Першим учасником Cadillac на ринку розкішних електромобілів став позашляховик Lyriq , який пропонує чіткий стиль і сучасний салон. Будуть запропоновані як моделі з одним приводом на задніх колесах, так і моделі з подвійним приводом на всі колеса, причому перша забезпечить запас ходу до 312 миль на одній зарядці.
Lyriq був розроблений з нуля для роботи на основі нової масштабованої архітектури батареї General Motors, яка забезпечує швидку зарядку постійним струмом, а також стандартні домашні підключення для заправки батареї. Замість того, щоб шукати відверту продуктивність, дорожні манери Lyriq більше зосереджені на комфорті, тиші та розкоші. Салон оформлено зі смаком і просторий для пасажирів, але вантажний простір Lyriq не такий великий, як у позашляховиків-конкурентів.
Lyriq — це не лише абсолютно нова табличка з ім’ям американського бренду класу люкс, але й перша повністю електрична пропозиція Cadillac. Він призначений для того, щоб зіткнутися з важкими автомобілями, такими як Audi e-tron , Jaguar I-Pace і Tesla Model X.
Базова ціна Lyriq — привабливі 59 990 доларів США — призначена для одномоторної моделі Debut Edition, яка постачається з обмеженими можливостями. Ця модель все одно розпродана, тому натомість ми рекомендуємо використовувати модель із подвійним приводом на 500 к.с., яка також може похвалитися буксирною здатністю 3500 фунтів.
Lyriq стандартно поставляється у формі заднього приводу з електродвигуном потужністю 340 к.с. на задній осі. Завдяки цій базовій комплектації прискорення є адекватним, і Lyriq відчуває себе чуйним, але йому не вистачає потужного відчуття, яке ми насолоджуємося в конкурентних позашляховиках, таких як BMW iX і Model X. На нашому тестовому треку задньопривідний Lyriq впорався з цим. до 60 миль/год за 5,7 секунди, який досить швидкий за стандартами позашляховиків середнього розміру, але поступається конкурентам електромобілів.
Двомоторний повнопривідний силовий агрегат потужністю 500 к.с. є опціональним і додає другий двигун спереду для приводу цих коліс. Ми ще не їздили на цій моделі, але очікуємо, що її прискорення буде більш захоплюючим. Інші манери Lyriq на дорозі також розчарують водіїв-ентузіастів. У той час як його керування здається стабільним і компетентним, Lyriq не приносить особливого задоволення при сильному натисканні. Його кермо добре зважене, але йому бракує тактильності, і те саме можна сказати про педаль гальма. На щастя, Cadillac розробив агресивну рекуперативну гальмівну систему, яка дозволяє їздити однією педаллю, тому просте зняття педалі акселератора сповільнює автомобіль досить швидко, щоб уникнути торкання педалі гальма в більшості повсякденних сценаріїв водіння.
Поїздка комфортна по гладкому тротуару, але декому може здатися, що підвіска буде надто жорсткою на нерівних ділянках дороги. Коли у нас буде можливість перевірити продуктивність Lyriq, ми оновимо цю історію результатами нашого тестового треку. General Motors запускає лінійку нових акумуляторів для електромобілів з Lyriq під назвою Ultium. Масштабована технологія дозволяє автовиробнику виробляти батареї ємністю від 50,0 кВт-год до 200 кВт-год, хоча кажуть, що найбільший розмір зарезервований лише для великих пікапів EV, таких як GMC Hummer EV SUT . Акумулятор Lyriq має ємність 102,0 кВт-год і пропонує орієнтовний запас ходу до 312 миль на одному заряді моделі з одним двигуном. Під час нашого тесту запасу ходу на шосе Lyriq проїхав 270 миль, перш ніж його потрібно було підзарядити. Говорячи про зарядку, можливість швидкої зарядки постійним струмом є стандартною для всіх моделей, а Lyriq також може заряджатися від домашньої розетки.
Вишукана обробка салону надає Lyriq вишуканості. Яскравий металік поєднується з деревиною з відкритими порами на дверних панелях і центральній консолі. Великий відсік для речей на підлозі між водієм і переднім пасажиром оббитий яскраво-блакитною шкіряною оббивкою, яка надає яскравого кольору. Незважаючи на те, що концепт-кар був показаний лише з чотирма сидіннями та центральною консоллю, яка розділяє два передніх і два задніх сидіння, з сенсорним екраном для пасажирів на задніх сидіннях, серійний Lyriq прийняв більш традиційне заднє сидіння. Відсутність бензинового двигуна, безсумнівно, сприяє створенню тихого салону, але Lyriq також використовує передову технологію шумозаглушення для зменшення шуму від дороги. Інтер’єр просторий, але вантажне відділення не таке щедре, як в інших позашляховиках
На приладовій панелі Lyriq, як і Escalade, домінує гігантський 33,0-дюймовий вигнутий удосконалений світлодіодний сенсорний екран , який служить і інформаційно-розважальною системою SUV, і дисплеєм приладів для водія. Інформаційно-розважальною системою також можна керувати коліщатком на центральній консолі, що є нагодою для водіїв, які не люблять сенсорні екрани. Apple CarPlay, Android Auto та точка доступу Wi-Fi є стандартними функціями. Стереосистема з насиченим звучанням із 19 динаміками від висококласних експертів із аудіотехніки AKG постачається на всіх моделях.