Ефектне купе дебютувало в статусі концепту і здивувало публіку експериментальним дизайном.Найсміливіше рішення - відсутність звичних дверей. Всередину пасажири потрапляють, піднявши панорамний дах.
Силовий агрегат Renault Trezor запозичений у болідів, які виступають за команду Renault в гонках класу Formula E. Він видає 350 кінських сил і витрачає на розгін до першої сотні менш чотирьох секунд. Енергія запасається в двох комплектах акумуляторів, один з яких стоїть попереду, інший - ближче до корми. Це дозволило практично порівну розподілити навантаження по осях. В цілому маса Trezor склала 1,6 тонни. Знизити її вдалося, завдяки карбоновим кузовним панелям. На динаміку "працює" обтічний силует Renault Trezor.
Коефіцієнт лобового опору складає всього 0,22 Cx, що є відмінним результатом для спорткара. Усередині знаходиться цифрова трпеда, кермо-еліпс і спортивні ковші-крісла. Круїз-контроль і навігатор дозволяє машині їздити на автопілоті.
Електромотор живить літій-іонна батарея ємністю 28 кВт * год. Запас ходу виробник поки що не озвучив. Також нічого невідомо про можливості швидкісної зарядки, але передбачається, що вона буде. Відомо, що Renault Trezor має два акумуляторних блока з незалежними системами охолодження. Це рішення забезпечує автомобілю ідеальну рівновагу по всіх чотирьох сторонах.