Повністю електричний і наповнений корисними та інтуїтивно зрозумілими технологіями, він втілює цілі Renault Group як виробника автомобілів нового покоління.

Історія Renault Scenic почалася, коли компактний MPV вперше зробив революцію на ринку в 1996 році. Його назва, абревіатура від «Концепція безпеки, втілена в новому інноваційному автомобілі», натякала на його свіжий підхід, і в міру того, як сімейні звички та прагнення подорожувати з роками розвивалися, Scenic змінився разом з ними.

Renault Scenic E-Tech 2024

Тепер нова версія останнього покоління може бути оснащена повністю електричною силовою установкою, яка має компактну батарею ємністю 87 кВт/год і двигун потужністю 160 кВт (220 к.с.), здатний забезпечити запас ходу 379 миль (очікується сертифікація WLTP). Колісна база 2,78 м забезпечує простору кабіну, включаючи радіус колін ззаду 278 мм і багажник об’ємом 545 літрів. Його інноваційний непрозорий скляний дах Solarbay і геніальний задній підлокітник – лише деякі з елементів, що підвищують комфорт.

Мультимедійна система OpenR Link містить понад 50 додатків і можливість легко спланувати вашу подорож. Фірмова звукова послідовність абсолютно нового Renault Scenic E-Tech Electric була створена у співпраці з відомим композитором Жаном-Мішелем Жарром.




Renault прагне досягти вуглецевої нейтральності в Європі до 2040 року та в усьому світі до 2050 року. У результаті до 24% матеріалів електромобіля Scenic E-Tech переробляються, а 90% його маси, включаючи батарею, підлягають переробці.

Європейська специфікація пропонує на вибір оздоблення Techno, Esprit Alpine і Iconic — топова версія вперше доступна для повністю електричного автомобіля Renault. Повністю новий електричний Scenic E-Tech буде представлений на початку 2024 року.

Зовнішній дизайн Renault Scenic

Абсолютно нова електрична архітектура Renault Scenic E-Tech є новаторською. Він має повністю рівну підлогу, великі 19- або 20-дюймові колеса, довгу колісну базу та затемнений панорамний дах Solarbay, створюючи адаптований простір, ідеальний для сучасних сімей.

Його пропорції також унікальні: 4,47 м в довжину, 1,86 м в ширину і 1,57 м у висоту, що забезпечує дивовижну місткість і безкомпромісний комфорт для кожного. Додаткова висота сидіння водія заспокоює та підвищує безпеку, у той час як пасажири ззаду мають стільки ж місця для колін та голови, скільки у найкращих сімейних автомобілів С-сегменту.




Логотип Nouvel'R і нові фірмові фари представляють найновішу ідентичність бренду. Логотип розташований серед ряду накладених невеликих ромбів, які з’являються та зникають залежно від освітлення та кута. Ці візерунки зливаються з фарами у верхній частині решітки, створюючи вражаючий ефект хай-тек. Яскрава вітальна послідовність вітає його пасажирів, коли вони наближаються. У деяких версіях технологія LED Adaptive Vision адаптує схему променя відповідно до умов водіння, тоді як індикатори анімовані, рухаючись назовні від центру.

Ззаду високотехнологічні ліхтарі виглядають як дві стріли, спрямовані одна проти одної, і, здається, розтягують автомобіль у ширину. Мікрооптична технологія оживляє їх, коли їх активовано, але вони ніби плавають, коли їх вимкнено.

Renault Scenic E-Tech 2024 photo

Аеродинамічна ефективність була центральною проблемою протягом усього процесу проектування. Спереду повітряні завіси під денними ходовими вогнями оптимізують повітряний потік навколо автомобіля, а рельєфна задня частина розсіює лобовий опір за допомогою характерної лінії з обох боків бампера.

Конструкція легких 20-дюймових коліс зменшує простір для входу повітря, тим самим покращуючи аеродинаміку. Дверні ручки абсолютно нового Renault Scenic E-Tech Electric розташовані врівень з кузовом, додаючи сучасної естетики та згладжуючи потік повітря.

Будуть доступні шість привабливих кольорів кузова: Flame Red, Midnight Blue, Diamond Black, Shadow Grey Glossy, матовий Shadow Gray (ексклюзивно для оздоблення esprit Alpine) і Pearl White. Залежно від оздоблення, дах і дверні стійки можуть бути виконані в контрастному кольорі Diamond Black або Shadow Grey.

Дизайн інтер'єру Renault Scenic




Особливістю абсолютно нового електричного Renault Scenic E-Tech є панорамний скляний дах Solarbay, розроблений у партнерстві з Saint-Gobain. Його технологія AmpliSky використовує комбінацію PDLC (полімерно-дисперсних рідких кристалів) для зміни непрозорості скла по сегментах за раз.

