Згідно з даними В’єтнамської асоціації виробників автомобілів (VAMA), продажі нових автомобілів у В’єтнамі впали на 3% до 20 536 одиниць у лютому 2023 року порівняно зі слабкими продажами роком раніше (21 100 одиниць).

Це послідувало за трьома послідовними місяцями значно різкішого падіння, оскільки економічне зростання в країні сповільнилося в четвертому кварталі 2022 року після того, як центральний банк підвищив процентні ставки у відповідь на зростання інфляції.

Зростання ВВП у 2022 році все ще зросло на 8%, відображаючи значне відновлення на початку того року після мінімумів Covid у 2021 році.




Продажі за перші два місяці 2023 року впали на 32% до 34 534 одиниць з 50 775 рік тому, причому продажі легкових автомобілів впали на 35% до 26 851 одиниць, тоді як продажі комерційних автомобілів впали на 19% до 7683 одиниць.

Дані асоціації не включали продажі деяких ключових брендів, включаючи Mercedes-Benz, Hyundai і вітчизняний стартап VinFast, на частку яких, за оцінками, минулого року припадало приблизно 23% продажів автомобілів.

Група Truong Hai (Thaco), місцевий складальник і дистриб'ютор Kia, Mazda, Peugeot і BMW-Mini, а також великий гравець у сегменті комерційних автомобілів, повідомила про падіння продажів групи на 46% до 11 904 одиниць з початку року (з початку року). . Це включає 55% падіння продажів Kia до 4800 одиниць; продажі Mazda впали на 28% до 4165 і Peugeot — на 78% до 457, тоді як продажі вантажівок Thaco впали на 40% до 2081 одиниць.




Продажі Toyota впали на 26% до 7910 автомобілів з початку року, тоді як продажі Ford зросли на 221% до 4992 одиниць; Honda 2879 (-49%); Mitsubishi 3424 (-35%); і Suzuki 1955 одиниць (-25%).

Минулого року ринок автомобілів зріс на 29% до 358 063 одиниць з 277 203 у 2021 році, згідно з даними асоціації. Це не включає 77 897 продажів автомобілів Hyundai , близько 26 000 Vinfast і приблизно 3 000 автомобілів, проданих іншими брендами.