Xiaomi випустила два нових смартфони для індійського ринку під назвою Redmi 12 і Redmi 12 5G . Перший фактично є тим самим Redmi 12, про який тизерили раніше , тоді як другий є лише індійською версією Redmi Note 12R , випущеної в Китаї на початку цього року. Обидва телефони в основному ідентичні один одному, з мінімальною різницею в характеристиках.

Redmi 12 Redmi 12 5G

По-перше, Redmi 12 і Redmi 12 5G використовують ту саму 6,7-дюймову РК-панель IPS FHD+ (1080 x 2460) із тактовою частотою 90 Гц і акумулятор на 5000 мАг, який підтримує швидку зарядку потужністю 18 Вт. Обидва можуть датуватися 2023 роком, але можна вибачити за недогляд, враховуючи їх доступні ціни. Подібним чином Redmi 12 і Redmi 12 5G постачаються принаймні з 128 ГБ пам’яті та 4 ГБ оперативної пам’яті, які можна оновити до 256 ГБ і 8 ГБ відповідно. Подальше розширення пам’яті можливо за допомогою карти micro SD, але це відбувається за рахунок використання другої SIM-карти.




Головна відмінність Redmi 12 від Redmi 12 5G полягає в його чіпсеті. Перший використовує застарілий MediaTek Helio G88, а другий використовує нещодавно анонсований Qualcomm Snapdragon 4 Gen 2 , що забезпечує підключення до 5G. Redmi 12 також додає надширококутний об’єктив на 8 МП до ширококутного на 50 МП і датчика глибини на 2 МП на задній камері. Для селфі в обох смартфонах використовується сенсор на 8 Мп. Цікаво, що FM-радіо не підтримується на Redmi 12 5G, функція, яку дуже люблять ентузіасти бюджетних смартфонів. Інші Redmi 12 і Redmi 12 5G оснащені Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac, Bluetooth 5.3, бічним датчиком відбитків пальців, аудіороз’ємом 3,5 мм і пластиковим корпусом.




Redmi 12 можна буде придбати в Індії 4 серпня через Flipkart і офіційний сайт Xiaomi за ціною від 8999 індійських рупій (102 долари США). Redmi 12 5G буде продаватися за 10 999 індійських рупій (133 США) через роздрібні канали Amazon India і Xiaomi в той же день. Обидва є «ефективними» цінами після акційних (специфічних банківських) знижок, і Xiaomi India відмовилася розголошувати їх фактичні ціни після закінчення терміну дії. Враховуючи історію підвищення цін після запуску, вона, безсумнівно, підніметься вгору, щоб знизитися під час рекламних заходів.