Трилогія Prince of Persia від Ubisoft здебільшого вважається культовою класикою, і ігри безумовно викликають теплу ностальгію. Prince of Persia: The Two Thrones була останньою частиною трилогії, і хоча вона була широко оцінена в той час, вона також страждала від численних збоїв, які заважали належному ігровому процесу.
Після майже двох десятиліть модер нарешті випустив неофіційний патч, який виправляє найбільш неприємні помилки гри.
Моддер, який носить ім’я DawidFreeman на Nexus Mods, вирішив неприємну проблему, з якою стикалися гравці миші та клавіатури. У грі була проблема мертвої зони миші, яка унеможливлювала навігацію в будь-якому іншому напрямку, крім осей x і y. Це було тому, що гра використовувала аналогову емуляцію геймпада для руху миші, що, за словами автора мода, не віщує нічого доброго для порту ПК.
Виправити це здавалося складним завданням, оскільки автор не мав доступу до вихідного коду Ubisoft. Тим не менш, він зазначає, що намагався зробити все можливе, щоб змінити функціональність камери та видалити мертві зони миші, блокувальники, автоцентрування камери тощо.
DawidFreeman додатково використав оболонку DgVoodoo для перетворення гри на DirectX 11 і реалізував блокування 60 кадрів в секунду, щоб запобігти подальшим проблемам з фізикою та графікою. Це також дозволило йому видалити зламаний MSAA в оригінальному коді та примусово 4x MSAA, а також підтримувати широкоформатний екран і 4K, не вимагаючи від користувачів роботи з файлами .ini.
У версії 1.4 патча автору також вдалося виправити сумнозвісну помилку трампліна . Ця помилка змусила принца просто ковзати, а не стрибати з трамплінів у головоломці, що зводило геймерів з розуму та розчарування.
Гравці давно знали про ці недоліки і навіть припускали, що проблема може бути пов’язана з чутливістю миші чи налаштуваннями камери. Знадобився деякий час, щоб визначити, що проблема насправді в самій грі. Це перший випадок, коли хтось дійсно знайшов рішення за всі ці роки.
З огляду на це, Ubisoft продовжує мати проблеми з Prince of Persia донині. Нещодавно компанія оголосила , що повертає Sands of Time Remake до креслярської дошки через переважно негативне початкове сприйняття, зокрема щодо графіки.