Витончені лінії зовнішнього дизайну Range Rover Velar 2024 чудово підходять до форми компактного кросовера, але поведінка позашляховика незабутня. Незважаючи на те , що Range Rover Velar має спільну платформу з неймовірно маневреним Jaguar F-Pace , в ім’я розкоші розваги не налаштовані на шасі.
Пропонуються два двигуни з турбонаддувом — чотирилітровий 2,0-літровий і шестилітровий двигун об’ємом 3,0 літра, і всі моделі стандартно оснащені повним приводом. У той час як у Velar відсутні манери на дорозі, які нам подобаються позашляховики, такі як BMW X3 , Genesis GV70 і Porsche Macan, він пропонує шикарну кабіну з більшим вантажним простором, ніж конкуренти. Крім того, він стандартно поставляється з назвою Range Rover, витатуйованим на його лицьовій стороні — одна розкішна риса, з якою його конкуренти не можуть зрівнятися.
У 2024 році компанія Land Rover оновила стиль Range Rover Velar, який включає новий дизайн решітки радіатора, оновлені елементи освітлення, перероблений задній бампер і темніші елементи зовнішньої обробки. Усередині Velar використовує 11,4-дюймовий вигнутий сенсорний дисплей інформаційно-розважальної системи, який є в інших членах сімейства Land Rover. Кажуть, що нова система активного шумозаглушення створить тишу в салоні, а також доступний додатковий очищувач повітря. Для тих, хто ненавидить шкіру, Velar тепер доступний з вовняною та поліуретановою оббивкою, подібно до меншого SUV Evoque.
Ми рекомендуємо вибрати комплектацію P250 Dynamic SE, яка додає 19-дюймові колеса, шкіряну оббивку, преміальну стереосистему Meridian і панорамний люк. Ми також запропонували б додати пакет Dynamic Handling, який включає регульовану систему підвіски, селектор режимів водіння та контроль руху на всій місцевості, який діє як адаптивний круїз-контроль на низьких швидкостях або на слизькій дорозі.
Базовий двигун — P250 мовою Land Rover — це 2,0-літровий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 247 к.с. Ми взяли чотирициліндровий Velar для тривалого випробування пробігом 40 000 миль , і цій моделі потрібно було 7,4 секунди, щоб досягти 60 миль/год. Трансмісія P400 — оснащена 3,0-літровим рядним шестициліндровим двигуном із турбонаддувом потужністю 395 к.с. — безсумнівно, забезпечить кращі характеристики прискорення, але ми ще не тестували цю трансмісію. Подібно до прискорення Velar, його керованість аж ніяк не є спортивною. Підвіска компетентно контролює рухи кузова позашляховика та тримає крен кузова під контролем, повертаючи тверду, добре керовану їзду.
EPA оцінило рядний шестициліндровий двигун Velar до 20 миль на галон у місті та 26 миль на галон на шосе, але чотирициліндровий двигун з турбонаддувом трохи ефективніший, з показниками 21 миль на галон у місті та 27 миль на галон на шосе. У нашому тесті на економію палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год чотирициліндровий Velar витратив лише 26 миль на галлон.
Копати сучасну архітектуру? Вам, напевно, сподобається простий інтер’єр Velar, який складається переважно з горизонтальних ліній і сміливих прямолінійних форм. О, і матеріали, які використовуються всюди, є високоякісними та використовуються цікавими способами. Візьміть оздоблення дверей: замість того, щоб використовувати спис із дерева або вуглецевого волокна, інкрустований у верхній частині дверних панелей, Land Rover додає дерев’яні або металеві елементи на вибір власника до секції дверей між верхньою та нижньою панелями.
Наш тестовий автомобіль мав алюмінієве оздоблення, і кожен Velar має чудові деталі. Загалом квадратна форма Velar і візуально приємний задній звис — кузов, який простягається за задні колеса — поєднуються, щоб проковтнути більше ручної кладі, ніж його безпосередні конкуренти з піднятими або складеними задніми сидіннями.
Витончений 11,4-дюймовий сенсорний дисплей, здавалося б, плаває перед приладовою панеллю, на якому працює інформаційно-розважальний інтерфейс Pivi Pro від Land Rover. Pivi Pro є простішим у використанні та більш чуйним, ніж система InControl Touch Pro попереднього покоління, але вона не позбавлена своїх особливостей. Підключення телефону та аудіосистеми Bluetooth, голосове керування, стереосистема Meridian, навігація на приладовій панелі та інтеграція Apple CarPlay/Android Auto є стандартними.