BMW Group заявила, що досягла своїх цілей на 2022 рік згідно з прогнозом, «і таким чином забезпечила високі операційні показники в складному бізнес-середовищі».




Показник EBT групи зріс на 46,4% у річному обчисленні до 23 509 млн євро, а чистий прибуток — на 49,1% до 18 582 млн євро.

«Цей позитивний розвиток можна пояснити поліпшенням ціноутворення та позитивним ефектом асортименту продукції, а також повною консолідацією китайського спільного підприємства BMW Brilliance Automotive (BBA)», — йдеться в заяві автовиробника, додаючи, що BBA також зробила великий капітал. грошовий внесок (5 011 млн євро) 11 лютого 2022 року до «значно більшого» вільного грошового потоку в розмірі 11 071 млн євро в автомобільному сегменті.

Зростання продажів повністю електричних моделей, які зросли на 107,7% до 215 752 у 2022 році, становило 9% поставок у 2022 році. Цього року BMW прагне досягти 15%.




Поставки впали на 4,8% до 2 399 632 одиниць через дефіцит напівпровідників, збої в ланцюжку поставок і карантини в Китаї через COVID.

Продажі електрифікованих транспортних засобів – BEV і PHEV – зросли на 32,1% до 433 792 одиниць і склали 18,1% поставок.

Дохід групи зріс на 28,2% до 142 610 млн євро, «за рахунок інтеграції доходів BBA, яка зробила значний внесок у зростання».

Маржа EBT групи склала 16,5% проти 14,4% у 2021 році.