Renault наразі пропонує Austral та Espace, які обслуговують сегменти компактних та середніх позашляховиків у Європі. Однак на горизонті є ще одна, тісно пов’язана модель. Прем'єра абсолютно нового Rafale, названого на честь гоночного літака 1930-х років, запланована на 18 червня, привносячи в модельний ряд вдосконалений і привабливіший дизайн. Rafale також матиме електрифіковану базу зі своїми побратимами.

Renault Rafale E-TECH Hybrid Esprit Alpine 2023 (2)

Чутки про компактне купе-позашляховик Renault циркулювали в Інтернеті протягом тривалого часу. Однак лише у квітні 2023 року перші закамуфльовані прототипи з’явилися на дорогах, офіційний тизер був опублікований 16 травня. Ці випробувачі підтвердили, що новий Rafale буде не просто версією Austral купе-позашляховик, оскільки він включав би останню мову дизайну Renault.




Візуалізація, яку ми створили, поєднує в собі новий стиль світлодіодних фар, який нещодавно представив оновлений Renault Clio . Вертикальні ДХО заходять нижче в передній бампер, зливаючись із повітрозабірниками, але вони товщі, ніж у конкуруючих моделей Peugeot. Флагманська комплектація Esprit Alpine, ймовірно, матиме більш спортивні бампери, легкосплавні диски більшого діаметру та спеціальні значки.




На додаток до більш агресивного стилю, Rafale має більш сміливий загальний дизайн порівняно з Austral . Це помітно в таких елементах, як повністю оновлений дизайн задньої частини, яка підсилює позицію купе-позашляховика з вираженими плечима та сильно нахиленим заднім склом. Очікуйте подовжені світлодіодні задні ліхтарі з емблемою Renault і подвійними спойлерами для додаткового ефекту.

Renault Rafale E-TECH Hybrid Esprit Alpine 2023 (6)

Що стосується інтер’єру, ми були б здивовані, якби Renault не використовувала цифрову кабіну, яка є в Austral і Espace, оскільки вона вже має найновіші технології з арсеналу автовиробника. Це включає 12,3-дюймову цифрову панель приладів, 12-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи OpenR Link і 9,3-дюймовий проекційний дисплей. Щоб ще більше підвищити преміальний досвід, очікуйте включення 48-кольорової системи зовнішнього освітлення та аудіосистеми Harman Kardon із 12 динаміками. Оббивка з алькантари, подібна до тієї, яку можна побачити на Esprit Alpine, також може сприяти створенню висококласної атмосфери.




Rafale буде створено на основі останньої версії архітектури CMF-CD, яка є основою для різних моделей у межах Renault Group. Цілком ймовірно, що Rafale матиме колісну базу 2738 мм (107,8 дюйма) як і Espace , що дасть дизайнерам більшу гнучкість для створення привабливого профілю, а також забезпечить більш просторий салон.

Отже, загальна довжина купе-позашляховика повинна бути десь між 4510 мм (177,6 дюймів) Austral і 4722 мм (185,9 дюймів) Espace. Такий розмір забезпечить Rafale більше простору для дихання порівняно з Arkana на основі Captur, довжина якого становить 4570 мм (179,9 дюйма).




Що стосується варіантів трансмісії, очікується значна доза електрифікації, щоб відповідати спортивному вигляду Rafale. Компанія Renault офіційно підтвердила, що модель буде доступна з гібридними двигунами E-Tech. Дуже ймовірно, що це включатиме гібридний варіант із самозаряджанням, який забезпечує сукупну потужність 197 к.с. (147 кВт / 200 к.с.) і 205 Нм (151,2 фунт-фут) крутного моменту, подібно до моделей Austral і Espace.

Ця конкретна установка складається з 1,2-літрового двигуна з турбонаддувом, електродвигуна, високовольтного стартер-генератора, літій-іонної батареї ємністю 2 кВт/год і автоматичної коробки передач, яка передає потужність на передню вісь.




Цілком імовірно, що Renault також представить потужніший і ефективніший гібридний варіант для Rafale, який матиме помітний повністю електричний діапазон і потужні можливості. На відміну від Peugeot, який пропонує як гібридні, так і повністю електричні варіанти своїх моделей, Renault дотримується іншої стратегії, використовуючи окрему платформу для своїх електромобілів, подібно до підходу, прийнятого VW Group.

Тому очікується, що Rafale не матиме варіанту з нульовим рівнем викидів, оскільки Renault зосередиться на інших моделях у своїй лінійці, щоб задовольнити попит на електромобілі.




Світовий дебют Renault Rafale заплановано на 18 червня на Паризькому авіасалоні в Ле-Бурже, а потім надійде в продаж у Європі пізніше цього року. Розташований у європейському сегменті середнього розміру (D-SUV), він буде прямим конкурентом Peugeot 408 fastback. Крім того, версії Rafale з вищими специфікаціями можуть привабити клієнтів, які в іншому випадку розглядали б базові моделі конкурентів преміум-класу, таких як Mercedes GLC Coupe, BMW X4 і Audi Q5 Sportback.