VW Golf є одним із найпопулярніших шильдиків у автомобільному світі, і, незважаючи на те, що в усьому світі компактні хетчбеки поступилися своїм домінуванням у продажах позашляховикам, він все ще залишається дуже важливою моделлю для німецького бренду. Генеральний директор VW Томас Шефер підтвердив, що оновлення середнього життєвого циклу для Golf восьмого покоління відбудеться у 2024 році, тому ми зібрали всю наявну інформацію разом із деякими спекулятивними ілюстраціями, які показують, чого очікувати від оновленої моделі.
Поточний Golf восьмого покоління був спочатку представлений у 2019 році, тому не дивно, що VW планує оновлення на 2024 рік (раніше вважалося, що буде представлено пізніше цього року). Загалом VW Group має досить тонкий підхід до рестайлінгу, але це не означає, що Golf не отримає серйозних візуальних і технологічних змін.
Прототипи оновленого VW Golf вже вперше з'явилися на дорогах, але вони все ще ховаються під кузовом і освітлювальними приладами поточної моделі. Створені нами візуалізації зображують можливі зміни в компактному хетчбеку, який залишатиметься миттєво впізнаваним як Golf, вшановуючи його спадщину та еволюційний підхід VW до цієї конкретної моделі.
У той час як парник і профіль буде перенесено, нові бампери з переробленими воздухозаборниками можуть допомогти надати моделі свіжий вигляд. Що ще важливіше, нова світлодіодна графіка для фар і задніх ліхтарів може бути натхненна ID. сімейство електромобілів. VW, ймовірно, збереже різні обвіси для моделей GTI/GTD/GTE і R, орієнтованих на продуктивність. Однак очікується, що навіть базовий Golf виглядатиме спортивніше, ніж його попередник, подібно до того, що сталося з оновленим VW ID.3 2024 року .
Наші шпигунські знімки дали нам уявлення про зміни в інтер’єрі, оскільки прототипи показали деякі нові компоненти в салоні. Центральним елементом буде значно більший сенсорний екран для інформаційно-розважальної системи. Цей новий екран, який виглядає дуже схожим на 15-дюймовий блок у повністю електричному VW ID.7 , стане серйозним оновленням. Проте нижчі комплектації можуть оснащуватися меншим 12-дюймовим екраном, як той, що на ID.3, який все ще більший, ніж поточний 10-дюймовий дисплей Golf.
Volkswagen пообіцяв позбутися сенсорних елементів керування на кермі, і Golf може стати однією з перших моделей, які повернуться до фізичних кнопок. Нове рульове колесо з часом знайде свій шлях до всієї лінійки VW. Оновлений Golf також може отримати нові матеріали покращеної якості та нові технічні функції, такі як «розумні вентиляційні отвори» з цифровим керуванням, які дебютують на ID.7. Крім того, слід очікувати, що нова модель буде оснащена щедрою дозою передових систем допомоги водієві (ADAS) на додаток до центральної подушки безпеки, яка була представлена в 2023 модельному році, що дозволило їй отримати п’ять зірок .
Golf 2024 року базуватиметься на дещо покращеній версії архітектури MQB Evo, яка також використовуватиметься в механічно пов’язаних Tiguan і більшому Passat Variant серед інших моделей від VW Group. Інженери покращать налаштування шасі, керованість і плавність ходу моделі, яка завжди вважалася універсальним еталоном у компактному сегменті.
Що стосується силових агрегатів, оновлена модель, швидше за все, стане останнім Golf з двигуном ICE до того, як VW стане брендом, який буде використовувати тільки електромобілі в 2033 році, тому під капотом не буде жодних сюрпризів. Оновлений чотирициліндровий бензиновий двигун 1.5 TSI Evo2 з турбонаддувом стане основою модельного ряду з технологією м’якого гібрида, тоді як початковий рівень 1.0 eTSI також може отримати деякі оновлення для покращення екологічних характеристик. Ми не знаємо, чи з'явиться 2.0 TDI востаннє перед загибеллю дизеля. Однак 2.0 TSI точно повернеться в гарячі хетчбеки GTI і R, можливо, з невеликою дозою електрифікації.
Більше уваги буде приділено eHybrid / GTE, який може отримати систему PHEV наступного покоління на основі 1,5 TSI і семиступінчастої коробки DSG замість старої установки 1,4 TSI і шестиступінчастої коробки DSG, яка зараз використовується. VW натякнув на комбіновану вихідну потужність до 268 к.с. (200 кВт / 272 к.с.) для своїх майбутніх PHEV, а також значно збільшений цільовий діапазон нульових викидів до 100 км (62 миль) між зарядками завдяки новому акумулятору. упаковка.
У той час як деякі конкуренти, включаючи Peugeot 308 і Opel Astra, розширили свій асортимент варіантами лише для електромобілів, VW не буде інвестувати в електрифікацію MQB, якщо вже має архітектуру MEB. Повністю електричний ID.3 дуже близький до Golf з точки зору опори та позиціонування на ринку, хоча є повідомлення про дещо менший ID. гольф . Останній може пропонуватися як альтернатива аналогу з двигуном ICE до кінця його життєвого циклу, що може статися в будь-який час між 2028 і 2030 роками.
З огляду на те, що офіційний дебют оновленого VW Golf Mk8 відбудеться у 2024 році, ми очікуємо більш яскравих знімків серійних прототипів пізніше цього року, які дадуть нам краще уявлення про його дизайн екстер’єру та інтер’єру. На щастя, VW нещодавно вирішив зберегти легенду про Golf в епоху електромобілів, а це означає, що оновлена модель не буде останньою, яка носитиме культове прізвисько.