Renault є першим виробником автомобілів масового ринку, який пропонує панорамний дах, який може бути повністю або частково затемнений у сегментах. Водій і пасажири можуть вибрати будь-яке з чотирьох налаштувань даху: повністю освітлений, повністю непрозорий, світлий спереду, але непрозорий ззаду та реверс. Більш практичний, ніж звичайні рулонні штори, він дозволяє пасажирам ззаду освітлити або затемнити дах у своїй зоні, не зачіпаючи пасажирів спереду. Його роботою можна керувати за допомогою кнопки верхнього світла або голосового керування за допомогою Google Assistant для ефекту, який позитивно вразить пасажирів.

Дах Solarbay мінімізує парниковий ефект у теплу погоду та автоматично стає затемненим при виході з автомобіля. Коли ви повернетеся, він автоматично повернеться до попередніх налаштувань.

Це також економить простір, збільшуючи простір над головою на 30 мм порівняно зі звичайними механічними жалюзі, і легше на 6-8 кг. З огляду на екологічність, приблизно 50% скла складається з відходів виробництва листового та автомобільного скла, а 90% його можна переробити наприкінці терміну служби.

Renault Scenic E-Tech 2024 photo interior

Абсолютно новий електричний Renault Scenic E-Tech оснащений розумними відсіками для зберігання речей, які містять до 38,7 літрів у салоні. Це включає в себе бардачок (4 літри), ящики в дверях (13,6 літра), відкрите місце для зберігання речей на центральній консолі (6,6 літра) з двома великими підстаканниками (2 літри) і відділення під підлокітником (3,4 літра), яке також висувається. вперед і назад на 70 мм. Під центральним екраном розміщено місце для зберігання та бездротової зарядки смартфонів, а кишені за передніми сидіннями додають ще 2,4 літра кожна.




Пасажири на задніх сидіннях мають власний оригінальний підлокітник із двома поворотними ручками, 3,6 літра для зберігання смартфонів і планшетів, відкидні підставки для комфортного перегляду екранів, два підстаканники та два порти USB-C.

Прихований люк дозволяє перевозити довгі речі, не складаючи заднє сидіння, забезпечуючи доступ до просторого багажника об’ємом 545 літрів, який збільшується до 1670 літрів зі складеними сидіннями.

Легкі та елегантні тканини підсилюють відчуття простору всередині, тоді як модель Iconic включає FSC-сертифіковану липову обробку панелі приладів і дверних панелей.

Залежно від комплектації, режим «розслаблення» автоматично перемикає сидіння з електроприводом у ваше улюблене попередньо встановлене положення та навіть може масажувати вас, щоб допомогти вам зарядити власні батареї. Під час зупинки, щоб відпочити або підзарядитися, такі зручності автомобіля, як інформаційно-розважальна система, USB-зарядні пристрої, декоративне освітлення, регулювання температури та панорамний дах Solarbay, залишаються активними протягом 45 хвилин.




Піонер електроніки Жан-Мішель Жарр об’єднав зусилля з Renault разом із Ircam і групою звукових дизайнерів групи, щоб розробити два типи звуків: VSP (звуки автомобіля для пішоходів, щоб попередити людей про наближення автомобіля, коли він рухається зі швидкістю менше ніж 30 км/год) і послідовність привітального звуку (який відтворюється, коли ви сідаєте в автомобіль). Кожна деталь була проаналізована, щоб створити звуки, які передають дух бренду Renault, миттєво впізнаються в звуковому ландшафті наших міст і передають відчуття руху.

Чотири режими MULTI-SENSE — Comfort, Sport, Eco та Perso — створюють іншу атмосферу, поєднуючи внутрішнє освітлення, комфорт водійського сидіння, температуру в приміщенні та колір екрана різними способами з відчуттями від водіння (опір керма, калібрування трансмісії та педалі). відповідь).

MULTI-SENSE також створює настрій за допомогою Living Light, вибір із 48 кольорів для приладової панелі, підсвічування та планок передніх і задніх дверей. Світло створює поступовий ефект, який покращує дизайн інтер’єру та зберігає відчуття свіжості. Ці живі світильники включають автоматичний режим, який регулюється кожні 30 хвилин відповідно до 24-годинного циркадного ритму та часу доби, з холодними кольорами вдень і теплими вночі.

Мультимедійна система OpenR Link із вбудованим Google, що працює під керуванням ОС Android Automotive 12, містить понад 50 додатків, доступних у Google Play, від музичних вікторин і сімейних ігор до планування подорожей, готових максимально використати ваш час у автомобілі.




Доступ до системи здійснюється через 12,3-дюймовий горизонтальний екран на приладовій панелі, з’єднаний у L-подібній формі 12-дюймовим вертикальним дисплеєм посередині консолі. На дисплеї приладової панелі, зверненому до водія, традиційний круглий циферблат замінено діагоналлю швидкості під кутом 28 градусів, що нагадує логотип Renault у формі ромба, який змінює колір відповідно до швидкості автомобіля. Він також відображає залишок заряду батареї та вибраний режим водіння.

