Nissan розширює свою лінійку електромобілів позашляховиком Ariya 2023 року, який надійде в продаж у США восени 2022 року. Ariya приєднається до хетчбека Leaf у виставковому залі Nissan і матиме запас ходу до 304 миль, що перевищує максимальне значення для Leaf становить 226. Дизайн Ariya являє собою зміну нинішніх гострих кутастих ліній, які можна побачити на багатьох автомобілях Nissan .

Nissan Ariya 2023

Низька широка позиція Арії відрізняє її від Rogueі надає йому більш спортивний вигляд. Будуть запропоновані батареї двох різних розмірів — батарея на 63,0 кВт-год є стандартною, а більша батарея на 87,0 кВт-год — опціонально, а також передній або повний привід. Сюди буде включено безліч функцій допомоги водієві, інформаційно-розважальних технологій і елементів зручності, які допоможуть Ariya 2022 року конкурувати з кросоверами такого ж розміру, як-от Tesla Model Y і Hyundai Kona Electric .




Ariya — абсолютно новий автомобіль для Nissan. Він оснащений оновленою системою допомоги водієві Nissan ( ProPilot 2.0 ), яка дебютувала на японському седані Nissan Skyline . Повідомляється, що Ariya забезпечує запас ходу до 304 миль, але лише якщо оснащений передньопривідною конфігурацією та більшим акумулятором на 87,0 кВт-год.




Стартова ціна Ariya в 44 485 доларів США ставить її вище за Leaf та інші доступні електромобілі, але нижчу за базову ціну Model Y, але ця модель початкового рівня Engage має менший акумулятор і менший орієнтовний запас ходу в 216 миль. Ми вважаємо, що для успішного переходу з бензину на електрику ключовим є запас ходу, тому ми вибрали б комплектацію Venture+, яка може похвалитися найдовшим запасом ходу серед чотирьох комплектацій Ariya — 304 милі на зарядці.




На відміну від Leaf, який поставляється лише з переднім приводом, Nissan використовує функції, розроблені в інших автомобілях, включаючи систему розподілу крутного моменту спортивного автомобіля GT-R , щоб запропонувати додатковий повний привід за допомогою подвійного переднього/заднього приводу. конфігурація електродвигуна. Передньопривідна модель, яку ми тестували, розганялася до 60 миль/год за 7,5 секунди , але потужніша повнопривідна Ariya повинна бути значно швидшою.




За нашими оцінками, ця модель розганяється з нуля до 60 миль на годину менш ніж за 5,0 секунди, що схоже на електромобілі вищого класу. Судячи з того, що ми бачимо на даний момент , Ariya забезпечує спокійну, стабільну їзду, яка повинна сподобатися більшості покупців, але їй не вистачає спортивного характеру, якому ми віддаємо перевагу любителям водіння.

Electric Nissan Ariya 2023

Nissan каже, що Venture+ пропонує до 304 миль пробігу на одній зарядці, що значно більше порівняно з максимальним запасом ходу Leaf у 226 миль. Моделі Evolve+, Empower+ і Premiere пропонують до 289 миль на одній зарядці, а найвища специфікація Platinum+ нібито розрахована на 265 миль. Перехід із базовою комплектацією Engage вимагає компромісу щодо запасу ходу через менший акумулятор цієї моделі, який розрахований на лише 216 миль за один заряд. Коли ми тестували передньопривідну модель Empower+ на нашому маршруті економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год, ми зафіксували запас ходу 240 миль. Ariya можна буде заряджати вдома від розеток на 110 або 240 вольт, а також на громадських зарядних станціях і навіть портах швидкої зарядки постійного струму.




За даними EPA, найефективнішою Ariya є модель Venture+, яка розрахована на 111 MPGe у місті та 95 MPGe на шосе. На іншому кінці спектра – комплектації Evolve+, Empower+ і Premier, які розраховані на 105 MPGe у місті та 91 MPGe на шосе. На нашому шосе зі швидкістю 75 миль/год ми зафіксували 84 MPGe у передньопривідній моделі Empower+.




Інтер’єр Ariya виглядає футуристично та мінімально. Компанія Nissan відмовилася від усіх можливих кнопок у пошуках гладкої приладової панелі, яка надає перевагу елегантному вигляду, який відповідає дизайну екстер’єру. Незважаючи на твердження Nissan про те, що салон Ariya не схожий на традиційний автомобільний інтер’єр, його мінімалістична тема, здається, є його єдиною унікальною рисою. Не те, щоб каюта не приємне місце для проведення часу. Плоска низька підлога створює відчуття простору всередині, і Nissan включив у дизайн зручні сидіння з невагомістю. Простір на задніх сидіннях помітно менший, ніж на передніх, але парі дорослих все одно буде зручно і достатньо просторо навіть для далеких подорожей.




Подвійні 12,3-дюймові дисплеї служать і цифровим датчиком, і екраном інформаційно-розважальної системи. Apple CarPlay, Android Auto та вбудована навігація є стандартними функціями. Також доступні бездротова зарядка смартфона та проекційний дисплей. Інформаційно-розважальна система включає як Amazon Alexa, так і вбудованого голосового помічника.