Acura ZDX 2024 року дебютує як перший електромобіль бренду, а позашляховик середнього розміру базується на акумуляторній платформі Ultium від GM.
Разом із задньо- або повнопривідними силовими агрегатами, ZDX запропонує до 325 миль запасу ходу, оцінений EPA, і орієнтовану на продуктивність модель Type S потужністю 500 к.с.
З першими поставками, які мають надійти на початку наступного року, ZDX 2024 року стартуватиме приблизно з 60 000 доларів США; Type S відкривається приблизно за 70 тисяч доларів.
2024 Acura ZDX повторює формулу бренду «Precision Crafted Performance». Незважаючи на те, що електрична трансмісія нового позашляховика середнього розміру є очевидним відходом від десятиліть двигунів внутрішнього згоряння, які з’явилися раніше, той факт, що в поєднанні залишається варіант типу S, орієнтований на продуктивність, повинен зацікавити шанувальників Acura, які цінують моделі, які дають задоволення від водіння.
Перший електромобіль Acura
Для всіх, кого сьогоднішнє відкриття ZDX застало зненацька, ось короткий підсумок. Це не тільки табличка з ім’ям позашляховика, схожого на купе, який дебютував у 2009 році, але й перший електромобіль Acura. Зовнішній дизайн готового до виробництва ZDX 2024 року, який видно на цих фотографіях, також був представлений минулого року на концепті Precision EV .
О, і ця Acura побудована на платформі масштабованих акумуляторів Ultium від GM, і вона має багато спільного з Cadillac Lyriq . Як і Caddy, ZDX має однакову колісну базу 121,8 дюйма. Acura трохи вища, але трохи стрункіша, розміром 64,4 і 77,0 дюймів відповідно. Крім того, він більш ніж на дюйм довший – 197,7 дюйма від кінчика до хвоста.
Звичайно, стиль ZDX стоїть сам по собі, з лицьовою стороною, що містить останнє виконання світлодіодних фар Acura «Jewel Eye» і п’ятикутну штучну решітку радіатора з тривимірною рельєфною поверхнею та підсвіченим контуром. «Плаваючий» дизайн даху розташований над здебільшого гладким кузовом, який особливо яскравий у новій фарбі Double Apex Blue Pearl, ексклюзивній для Type S (також пропонується золотистий колір Tiger Eye Pearl). У той час як A-Spec носить 20-дюймові колеса, Type S катається на 22-х. Пара обтягнутих задніх ліхтарів завершує стиль задньої частини.
Моделі A-Spec і Type S
ZDX доступний із задньопривідною силовою установкою з одним двигуном або повнопривідною конфігурацією з двома двигунами. Задньопривідний A-Spec має 340 кінських сил. Також пропонується повнопривідна версія, але Acura поки що не випускає цю установку. Між тим, пікантний ZDX Type S оснащений спеціально налаштованими подвійними двигунами, які направляють 500 коней на всі чотири колеса. Незалежно від трансмісії, обидві моделі розраховані на буксирування до 3500 фунтів.
Кожен ZDX має акумуляторну батарею ємністю 102,0 кВт-год, яка забезпечує максимальну швидкість заряджання 190 кВт за допомогою швидкого зарядного пристрою постійного струму. Acura стверджує, що приблизно за 10 хвилин це з’єднання може додати приблизно 81 милю запасу ходу до A-Spec з одним двигуном. Очікується, що та сама модель матиме запас ходу, оцінений EPA, 325 миль на одній зарядці (315 з повним приводом). Очікується, що Type S матиме запас ходу 288 миль.
Кожен ZDX має повністю незалежну підвіску, але в A-Spec використовуються гвинтові пружини, тоді як у Type S є адаптивні амортизатори та подушки безпеки, які дозволяють регулювати клиренс. Hi-po ZDX також має оновлені гальма з більшими 15,6-дюймовими передніми роторами, затиснутими шестипоршневими супортами Brembo. Щоб ще більше підтвердити свою спортивну природу, Acura навіть пропонує електричний Type S із більш міцними літніми шинами.
Дизайн інтер'єру ZDX мало чим відрізняється від того, що люди знайдуть в інших моделях Acura. Оздоблення приладової панелі та дверей перетікає одна в одну, а багато м’яких на вигляд поверхонь мають контрастні шви. На центральній консолі є плоский лоток для речей, підстаканники та слот для бездротової зарядки. Під верхньою секцією є відкрита зона, яка корисна для зберігання об’ємних речей, таких як гаманці або ручні сумки.
Ми раді бачити, що Acura не пішла на темну сторону і не перейшла на здебільшого сенсорне керування, оскільки є ручки та кнопки для системи HVAC, а також ручка гучності для стерео. Говорячи про звукову систему, кожен ZDX має високоякісну систему Bang & Olufsen із 18 динаміками. 11,0-дюймовий цифровий датчик і 11,3-дюймовий сенсорний екран із бездротовими Apple CarPlay і Android Auto також є стандартними. Інформаційно-розважальна система працює на базі Android і включає голосову допомогу від Google, карти та магазин додатків.
Набір систем допомоги водієві ZDX включає в себе звичайні технології, але він також представляє гальмування заднім поперечним рухом і попередження про пішоходів ззаду. Зокрема, AcuraWatch 360+ дебютує як версія брендової системи водіння Super Cruise від GM , що означає, що ZDX може самостійно їздити на понад 400 000 милях нанесених на карту доріг, розділених між США та Канадою.
Acura ZDX A-Spec 2024 року матиме базову ціну близько 60 000 доларів. Спортивніший Type S коштуватиме близько 70 тисяч доларів. Хоча попередні замовлення планується відкрити пізніше цього року, поставки клієнтам очікуються не раніше початку 2024 року. Acura також каже, що дилери все ще будуть залучені до кожного продажу ZDX, але це буде робитися онлайн — або в дилерському центрі, або з домашній комфорт.