Планувальник подорожей був оптимізований інженерами Google і Renault для електромобілів і враховує необхідність попереднього кондиціонування температури батареї під час наближення до зупинок для зарядки під час подорожі. Це дозволяє системі приймати розумніші рішення щодо місця заряджання, оптимізуючи час заряджання та значно скорочуючи час у дорозі. Зупинки для заряджання можна вибрати залежно від їхньої потужності та методів оплати, яким надає перевагу водій. І все це можна зробити безпосередньо на телефоні, перш ніж вийти з дому, з автоматичним надсиланням маршруту в автомобіль.

Інформація про погоду, яку надає Google, допомагає точніше оцінити запас заряду батареї, враховуючи таку інформацію, як напрямок і швидкість вітру.

Платформа і силові агрегати Renault Scenic




Базований на модульній платформі CMF-EV, абсолютно новий електричний Renault Scenic E-Tech може похвалитися довгою колісною базою 2,78 м у поєднанні з широкими коліями та положенням колеса на кожному повороті, що сприяє стабільності.

Передаточне число 12, найнижче на ринку, відповідає електричному Megane E-Tech. Завдяки багатоважільній задній осі Parallel Link, результатом є вузьке коло повороту від бордюру до бордюру 10,9 метра разом із чудовою керованістю та точністю кермування.

Доступні дві конфігурації трансмісії. Перший використовує двигун потужністю 125 кВт (170 к.с.) з 280 Нм, що живиться від акумуляторної батареї ємністю 60 кВт-год, щоб забезпечити запас ходу 260 миль або більше (очікується перевірка WLTP). Другий оснащений двигуном потужністю 160 кВт (220 к.с.) і крутним моментом 300 Нм у поєднанні з більшим блоком потужністю 87 кВт·год, який має досягти понад 279 миль (очікується перевірка WLTP).

Renault Scenic E-Tech 2024 photo review

Конструкцію батареї було оптимізовано до найдрібніших деталей із модулями, розташованими на двох рівнях, щоб ідеально підходити до платформи CMF-EV. Акумуляторна батарея ємністю 87 кВт/год складається з 12 модулів по 16 елементів кожен, тоді як версія ємністю 60 кВт/год складається з 12 модулів по 24 елементи.

Завдяки технології LG NMC (нікель, марганець, кобальт) батарея повністю нового Scenic E-Tech electric має на 6% більшу енергоємність, ніж у Megane E-Tech electric. Тепловий насос є стандартним у абсолютно новому Scenic E-Tech Electric, допомагаючи відновлювати тепло та енергію, які інакше були б витрачені даремно.




Попереднє кондиціювання акумулятора відбувається автоматично, коли автомобіль наближається до запланованої зупинки для заряджання, забезпечуючи оптимальну температуру після прибуття та допомагаючи скоротити час зарядки. Як наслідок, водії можуть насолоджуватися 2 годинами запасу ходу на автомагістралі (еквівалентно приблизно 50 кВт·год із зарядкою 150 кВт), заряджаючись лише протягом 30 хвилин.

Доступні чотири рівні рекуперативного гальмування, які вибираються за допомогою двох лепестків, встановлених за кермом, для відновлення кінетичної енергії та повернення її до акумулятора.

Безпека та допомога водієві Renault Scenic

Абсолютно новий електричний Renault Scenic E-Tech оснащений більш ніж 30 передовими системами допомоги водієві та системами безпеки (ADAS), включаючи новий інструмент Safety Coach.

Тренер з безпеки оцінює поведінку та звички водіння, щоб надати індивідуальні поради щодо стилю водіння та використання ADAS. Система збирає дані з різних датчиків автомобіля та аналізує ключові фактори, такі як прискорення, відстань до інших транспортних засобів, обмеження швидкості тощо. Особливо корисна для молодих водіїв, система може допомогти виробити хороші звички водіння, що підвищить безпеку всіх пасажирів.




Новий помічник для автомагістралей і руху Active Driver Assist поєднує в собі адаптивний круїз-контроль, Stop & Go, центрування смуги руху та дані про геолокацію, щоб передбачити адаптацію до дороги. На низьких швидкостях, наприклад у заторах, водій може відрегулювати систему вирівнювання смуги, щоб утримувати автомобіль збоку від дороги, щоб полегшити проїзд транспортних засобів екстрених служб.

Інтелектуальна система круїз-контролю, включена в Safety Coach, може автоматично регулювати швидкість автомобіля з урахуванням відстані між іншими автомобілями.

