Infiniti QX50 2023 року бореться з однокласниками класу люкс, незважаючи на приємний зовнішній вигляд і стильний салон. Компактний позашляховик Infiniti скомпрометований тьмяним комплексом, чотирициліндровим двигуном із змінним стисненням і турбонаддувом, який не забезпечує обіцяних переваг у економії палива чи продуктивності. Конкуренти зі звичайними двигунами з турбонаддувом, такі як Audi Q5 і BMW X3 xDrive30iприскорюються швидше і однаково ощадливі з паливом. Динамічно QX50 нахилений у бік комфорту, а не спортивності, що не повинно бути проблемою для більшості покупців. Замість атлетизму та залученості водія вони отримують плавну їзду та тихий салон. QX50 має стильний зовнішній вигляд і вишукану атмосферу в салоні, але йому не вистачає змісту, необхідного для успіху в порівнянні з конкурентами з найвищим рейтингом.

Infiniti QX50 2023

2023 QX50 залишився з попереднього модельного року майже без змін, але нова модель Sport замінює комплектацію Essential у середині модельного ряду. Назва Sport може бути трохи неправильною, оскільки вона не додає функцій, що покращують продуктивність, але вона виглядає чітко з глянцевим чорним зовнішнім оздобленням і пофарбованими в темний колір 20-дюймовими колесами; кабіна отримує напіванілінову шкіряну оббивку та стереосистему Bose з 12 динаміками. Інші моделі оснащені кількома новими стандартними функціями — зовнішніми дзеркалами з підігрівом, дистанційним запуском, бездротовою зарядною панеллю для смартфонів, а також усіма моделями тепер передбачено трирічне безкоштовне планове технічне обслуговування.




Ми вважаємо, що новий Sport середнього рівня є найкращим вибором серед багатьох комплектацій QX50, оскільки він оснащений пристойною кількістю стандартного обладнання, включаючи систему камери 360 градусів, підігрів і охолодження передніх сидінь, навігацію в приладовій панелі, внутрішнє освітлення. , і більше. Ті, хто хоче повний привід, повинні розраховувати на ще 2000 доларів.

З моменту редизайну для 2019 модельного року кожен QX50 оснащувався чотирициліндровим двигуном із турбонаддувом, який використовує змінну компресію — VC-Turbo. Двигун видає 268 кінських сил і крутний момент 280 фунт-фут і поєднується з безступінчастою автоматичною коробкою передач (CVT), яка спрямовує потужність або на передні, або на всі чотири колеса. Двигун плавно перемикається між високою компресією під час стабільної крейсерської їзди та низькою компресією під час сильного прискорення.

Infiniti QX50 2023 grey

Незважаючи на те, що коли педаль торкається металу, це ніколи не хвилює, розчаруються лише ті, хто шукає серйозно швидкий кросовер. На жаль, двигун гучний під сильним натисканням газу, а CVT погіршує ситуацію, особливо в місті. Infiniti надає перевагу комфорту та розкоші, завдяки плавній їзді на нерівній дорозі та м’якій на шосе. Незважаючи на те, що кермо мало зв’язане з дорожнім покриттям, воно має точну реакцію та легке зусилля. На жаль, педаль м'якого гальма Infiniti працює нерівномірно. Це призводить до більш ніж однієї невдалої зупинки в годину пік, коли ніс QX50 пірнає вперед під час різкого гальмування. Тим не менш, у нашому тесті на екстрене гальмування йому знадобилося лише конкурентоспроможних 164 футів, щоб зупинитися зі швидкості 70 миль/год.




Незважаючи на так званий революційний двигун, який рекламується як максимально потужний і економічний, наш тестовий автомобіль був менш ефективним, ніж рекламувалося під час тестування в реальному світі. Передньопривідний QX50 розрахований на 23 милі на галон у місті та 29 на шосе, тоді як версія з повним приводом має оцінки в 22 милі на галон у місті та 28 на шосе. Усі ці оцінки збігаються з аналогічно обладнаними BMW X3 та Volvo XC60, але це розчаровує, якщо врахувати, що двигун VC-Turbo має бути більш ефективним, ніж традиційні альтернативи. Останній повнопривідний QX50, який ми тестували на нашому маршруті з економією палива зі швидкістю 75 миль на годину — частина нашого обширного режиму тестування — не витримав оцінки на шосе та показав 27 миль на галон у реальному світі.




Всередині QX50 можна оснастити стьобаними шкіряними сидіннями, дерев’яною внутрішньою обробкою та стелею зі штучної замші. Однак ці висококласні комплектації доступні лише для найдорожчої моделі. Тим не менш, кожен QX50 має комфортабельну та тиху кабіну, яка включає просторий другий ряд із відкидними спинками сидінь, що стало родзинкою QX50 2019 року, який ми мали в нашому довгостроковому тестовому парку. QX50 має 31 кубічний фут за заднім сидінням і до 65 кубів зі складеною задньою лавкою 60/40. Нам вдалося помістити дев’ять ручних валіз з піднятими сидіннями та 22 з опущеними. Обидва результати були на два більше, ніж у X3. Незважаючи на те, що наш найкращий тестовий автомобіль мав електропривід підйомних дверей, які активуються рухом, жодна з нижніх комплектацій не має цієї корисної функції.

Infiniti QX50 2023 interior

Інформаційно-розважальна система з подвійним сенсорним екраном турбуватиме одних більше, ніж інших. Нас також дратує те, що підігрів керма та спеціальні налаштування режиму водіння доступні лише через цей інтерфейс. Хоча ми оцінили знайому ручку регулювання гучності, поворотний регулятор на центральній консолі керує лише верхнім екраном. Кожна модель має Android Auto, бездротовий Apple CarPlay і точку доступу Wi-Fi за підпискою. Доступні стереосистеми Bose з 12 і 16 динаміками, а також мобільна точка доступу WI-Fi. Наш тестовий автомобіль справді мав кілька точок живлення, з трьома USB-портами спереду та декількома 12-вольтовими розетками, включаючи одну у вантажному відділенні.




ТИП ДВИГУНА Двигун
із турбонаддувом і проміжним охолодженням DOHC, 16-клапанний рядний 4, алюмінієвий блок і головка, канал і безпосереднє впорскування палива Робочий об’єм 120–122
дюймів
3 , 1971–1997 см 3
Потужність
268 к.с. при 5600 об/хв
Крутний
момент 280 фунт-фут при 4400 об/хв

ТРАНСМІСІЯ
безступінчатий автомат

ШАСІ
Підвіска (передня/задня): стійки/багатоважільна
гальма (передня/права): 13,0-дюймовий вентильований диск/12,1-дюймовий вентильований диск
Шини: Bridgestone Ecopia H/L 422 Plus RFT, P255/45RF-20 101V M+S

РОЗМІРИ
Колісна база: 110,2 дюйма
Довжина: 184,7 дюйма
Ширина: 74,9 дюйма
Висота: 66,0
дюйма Об’єм пасажирів: 102 фути 3
Об’єм вантажу: 31 куб. футів 3
Споряджена маса: 4164 фунтів