Завдяки різноманітним конфігураціям і діапазону пакетів обладнання Ford Mustang Mach-E 2023 року випуску може багато чого запропонувати тим, хто хоче кросовер, але хоче сісти за кермо електромобіля. Ці клієнти також зможуть вибрати між насиченою моделлю Premium або підвищеною продуктивністю GT. Звичайно, незважаючи на назву, це не Mustang, але Mach-E все одно можна описати як спритний і швидкий. Крім того, він має привабливий вигляд, добре обладнаний інтер’єр з усіма найновішими штучками та гаджетами, а також достатній діапазон і можливості.

Ford Mustang Mach-E review

З цього приводу Ford каже, що Mustang Mach-E може проїхати понад 300 миль, перш ніж потребуватиме заряджання, а модель GT Performance розганялася до 60 миль/год за 3,7 секунди на нашому тестовому треку. Він показав себе достатньо добре, щоб виграти нашу першу нагороду EV of the Yearу 2021 році, але з тих пір втратив свою корону на користь дешевшого та такого ж вражаючого Hyundai Ioniq 5 .



Третій модельний рік версії Premium передбачає незначне збільшення розрахункового запасу ходу — до 13 до 290 миль — і більше стандартного вмісту, включаючи технологію допомоги водієві Co-Pilot360 від автовиробника для всієї лінійки. Новий пакет Mustang Nite Pony доступний для деяких моделей Premium і GT Performance Edition. На Premium він додає чорні зовнішні штрихи на бампери та обшивку дверей і глянцево-чорні 19-дюймові колеса. Для моделей GT Performance Edition пакет включає 20-дюймові глянцево-чорні колеса та чорний значок GT. Крім того, панорамний скляний дах тепер є стандартним для GT і GT Performance Edition. Mach-E також отримав два нових варіанти кольорів екстер’єру: Carbonized Gray Metallic і Vapor Blue Metallic.




Ми вважаємо, що модель Premium — це Mach-E. Ford каже, що це добре для 306 миль пробігу в поєднанні з батареєю збільшеного запасу ходу та заднім приводом, але ми все одно вибрали б повнопривідну версію, яка збиває його орієнтовний запас ходу до 290 миль. Порівняно з базовою моделлю Mach-E Premium має потужнішу функцію швидкої зарядки, 19-дюймові колеса, аудіосистему Bang & Olufsen, панорамний люк і двері багажника з електроприводом.
Ford Mustang Mach-E 2023
Mustang Mach-E 2023 року доступний або з акумулятором стандартного діапазону ємністю 70,0 кВт-год, або з акумулятором розширеного діапазону ємністю 91,0 кВт-год. Вони живлять електродвигун, встановлений на задній або обох осях. Ця остання комбінація створює повний привід, а на спортивних моделях GT і GT Performance двигуни разом створюють 480 кінських сил і крутний момент до 634 фунт-фут. Ford стверджує, що це дозволить Mach-E GT Performance розганятися до 60 миль на годину всього за 3,5 секунди. Менш потужні моделі мають від 266 до 346 кінських сил і крутний момент від 317 до 428 фунт-фут. Mach-E їздить на колесах розміром від 18 до 20 дюймів, і його можна мати з адаптивними амортизаторами для регулювання жорсткості їзди.




Попередня версія , на якій ми їздили у 2021 році, була повнопривідною моделлю з подовженим запасом ходуякий був швидким і кращим у керуванні, ніж більшість звичайних кросоверів. Водії не повинні очікувати, що Mach-E буде настільки ж привабливим, як традиційний Mustang. Однак тиха робота Mach-E та неймовірна плавність їзди були найбільш вражаючими.




Ford Mustang Mach-E 2023 року має запас ходу від 224 до 312 миль залежно від акумуляторної батареї та конфігурації електродвигунів. Це не так вражаюче, як моделі Tesla з найбільшим запасом ходу. Кожна модель також має можливість швидкої зарядки, і всі вони постачаються з мобільним зарядним пристроєм, який може збільшити діапазон до 30 миль за ніч за допомогою розетки на 120 вольт і до 80 відсотків автономної роботи протягом ночі з розеткою на 240 вольт. . Зарядну станцію Ford можна замовити в Інтернеті та встановити сертифікованими електриками з можливістю заряджати 32 милі на годину та заряджати акумулятор протягом ночі.




Акумулятор Mustang Mach-E розташований під підлогою автомобіля, що забезпечує максимальний простір для вантажу та пасажирів. На відміну від зовнішнього вигляду, всередині Mach-E має мало спільного зі звичайним Mustang. На його обтічній панелі приладів розміщено привабливу цифрову панель приладів, а над нею домінує величезний вертикально встановлений сенсорний екран. Плаваючий відкидний підлокітник на центральній консолі дозволяє зберігати гаманець або інші речі між пасажирами на передньому сидінні.
Ford Mustang Mach-E
Також є багато вишуканих функцій, зокрема настроюване внутрішнє освітлення, підігрів передніх сидінь, підігрів керма, бездротова зарядка, панорамний люк у даху тощо. Передній багажник виготовлений із міцного пластику, який можна промити, а потім злити, що дозволяє зберігати лід і брудні речі. Mach-E має 29 кубічних футів вантажного простору за задніми сидіннями,




Інформаційно-розважальна система Sync наступного покоління від Ford використовує машинне навчання для повного налаштування досвіду кожного водія. Наразі він підтримує три профілі водія та один гостьовий. Mustang Mach-E запускає програмне забезпечення через вертикально встановлений 15,5-дюймовий сенсорний екран, який забезпечує легкий доступ до набору програм і функцій системи. Перевагою системи є те, що Ford з часом розгортатиме оновлення по повітрю, постійно вдосконалюючи систему та додаючи новий вміст. Основні функції включають Apple CarPlay, Android Auto, мобільну точку доступу Wi-Fi та аудіосистему Bang & Olufsen.