Це перші фотографії та відео серійного 2024 Kia EV9 , електричного трирядного позашляховика.
Його блефовий і блоковий вигляд залишається вірним концепції EV9 2021 року .
Незважаючи на те, що ми сиділи в кожному з трьох просторих рядів EV9, Kia поки що не підтверджує жодних подробиць щодо його трансмісії, акумуляторної батареї, запасу ходу чи навіть розмірів. Ми очікуємо, що ці подробиці будуть оголошені під час офіційного дебюту EV9 на початку квітня.
Як за розміром, так і за місією, можна вважати Kia EV9 2024 року електричним Telluride, і ми впевнені, що Kia хотіла б, щоб її останній електромобіль мав такий же успіх, як цей газовий SUV. Дебют EV9 є особливо важливою справою, оскільки це перший електричний вихід у популярному середньорозмірному сегменті трирядних позашляховиків , де продаються такі транспортні засоби, як Ford Explorer, Chevy Traverse, Toyota Highlander і, звичайно, Kia Telluride . сотні тисяч на рік у США Звичайно, є кілька доступних трирядних електромобілів, таких як Rivian R1S або Tesla Model X , але обидва вони набагато дорожчі. А модель Y можна придбати з додатковим третім рядом, але він крихітний.
Ці перші фотографії серійного EV9, одного з 15 електромобілів, які Kia обіцяла випустити до 2027 року, показують, що він досить точно відповідає концепції, яка була показана на виставці в Лос-Анджелесі ще в 2021 році. Команда дизайнерів Kia під керівництвом Каріма Хабіба описує Екстер’єр EV9 як «витончена квадратність», поєднання гострих країв, таких як трикутні форми, які виступають із задніх дверей, менш драматична версія, ніж у концепті, але також багато округлих форм. Він має високі плечі, але низьку лінію пояса для гарної видимості. Очікуйте побачити такі вертикальні конструкції передніх і задніх ліхтарів на майбутніх Kia. Цей прототип ранньої збірки носить 21-дюймові колеса, але також будуть пропонуватися 19- і 20-дюймові колеса. На заході, який ми відвідали в Сеулі, щоб познайомитися з EV9, колісні вставки також мають дуже гострі краї, як квадратні, так і трикутні варіанти.
Kia ще не підтвердила силовий агрегат EV9, ємність батареї, запас ходу чи навіть розміри, але ми можемо сказати, стоячи поруч із ним, що він точно відповідає розмірам концепції EV9, які подібні до розмірів Telluride, але з восьмидюймова колісна база розтягується. Це не краплеподібний електромобіль, а висока та плоска лінія даху забезпечує чудовий простір для голови в другому та третьому рядах навіть для дуже високих дорослих. Єдина дрібниця в EV9 – це його крихітний корпус. Але, звичайно, аеродинаміка особливо важлива для електромобілів, і дрібні деталі, такі як задній спойлер, який тягнеться від лінії даху, лише відповідають за значне покращення — від 0,006 до 0,007 за Хабібом — коефіцієнта лобового опору EV9.
Знову ж таки, Kia поки що не говорить про розміри, але порівняно з Telluride, другий ряд принаймні такий же просторий — із щедрим регулюванням вперед-назад — а третій ряд має більше місця для ніг і особливо для голови. Сидіння другого ряду також повертаються, щоб дивитися назад — пам’ятаєте Chrysler Swivel 'n Go , запущений на мінівені 2008 року? — але в цій конфігурації між ними залишається мало місця. EV9 буде доступний у варіантах на шість або сім пасажирів, залежно від того, чи є у другому ряду ковші чи лавка. У моделях підвищеного рівня третій ряд складається з електроприводом.
На додаток до справжнього простору, Йохен Песен, віце-президент з дизайну інтер’єру, описує навмисний вибір, щоб зробити салон EV9 ще просторішим, ніж він є. Наприклад, вони вирішили не створювати дизайн панелі приладів, яка обертається навколо дверей, оскільки це може створити враження закритості. З тієї ж причини підголівники на передніх сидіннях є сітчастими, щоб пасажири ззаду могли бачити повз них . Приладова панель горизонтальна та мінімалістична, і те, що виглядає як один гігантський екран, що виступає з неї, — це два 12,3-дюймові екрани — один для панелі приладів, а другий — для інформаційно-розважальної системи — із спеціальним індикатором HVAC між ними. Кількість фізичних ручок і кнопок зменшено порівняно з поточною лінійкою Kia, залишилося лише кілька ключових елементів керування системою вентиляції, вентиляції, вентиляції та кондиціонування повітря та ручка гучності, а також сенсорні елементи керування, вбудовані в приладову панель для переходу до різних меню.
На основі інформації з опитування, проведеного Kia , ми очікуємо, що EV9 буде мати один задній двигун або по одному на кожну вісь для повного приводу та коштуватиме від 50 000 до 70 000 доларів США. Концепт EV9 заявляв про запас 300 миль, і це збігається з показаннями на дисплеї цього раннього прототипу, який показував 91 відсоток батареї та 436 км (271 милю) до розряду. Концепція також обіцяє навіть швидшу зарядку, ніж EV6, який уже є одним із найшвидших, які ми тестували .
Ми очікуємо, що відповідь на багато з цих питань буде дана дуже скоро під час офіційного дебюту EV9 наприкінці березня, і Kia каже, що він надійде в продаж до самого кінця 2023 або на початку 2024 року.