Двигун Aston Martin V12 Vantage з подвійним турбонаддувом V-12 буде розвивати 690 кінських сил і крутний момент 555 фунт-фут.
Він буде обмежений лише 333 автомобілями по всьому світу та поставлятиметься лише у вигляді купе.
Модель V12 має оновлену підвіску, ширшу колію та ефектний аеродинамічний комплект.

Aston Martin V12 Vantage
Нам давно подобається поєднання великих двигунів у маленьких автомобілях, і мало хто втілює відносний дисбаланс краще, ніж нещодавно представлений Aston Martin V12 Vantage 2023 року. Aston запхав потужний твін-турбо 5,2-літровий V-12 від DBS Superleggera в дитячий Vantage . Поєднання буде випущено обмеженою партією з 333 автомобілів, і Aston каже, що книга замовлень уже закрита «через безпрецедентний попит».




Хоча попереднє покоління Vantage породило кілька варіантів двигуна V-12, усі з яких використовували старіший 6,0-літровий атмосферний двигун, цього разу буде лише одна версія нового V12 Vantage. Він доступний лише як купе, а версії родстера не буде.




Двигун тісно пов'язаний з двигуном DB11 і DBS, розділяючи головну потужність останнього в 690 кінських сил при 6500 обертах на хвилину. Хоча це вражає, крутний момент у 555 фунт-фут на 108 фунт-фут нижчий, ніж у Superleggera. Звичайний Vantage з двигуном V-8 – це не погано, але Aston Martin стверджує, що V12 Vantage матиме співвідношення потужності та ваги на 20 відсотків краще.




Коробка передач — це восьмиступінчаста автоматична коробка передач з гідротрансформатором — на ручну було б надто сподіватися, — але з унікальним калібруванням для швидшого перемикання передач. Але на відміну від звичайного Vantage, який використовує задній диференціал з електронним керуванням, V12 оснащений звичайним механічним диференціалом обмеженого тертя, який раніше був доступний лише для Vantage з ручним керуванням .




Інші зміни включають значні зміни шасі, багато з яких пов’язані з тими, які були зроблені, щоб дозволити V12 Speedster на базі Vantage розмістити V-12 минулого року. Генеральний директор Aston Тобіас Моерс нещодавно сказав нам, що зміни до V12 Vantage є достатньо значними, щоб вважати його новою моделлю, включаючи збільшення пружин на 40 відсотків спереду та на 50 відсотків ззаду, нові верхні кріплення, переглянуті стабілізатори поперечної стійкості та нова вторинна пружина для задньої осі для покращення комфорту їзди.

Aston Martin V12 Vantage 2023

Aston каже, що V12 Vantage на 1,6 дюйма ширший за стандартний автомобіль і має багато панелей з вуглецевого волокна. Скоба задньої стійки та додаткове підсилення також покращили структурну жорсткість порівняно з моделлю V-8. Система рульового керування переглянута, вуглецево-керамічні гальма є стандартними, а також 21-дюймові колеса. Буде опція для полегшеної версії цих коліс, і всі V12 Vantage будуть носити шини Michelin Pilot 4S.




Значна частина переглянутого зовнішнього дизайну була продиктована необхідністю керувати високошвидкісним повітряним потоком V12 Vantage. Величезний вентиляційний отвір у формі «підкови» капота, здається, займає більше половини площі капота, а решітка радіатора також на 25 відсотків більша, ніж у звичайного Vantage. Новий роздільний елемент під переднім бампером і дифузор ззаду покращують аеродинамічні характеристики, але величезне нове крило робить найбільший внесок. Покупці зможуть відмовитися від цього заради більш непомітного вигляду, хоча це зменшить пікову притискну силу в 450 фунтів, яку, як стверджується, V12 Vantage, що носить крило, здатний створювати на максимальній швидкості.




Покупці зможуть вибрати між шкіряними спортивними сидіннями або легкими ковшами з відкритими карбоновими оболонками та ручним регулюванням; вибравши їх, ви заощадите ще 16 фунтів ваги. Покупці також зможуть скористатися послугою налаштування Aston Q, щоб вибрати індивідуальні кольори екстер’єру та оздоблення. Компанія не очікує, що будь-які два завершені автомобілі будуть однаковими.




Офіційної ціни поки що немає, але ми очікуємо близько 300 000 доларів США до опцій у США, а поставки почнуться пізніше цього року. Це було б більш ніж удвічі більше, ніж стандартний Vantage, але це також буде набагато рідкісніший автомобіль. Aston вже сказав, що його двигун V-12 наближається до припинення викидів; Vantage буде одним із останніх застосувань.