Завдяки наддувному 5,0-літровому V-8 під капотом, загрозливому зовнішньому дизайну та неймовірному звуку вихлопу Range Rover Sport Supercharged 2022 року та SVR дозволять вам втілити у життя вашу фантазію про лиходія Бонда . Цей спортивно налаштований позашляховик доступний з потужністю 518 або 575 кінських сил, а його вражаюче швидке прискорення викликає справжній заряд адреналіну.
Проте, коли Range Rover Sport Supercharged не працює на межі своїх можливостей, пропонує всі переваги сучасного Land Rover, а це означає, що він комфортний і розкішний. Його потенціал продуктивності означає, що він конкурує з іншими автомобілями класу люкс від Audi , BMW , Mercedes-AMG і Porsche. Усі ці конкуренти приносять більше задоволення від керування та забезпечують ще більш швидке прискорення, але Rover має незаперечний шарм кінозірки, який деяким покупцям здасться непереборним.
Позашляховик Land Rover отримав лише одну зміну у 2022 році: тепер він стандартно оснащений портами USB-C для підключення смартфона та заряджання.
Додаткова потужність, яку пропонують топові комплектації SVR, приємна, але, на нашу думку, вона не зовсім варта додаткових витрат. Вибирайте комплектацію HSE Dynamic і використовуйте цю економію, щоб додати кілька цікавих опцій, або заощаджуйте на своєму рахунку за пальне. У цій «базовій» моделі все ще є чим полюбитися, включаючи 21-дюймові колеса, люк з електроприводом, звукову систему Meridian із 13 динаміками, передні сидіння з електроприводом регулювання в 16 напрямках, шкіряну оббивку, систему моніторингу сліпих зон і система зовнішніх камер на 360 градусів.
5,0-літровий двигун V-8 з наддувом під капотом – це те, що відрізняє моделі Supercharged і SVR від більш звичайних Land Rover Range Rover Sports. Простіше кажучи: це звір. Потужність 518 кінських сил у «звичайних» моделях із наддувом і 575 кінських сил у вдосконаленій комплектації SVR, наддув V-8, який приводить у дію ці моделі, плавний, гортанний і неймовірно швидкий. Ексклюзивно в поєднанні з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і повним приводом ця установка легко і легко долає дозволені обмеження швидкості. Вірний своїй позашляховій спадщині, Range Rover Sport Supercharged оснащений системою повного приводу з шістьма режимами руху, які можна вибрати.
Автоматичний режим буде достатнім у більшості випадків, тоді як Dynamic набирає спортивні налаштування двигуна та трансмісії. Якщо у вас з’явиться настрій забрати цей позашляховик вартістю майже 100 000 доларів з проторених шляхів, є режими для снігу, бруду, піску та скелі. Sport Supercharged міцно зчіплюється з дорогою на поворотах. Кермове управління в нашому тестовому автомобілі було добре зваженим (можливо, надто важким для висадки на футбольному матчі, але ідеальним для проїздів) і точним. Високий кузов Sport відчутно нахиляється у вузьких поворотах і різких поворотах, як і можна було очікувати від великого позашляховика, але він ніколи не втрачає самовладання. Максимальна буксирувальна здатність Range Rover Sport Supercharged становить 7716 фунтів.
Важко насолоджуватися внутрішніми насолодами двигуна V-8 без навантажень, але Sport Supercharged приблизно такий же ефективний, як і такі суперники, як Mercedes- AMG GLE63 , Porsche Cayenne Turbo та BMW X5 M. Найефективніша модель оцінюється в 17 миль на галон у місті та 22 милі на галон на шосе. У нашому реальному тестуванні економії палива на шосе Range Rover Sport Supercharged показав лише 18 миль на галлон. Водії, які більше зацікавлені в якості Range Rover Sport, ніж у продуктивності моделей із наддувом, можуть бути настільки ж задоволені 3,0-літровою версією V-6 з наддувом.(переглядається окремо). Він може похвалитися рейтингом EPA 23 миль на галон на шосе, тоді як дизельна модель має рейтинг на шосе 28 миль на галон.
Range Rover Sport Supercharged стандартно оснащується розкішним шкіряним оздобленням салону та може мати масажні передні сидіння з регулюванням у 20 напрямках і чотиризонний автоматичний клімат-контроль. Модель Autobiography, яку ми тестували, з її найкращою обробкою салону супер-люкс мала привабливу алюмінієву окантовку та багато дрібничок. Однак він не здався значно дорожчим чи комфортнішим, ніж салон будь-якого іншого Land Rover, на якому ми їздили. Водій і передній пасажир насолоджуються акрами простору в Range Rover Sport, а пасажирам другого ряду буде комфортно, навіть якщо вони мають трохи менше місця, ніж пасажири другого ряду Jeep Grand Cherokee SRT. Додатковий третій ряд не слід вважати реалістичним рішенням для сімей, яким часто потрібно більше п’яти місць.
Range Rover Sport Supercharged має менший вантажний простір, ніж багато інших конкурентів, але він все ще пропонує достатньо місця для повсякденного використання. Кабіни досить, особливо в першому ряду. Під час нашого тестування в Range Rover Sport містилося менше ручних валіз, ніж у його ключових конкурентів, але тих дев’яти, які ми розмістили за другим рядом сидінь (наш тестовий автомобіль не був обладнаний додатковим третім рядом), повинно вистачити для більшості сімей.
Range Rover Sport Supercharged і SVR стандартно постачаються з інформаційно-розважальною системою Land Rover InControl Touch Pro Duo, яка стандартно пропонує інтеграцію Apple CarPlay і Android Auto. Конфігурація з подвійним екраном виглядає чудово, вражає своєю чіткою графікою та стандартно постачається з точкою доступу Wi-Fi. Нижній екран керує такими функціями автомобіля, як клімат-контроль і налаштування режиму водіння, а верхній забезпечує доступ до музики, навігації та зв’язку. Незважаючи на те, що нам подобається, як це виглядає, це виявилося проблематичним як з точки зору стабільності, так і зручності використання.