнішим електродвигунам і, імовірно, більшій спорядженій масі, ми очікуємо побачити запас ходу приблизно 280 миль на одній зарядці. На щастя, позашляховик EQS може заряджатися на швидкості до 200 кВт, що, за словами Mercedes, забезпечить заряд акумулятора від 10 до 80 відсотків за 31 хвилину при підключенні до сумісного швидкого зарядного пристрою постійного струму.
Хоча EPA ще не оприлюднило жодних офіційних оцінок, ми очікуємо, що позашляховик EQS680 отримає ті ж результати, що й позашляховик EQS580 під маркою Benz, який розрахований на 79 MPGe у місті та 74 MPGe на шосе. Коли ми матимемо можливість, ми візьмемо позашляховик EQS680 на наш тест економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год і оновимо цю історію з його результатами.
Інтер'єр, комфорт і вантаж
У той час як модель Benz пропонує три ряди сидінь, Maybach має лише два, а перегородка за другим рядом допомагає заглушити шум. Другий ряд доступний як лава з трьома сидіннями або окремі крісла капітана, обидва з електроприводом для ніг для двох бокових позицій.
З окремими сидіннями можна встановити охолоджувач напоїв між двома спинками сидінь і великою центральною консоллю зі знімним планшетом для керування подвійними 11,6-дюймовими екранами інформаційно-розважальної системи на задньому сидінні. Салон розкішний, з великою кількістю шкіри та алюмінію по всьому дизайну. Задні сидіння навіть оснащені шкіряними подушками відповідного кольору, якщо вам потрібно швидко подрімати між засіданнями ради.
Інформаційно-розважальна система та підключення
Приладова панель позашляховика EQS680 — це буквально стіна екранів — щось, що Mercedes назвав Hyperscreen — з гігантським інформаційно-розважальним сенсорним екраном, який займає центральне місце, і меншими дисплеями, які обслуговують водія з приладами, а пасажира — з розважальними функціями. Водії, які сидять на задніх сидіннях, також не залишаються осторонь, оскільки на спинках кожного переднього сидіння є 11,6-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи. Кожен SUV EQS стандартно оснащений бездротовими Apple CarPlay і Android Auto, аудіосистемою Burmester і бездротовою зарядкою пристроїв.