Ми всі знаємо когось трохи крутішого, і у випадку з трирядним позашляховиком Audi Q7 це Q8 — більш стильний дворядний брат-близнюк, який має ті самі основи. Пропорції Q8 є ширшими, коротшими та нижчими, але вражаючий дизайн приносить жертву простору над головою заднього сидіння, пасажиромісткості та вантажному простору Q7, оскільки Q8 пропонується лише як п’ятимісний із двома рядами.
Потужність надходить від двигуна V-6 із турбонаддувом потужністю 335 к.с., восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і повним приводом, такий самий силовий агрегат, як у верхніх комплектаціях Q7. 500-сильний SQ8 і ще божевільніший 591-сильний RS Q8 розглядаються окремо. Радість, яку відчуваєш під час водіння Q8, є перевагою спільного використання платформ з Bentley Bentayga та Porsche Cayenne позашляховики. Шасі Q8 врівноважує чітку, заспокійливу керованість і плавність ходу. Навіть якщо він не такий спортивний, як інші «позашляховики-купе», як-от BMW X6 або Mercedes-Benz GLE coupe , він все одно приємний у управлінні — і, звичайно, менш дивний на вигляд. Це також дешевша альтернатива повнорозмірному розкішному седану A8 більш ніж на 15 000 доларів.
Audi Q8 2023 року отримав додаткове стандартне обладнання, таке як матричні світлодіодні фари, омивачі фар, а також анімацію підсвічування під час наближення або від’їзду, тобто елементи зовнішнього освітлення танцюють за вас. Пакет «Комфорт» Q8 Premium тепер включає адаптивний круїз-контроль із системою підтримки смуги руху. Пакет Executive для Q8 Premium Plus додає подвійне скло, щоб затишити салон. Нові пакети інтер’єру додають шкірозамінник на приладову панель для моделей Premium, а також на підлокітники та центральну консоль з оздобленням Premium Plus. Дистанційна система допомоги при паркуванні Audi тепер є стандартною для моделей Prestige. Нові кольори замінюють минулорічний смак: Waitomo Blue metallic займає місце Galaxy Blue metallic, Tamarind Brown metallic змінює Barrel Brown metallic
Ми вибрали б комплектацію Audi Q8 Premium і доповнили її вибраними опціями. Його видатні стандартні функції вже включають повністю цифрову панель приладів, вбудовану навігацію, шкіряну оббивку, підігрів передніх сидінь, панорамний люк і двері багажника з електроприводом. Хоча 21-дюймові колісні диски є стандартними, ми б все одно специфікували пакет Black Optic за його більш спортивний вигляд. Ми також додамо пакет «Комфорт» (моніторинг сліпих зон, попередження про перехресний рух позаду, бездротова зарядка тощо) і пакет «Буксирування». Останній відкриває максимальний рейтинг буксирування Q8 у 7700 фунтів.
Audi забезпечує кожен Q8 3,0-літровим V-6 з турбонаддувом, який видає 335 кінських сил і крутний момент 369 фунт-фут. Він поєднується з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і повним приводом Quattro. 48 -вольтова гібридна допоміжна система допомагає зупинити-стартувати, що було плавним і тихим під час нашого досвіду. Незважаючи на те, що на шосе в Audi було достатньо потужності, вона відчувала себе невпевнено в місті, якщо ми не натиснули педаль газу. Коробка передач здебільшого реагувала сумлінно, але вона та двигун найкраще співпрацювали в режимі Dynamic, що викликало більш швидкі реакції.
Ми тільки бажаємо, щоб двигун і вихлоп звучали сміливіше. Незважаючи на те, що він швидко змінює напрямок і слухняно проходить повороти, він менш привабливий, ніж седани Audi, такі як гладкий A7. Кермове управління Q8 має легке зусилля та лінійний зворотний зв’язок, що було розслаблюючим під час довгих поїздок, але нудним на дорогах з перемиканням. Наш тестовий автомобіль мав додаткову пневматичну підвіску та 22-дюймові колеса (21-дюймові є стандартними). Ці великі ролики були здебільшого тихі навіть на нерівних поверхнях.
Завдяки регульованій висоті та рульовому управлінню чотирма колесами (включено в пакет адаптивного шасі) наш Q8 був маневреним у обмеженому просторі та здатним долати нерівну місцевість. Його педаль гальма легко регулювалася на швидкості на шосе, але вона страждала від непослідовної реакції в русі. Тим не менш, під час нашого тесту на екстрене гальмування він розігнав здоровенний кросовер із 70 миль/год до нуля на змагальних 170 футах.
Q8 має посередні оцінки EPA, які нижчі, ніж інші конкуренти з повним приводом. Уряд оцінює, що Q8 є хорошим для 18 миль на галон у місті та 23 на шосе. Q8, який ми взяли на нашому маршруті з економією пального на шосе, значно перевищив рейтинг EPA на шосе, однак, повернувши 28 миль на галон за 200 миль. Аналогічно обладнаний BMW X6 повернув 29 миль на галлон.
У типовому стилі Audi створила вишукане та міцне середовище всередині Q8. Матеріали преміум-класу, а панелі професійно вирівняні. У той час як базова модель не має висококласних функцій, таких як чотиризонний клімат-контроль і шкіряна панель приладів з контрастною прострочкою, вона має стандартні передні сидіння з підігрівом і панорамний люк. Лише топова модель пропонує масажні передні сидіння, оновлену шкіряну поверхню та більш тихе подвійне скло. Наш тестовий автомобіль мав усе це, а також проекційний дисплей і настроюване внутрішнє освітлення.
Q8 не тільки вражає візуально, він має більш ніж достатньо місця для пасажирів. Позиція за кермом залишається спортивною, незважаючи на підвищену висоту, і двоє дорослих можуть спокійно розтягнутися на спині. Хоча дворядний Q8 має менший вантажний об’єм, ніж трирядний Q7, нам вдалося стиснути вісім ручних сумок за його заднє сидіння. Це число зросло до 23 (на два менше, ніж у Q7), а задня лавка склалася майже рівно. Наш тестовий автомобіль мав додаткову пневматичну підвіску, яка може опускати задню частину, щоб допомогти підняти та витягнути багаж. Всередині Q8 має обмежену кількість місць для зберігання. Його неглибокий контейнер на центральній консолі та вузькі дверні кишені залишили мало місць для зберігання дрібниць.
Завдяки парі яскравих сенсорних екранів, вбудованих у приладову панель і центральну консоль, кожен Q8 може похвалитися передовою інформаційно-розважальною системою. Замість інтуїтивно зрозумілого поворотного регулятора, який є в інших моделях Audi, дисплеї реагують на дотик за допомогою тактильного зворотного зв’язку. Ми швидко освоїлися з його логічними меню та великими значками, але відволікань було неминуче. На щастя, сприйнятливі голосові команди та зручні елементи керування на кермі забезпечують альтернативне керування. Стандартні функції включають точку доступу Wi-Fi, Apple CarPlay і Android Auto. Бездротова зарядка та дві різні аудіосистеми Bang & Olufsen є додатковими. Нам особливо подобається стандартний цифровий кластер приладів (так званий віртуальний кокпіт) із його конфігурованими налаштуваннями та чудовою навігацією.