Замість двигуна W-16 наступний Bugatti використовуватиме гібридний V-8, оскільки Bugatti використовує його злиття з геніями електричних гіперкарів у Rimac.
Наступник Chiron як і раніше включатиме класичні елементи стилю Bugatti, такі як підковоподібна решітка радіатора та C-подібний дизайн на бічній частині кузова.
Найважливішим є те, що в наступному Bugatti відмовляється від знаменитого двигуна W-16 бренду на гібридну установку V-8, ймовірно, використовуючи електричний досвід хорватського автовиробника Rimac, який об’єднався з Bugatti у 2021 рік .
Дизайн автомобіля, мабуть, готовий до роботи, і Аншайдт сказав Autocar: «Ми доставили прототип інструментів пару місяців тому, а інструменти для виробництва буде доставлено через пару місяців». Аншайдт покидає посаду керівника відділу стилю Bugatti, а подальший проект Chiron виступає в якості його останнього проекту: «Усе, що я намагався навчитися і зрозуміти протягом останніх дев’ятнадцяти років з Bugatti, я хотів переконатися, що цей досвід буде використано в розробці автомобіля», — сказав він.
Наступний Bugatti все ще матиме знакові елементи дизайну, як-от підковоподібну решітку радіатора та С-подібний бічний кузов, який можна побачити на кожному Bugatti з 1934 року Type 57. Побудований навколо нового шасі, заміна гігантського W-16 на силовий агрегат V-8 має призвести до легшого автомобіля. Директор з дизайну Bugatti Френк Хейл також сказав Autocar , що інтеграція акумуляторів для гібридного компонента вимагала від компанії «перегляду архітектури всього автомобіля».
Дизайнер інтер’єру бренду, Альдо Марія Сіка, однак, показав, що в той час як трансмісія буде суттєво відрізнятися від старих Bugatti, інтер’єр не буде надто віддалятися від Chiron, з елегантним дизайном і декоративними елементами керування. Наступник Chiron може отримати великий центральний сенсорний екран для запуску інформаційно-розважальної системи, чого не було в Chiron і всіх його випусках обмеженого виробництва.
Очікується, що наступний гіперкар Bugatti коштуватиме навіть дорожче, ніж Mistral за 5 мільйонів доларів , останній Bugatti з двигуном W-16, випуск якого був обмежений 99 екземплярами. Після появи наступника Chiron увага Bugatti звернеться до свого першого електромобіля, який повинен значною мірою спиратися на партнерство компанії з Rimac.