Новий Subaru WRX розділив думки з моменту свого дебюту, але, зрештою, єдиним справжнім показником його успіху є не його популярність в очах громадськості, а скоріше показники продажів. На розчарування тих, хто є противниками WRX, компактний потужний седан щойно опублікував свої найкращі лютневі продажі на сьогоднішній день.

Минулого місяця Subaru продала 2598 автомобілів WRX у Сполучених Штатах, що є найбільшою кількістю продажів у лютому з моменту створення автомобіля. Це означає збільшення продажів на 8280,7% порівняно з тим самим періодом минулого року, хоча ця цифра дещо вводить в оману, оскільки в лютому 2022 року було продано лише 31 WRX. Озираючись на 2021 рік, останній раз, коли були значні продажі автомобіля в лютому, Subaru продав 1721 одиницю, що все ще на 33,8% менше порівняно з цим роком. Незважаючи на це, нам було б цікаво побачити, скільки з цьогорічних 2598 було продано з механічною коробкою передач.

Crosstrek також мав найкращий лютий на сьогоднішній день , ставши лідером продажів Subaru за місяць. У лютому 2023 року компактний кросовер розійшовся тиражем у 14 816 одиниць, що майже ідентично (хоча й збільшено) 14 476 одиниць минулого лютого. В інших країнах продажі Legacy, Outback і BRZ зросли, але не перевищували 10% порівняно з лютим минулого року. Однак загалом загальний обсяг продажів Subaru зріс на 2,1% з лютого минулого року по цей, з 44 866 у 2022 році до 45 790 у 2023 році.




З іншого боку, у Ascent, Forester, Impreza та Solterra спостерігалося зниження продажів як у лютому, так і в цілому за рік. Повертаючись лише до лютого, Impreza зазнала найбільшого падіння: з 3520 у лютому 2022 року до 2591 у лютому 2023 року (зниження на 26,4%). Найповільніше в лінійці Subaru продавався Solterra , який не продав жодної одиниці ні в лютому 2023 року, ні в будь-якому місяці 2023 року. Навіть минулого року Subaru продала лише 846 Solterra, 347 з яких у лютому.