Mitsubishi Outlander Sport 2023 року випуску має привабливий зовнішній вигляд і відмінну гарантію на трансмісію. На жаль, ці дві риси є єдиними хорошими речами, які можна сказати про старіючий субкомпактний позашляховик Mitsubishi. Звичайно, його зовнішність виграє від нещодавнього косметичного оновлення, але ці поверхневі оновлення не вплинули на його застарілий дизайн інтер’єру та посередні матеріали салону.

Mitsubishi Outlander Sport 2023

Хоча повний привід є стандартним, його чотирициліндрові силові агрегати однаково розчаровують. І його стандартний 2,0-літровий двигун потужністю 148 к.с., і наявний 2,4-літровий двигун потужністю 168 к.с. забезпечують не надихаючу продуктивність, яка відповідає посередній економії палива. У той час як Outlander Sport доставить людей туди, куди їм потрібно, без метушні, його мляві характеристики водіння суперечать його стильному стилю та «спортивній» частині його назви. Той факт, що дворядний ute також не є найменш дорогим і віддалено не вдосконаленим, вирішує його долю як маленького SUV, який повинен бути в нижній частині вашого списку.




Цього року в Outlander Sport відбулася лише одна суттєва зміна: передній привід більше не доступний. Усі моделі тепер стандартно оснащуються повним приводом, що, ймовірно, сприяє незначному збільшенню ціни в цілому порівняно з попереднім модельним роком.




Щоб заощадити найбільше грошей на Outlander Sport, потрібно вибрати базову модель. Однак перехід до рівня комплектації LE розблокує деякі функції, необхідні для того, щоб цей Mitsubishi виглядав трохи більше як новий автомобіль, а не старий. Найбільш помітним з них є 8,0-дюймовий сенсорний екран з Apple CarPlay і Android Auto. Інший контент, який поставляється з оновленням, включає чорні зовнішні акценти, шкіряне кермо та червону строчку всередині.Опції трансмісії Outlander Sport пропонують вибір між меншим із двох зол. Стандартний 2,0-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 148 к.с. майже нестерпно повільний. Потужніший 2,4-літровий двигун потужністю 168 к.с. швидший, але економія палива погіршується, і він призначений для найдорожчої топової моделі GT.




Обидва двигуни поєднуються з нерафінованою безступінчастою автоматичною коробкою передач (CVT). Останній тестований нами Outlander Sportз 2,4-літровим двигуном вдалося розігнатися до 60 миль/год за 8,0 секунд, що фактично перевершує кількох провідних суперників. Незважаючи на те, що Outlander Sport навряд чи спортивний, він доставить вас із пункту А в пункт Б без драми. У поворотах кузов досить крениться, але не настільки, щоб він здавався нестабільним або хитким. Гальмівний шлях Outlander Sport середній для свого класу. Після початкової м’якості, коли ви натискаєте на педаль гальма, вона твердіє та відчуває себе чутливою.




Незважаючи на незначні покращення в деяких комплектаціях, величезні простори чорного пластику в поєднанні з ненавтхненним дизайном панелі приладів створюють атмосферу суттєвого підвалу всередині Outlander Sport. Шкіряні сидіння відсутні. Деякі варіанти обробки мають червоні шви на сидіннях, щоб додати речам пікантності. Але незалежно від того, скільки ви платите, ви не зможете уникнути тьмяного салону Mitsubishi. Незважаючи на свій зовнішній слід, Outlander Sport не може зрівнятися з простором на задніх сидіннях таких конкурентів, як Honda HR-V і Kia Soul .

Mitsubishi Outlander Sport 2023 photo

Там достатньо місця для двох, щоб комфортно розміститися там, але місця для ніг не надто багато. Задні сидіння Outlander Sport, що складаються у співвідношенні 60/40, легко складаються, створюючи рівну підлогу багажного відділення, але Mitsubishi не може вмістити стільки ручних валіз, скільки багато хто з його конкурентів. Відносно глибока центральна консоль є перевагою, але в іншому випадку Outlander Sport не пропонує багато місць для зберігання ваших речей. У дверях немає кишень для пасажирів на задніх сидіннях, а запасне колесо займає все місце для зберігання під підлогою у вантажному відділенні.




У той час як інформаційно-розважальна система з 7,0-дюймовим сенсорним екраном є стандартною для базової моделі, кожна інша комплектація має 8,0-дюймовий сенсорний екран із супутниковим радіо SiriusXM, а також Apple CarPlay і Android Auto. Останній, здається, має непривабливу графіку та обмежену кількість настроюваних налаштувань, але він має ручки фізичної гучності та налаштування, які ми завжди цінуємо. Тим не менш, функції підключення Outlander Sport застаріли порівняно з конкурентами.