Стійкість Renault Scenic

Концепт-кар Scenic Vision став першим серійним автомобілем, який втілює зобов’язання Renault Group і бренду Renault щодо екологічності. Цілком новий електричний Scenic E-Tech — це бачення в дії та відкриває двері до екологічнішої мобільності, яка зберігає природні ресурси та захищає клімат, охоплюючи всі сфери: від ресурсів і матеріалів до компонентів і процесів.




Створення більш екологічно чистих транспортних засобів є основою бачення Renault Group і її дорожньої карти щодо збільшення частки перероблених матеріалів відносно загальної маси до 33% до 2030 року. У результаті до 24% матеріалів для електромобілів Scenic E-Tech переробляються, і 90% їх маси, включаючи батарею, підлягають переробці.

Чорні компоненти абсолютно нового Renault Scenic E-Tech Electric в середньому на 37% складаються з перероблених матеріалів, а його капот і двері на 80% складаються з переробленого алюмінію. Алюміній обробляється в замкнутому циклі, в якому обрізки сортуються, ущільнюються та повертаються постачальнику для повернення у виробничий процес. Це допомагає зменшити викиди вуглекислого газу під час виробництва транспортних засобів і зберігає запаси сировини, а використання алюмінію в кузові повністю нового Scenic E-Tech Electric економить вагу, підвищуючи ефективність.




Матеріали приладової панелі майже на 80% переробляються, а кожух приладової панелі на 43% виготовлений із біоджерел, виготовлених із кенафу, рослини, яка дає волокно, схоже на джут. Крім того, 51% чохла керма виготовлено з біоджерел: 25% ПВХ виготовлено з рицину; 26% - бавовняний уток. У кабіні використано 26% переробленого пластику; контейнери для зберігання в дверних панелях на 45% складаються з переробленого волокна; килимки на 54% складаються з перероблених пластикових пляшок; оббивка сидінь у оздобленні Techno та Esprit Alpine на 100% складається з переробленої тканини, тоді як версія Iconic на 87% перероблена.

Для виготовлення світлонепроникного панорамного даху Solarbay використовується перероблене скло, 50% якого складається з відходів виробництва листового та автомобільного скла, а 90% його можна переробити в кінці терміну служби. Крім того, скляний дах Solarbay на 6-8 кг легший за звичайний панорамний дах, обладнаний механічною шторкою.

Renault Group і Saint-Gobain також розробили інноваційний план використання переробленого скла з відпрацьованих автомобілів мережі Indra, дочірньої компанії «Future is Neutral», організації Renault Group, що спеціалізується на циклічній економіці. Відновлене скло буде використовуватися для виготовлення тонованих стекол для брендів Renault Group, починаючи з кінця цього року.




У абсолютно новому електричному Scenic E-Tech немає шкіри. Рульове колесо оздоблено зернистою тканиною з набагато меншим викидом вуглецю, ніж шкіра, що не погіршує сприйняття якості, відчуття чи комфорту.

Модульна конструкція акумуляторної батареї абсолютно нового Renault Scenic E-Tech Electric дозволяє легко ремонтувати, переробляти або повторно використовувати в ролях другого життя, наприклад у стаціонарних системах зберігання, з цією метою в Європі вже створено понад 20 центрів технічного обслуговування. .

Подібно до електричних Zoe і Megane E-Tech, абсолютно новий електричний Scenic E-Tech використовує синхронний двигун із збудженням. Більш ефективний, ніж двигун з постійними магнітами, він не використовує рідкоземельних матеріалів.

Абсолютно новий електричний Renault Scenic E-Tech збирається на заводі в Дуе в ElectriCity, де він використовує локальні технології виробництва. Renault Group прагне досягти вуглецевої нейтральності на всіх трьох заводах ElectriCity вже у 2025 році, на всіх європейських заводах до 2030 року та на всіх заводах у всьому світі до 2050 року.




Попередні специфікації

Стандартний діапазон

  • Двигун 125 кВт
  • Акумулятор 60 кВт/год
  • Крутний момент: 280 Нм
  • Максимальний заряд постійного струму: 130 кВт/год
  • Дальність: > 260 миль (WLTP)
  • Розгін (з місця до 62 миль/год): 9,3 с
  • Максимальна швидкість: 93 милі/год

 Високий діапазон

  • Мотор 160 кВт
  • Акумулятор 87 кВт/год
  • Крутний момент: 300 Нм
  • Максимальний заряд постійного струму: 150 кВт/год
  • Дальність: > 379 миль (WLTP)
  • Розгін (з місця до 62 миль/год): 8,4 с
  • Максимальна швидкість: 106 миль/год

Розмір і вага

  • Довжина: 4470 мм
  • Ширина: 1864 мм
  • Висота: 1571 мм
  • Колісна база: 2785 мм
  • Передній звис: 842 мм
  • Задній звис: 842 мм
  • Вага: 1842 кг (версія 87 кВт*год)
  • Обсяг багажника: 545 л