Ми просто бажаємо, щоб його манера водіння була грайливішою . Задньопривідні моделі поставляються з одним двигуном і потужністю 201 кінську силу; Вибір повного приводу додає другий двигун і підвищує вихідну потужність до 295. Максимальний запас ходу становить близько 275 миль за зарядку, але базова стандартна комплектація, хоча й дешевша, поєднує свою привабливішу ціну з меншим акумулятором і лише близько 208 миль діапазону. На щастя, ID.4 стандартно постачається з можливістю швидкої зарядки від постійного струму, що робить зарядку соку на громадських зарядних станціях відносно швидкою та легкою.

Volkswagen ID.4 2023

Volkswagen переніс виробництво американської специфікації ID.4 на свій завод у Чаттанузі, штат Теннессі, для 2023 модельного року. Стандартна модель початкового рівня приєднується до лінійкицього року за привабливою базовою ціною, але він використовує меншу батарею на 58 кВт/год і має запас ходу в 208 миль. Також новинкою в сімействі ID.4 є наймодніша комплектація Pro S Plus, яка додає такі розкішні функції, як підігрів задніх сидінь, тризонну автоматичну систему клімат-контролю, унікальні 20-дюймові колеса та стереосистему преміум-класу.




Усі моделі тепер стандартно оснащуються більшим 12,0-дюймовим інформаційно-розважальним дисплеєм, який був опціональним минулого року, і VW доповнив декількома незначними вдосконаленнями дизайну, такими як глянцево-чорне зовнішнє оздоблення, оновлений дизайн коліс і зміни доступних кольорів фарби. Центральну консоль дещо переробили, варіанти оббивки салону оновили, а моделі Pro S отримали підсвічені логотипи Volkswagen спереду та ззаду.




Незважаючи на те, що нова стандартна модель має найбюджетнішу ціну, ми вибрали б середню ціну Pro, щоб допомогти максимізувати радіус дії ID.4 і розблокувати можливість швидкої зарядки постійним струмом на громадських зарядних терміналах. Додатковий подвійний двигун, повнопривідний силовий агрегат також вартий оновлення, оскільки він збільшує потужність і покращує продуктивність.




З одним двигуном, встановленим ззаду, ID.4 видає 201 кінську силу, але повнопривідна модель з подвійним двигуном видає 295. Максимальна потужність буксирування становить 2700 фунтів. Рекуперативне гальмування допомагає відновити енергію під час уповільнення автомобіля, але знайоме водіння однією педаллюТе, що водії електромобілів оцінили, тут значною мірою відсутнє, навіть у найагресивнішому режимі регенерації ID.4. Також не вистачає традиційного прискорення, яке часто забезпечують електромобілі.




Задньопривідний ID.4 не є повільним за стандартами традиційних компактних кросоверів, але його 7,6 секунди розгону до 60 миль/год під час нашого тестування демонструє, що він набагато спокійніший, ніж швидші конкуренти EV. Вибір більш потужної повнопривідної моделі покращує прискорювальні характеристики ID.4, про що свідчить його 5,4-секундний стрибок до 60 миль/год на нашому тестовому треку. Керування ID.4 менш різке, ніж деякі інші електромобілі, але ми цінуємо його плавну та витончену їзду та тихий салон.




За оцінками EPA, додаткова батарея ID.4 ємністю 77,0 кВт-год здатна вмістити достатньо енергії, щоб проїхати позашляховик до 275 миль між зарядками, що ставить його в мікс з іншими електричними позашляховиками, такими як Hyundai Kona Electric і Kia . Ніро Є.В. На жаль для VW, це менше, ніж 330 миль , оцінений EPA для Tesla Model Y. Акумулятор можна заряджати вдома від роз’ємів 110 або 240 вольт, а також він здатний швидко заряджати постійним струмом. Дешевша стандартна модель має менший акумулятор на 58 кВт/год і менший запас ходу в 208 миль.




EPA оцінює економію палива ID.4 Pro S із заднім приводом у 104 MPGe у місті та 89 MPGe на шосе; задньопривідна модель Pro є трохи більш ефективною: 107 MPGe місто, 91 MPGe шосе. На нашому тестовому маршруті економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год задньопривідний ID.4 видав 82 MPGe і проплив 290 миль . Примітка: під час нашого тестування ми виявили , що цифри пробігу EPA можуть завищувати або занижувати реальну різницю пробігу на шосе між електромобілями. Наше тестування було завершено при температурах, близьких до замерзання, що може різко зменшити запас ходу, тому результат 290 миль є більш вражаючим, ніж здається.

Volkswagen ID.4 interior 2023

Хоча інтер’єр ID.4 менш яскравий, ніж ID. Салон Crozz Concept , який мав висувне кермо та розсувні задні двері, все ще пропонує сучасний дизайн із високотехнологічними функціями, навколишнім освітленням і великим простором для вантажу. Дизайн інтер'єру простий і грайливий; тканинні сидіння з підігрівом для передніх пасажирів є стандартними, але в моделі Pro S передбачено оббивку зі штучної шкіри, а також електрорегулювання передніх сидінь у 12 напрямках із функцією пам’яті. Вантажне відділення ID.4 досить просторе. Нам вдалося розмістити вісім ручних валіз за заднім сидінням ID.4 і всього 26 зі складеними задніми сидіннями.




ID.4 стандартно поставляється з 12,0-дюймовим сенсорним екраном інформаційно-розважальної системи. Інформаційно-розважальний інтерфейс є найновішим і найкращим від VW, але ми виявили, що він вибагливіший, ніж програмне забезпечення попереднього покоління, яке все ще доступне в таких моделях, як седан Jetta та позашляховик Tiguan . Навігація є стандартною, а також бездротові версії Apple CarPlay і Android Auto. Усі моделі ID.4 також оснащені 5,3-дюймовим реконфігурованим цифровим індикатором і можливістю розпізнавання голосу.