Rimac каже, що квадромотор Nevera потужністю 1813 к.с. розігнався до 60 миль на годину за 1,74 секунди та подолав чверть милі за 8,25 секунди.
Стверджується, що Rimac Nevera встановив 23 рекорди за один день на трасі Automotive Testing Papenburg у Німеччині.
Кажуть, що електричний гіперкар потужністю 1813 к. с. розганявся до 60 миль на годину за 1,74 секунди і пробігав чверть милі за 8,25 секунди.
Раніше Rimac стверджував, що Nevera встановила рекорд максимальної швидкості електромобіля — досягнувши 258 миль на годину.
Ніколи не чули про Rimac Nevera? Ось версія SparkNotes: це виготовлений у Хорватії електричний гіперкар із чотирма двигунами, які передають 1813 кінських сил і 1741 фунт-фут крутного моменту на обидві осі. Поєднайте цю повнопривідну тягу з миттєвою тягою, яку забезпечує електрична тяга, і можна було б уявити, як Rimac може претендувати на те, щоб його шалено потужний електромобіль встановив численні (загалом 23) рекорди прискорення та гальмування лише за один день.
Компанія, яка тепер також контролює легендарний бренд Bugatti , каже, що Nevera встановила рекорди на прямих 2,49 милі на трасі Automotive Testing Papenburg у Німеччині. Щоб легітимізувати свої претензії, Rimac каже, що сторонні верифікатори Dewesoft і Racelogic були готові незалежно перевірити справжність рекордних запусків, які можна переглянути у відео нижче.
Кажуть, що випробування Nevera проводилися зі стандартним викочуванням на 1 фут на непідготовленій поверхні. Автомобіль був оснащений шинами Michelin Pilot Sport Cup 2 R — такими ж, як на Chevy Corvette Z06 із трековим пакетом Z07 . У той час як 670-сильний бензиновий Vette на гоночній гумі розганявся до 60 миль/год за 2,7 секунди під час нашого тестування , ця вражаюча цифра все ще майже на цілу секунду відстає від заявленого Nevera 60 миль/год за 1,74 секунди.
Разом із заявою про те, що він подолав чверть милі за 8,25 секунди (за часом Dewesoft), ось деякі інші варті уваги показники прискорення Nevera, у тому числі найшвидший час, зафіксований між Dewesoft і Racelogic:
100 миль/год: 3,21 секунди
120 миль/год: 4,19 секунди
130 миль/год: 4,74 секунди
200 миль/год: 10,86 секунди
250 миль/год: 21,86 секунди
Також стверджується, що Nevera встановила рекорди гальмування, які включають прискорення від нуля до 100 км/год (приблизно 62 милі/год) і повернення до нуля за 3,99 секунди (час Dewesoft). Він виконував аналогічні розгони/гальмування, досягаючи 200 км/год (приблизно 124 миль/год), 300 км/год (приблизно 186 миль/год) і 400 км/год (приблизно 249 миль/год) всього за 8,85 секунди, 15,68 секунд і 29,93 секунди відповідно.
Перш ніж Rimac сьогодні оголосив новини про встановлення рекордів Nevera, компанія стверджувала, що її електричний гіперкар досяг максимальної швидкості 258 миль/год на тій же випробувальній трасі в Німеччині, що, як кажуть, є рекордом для електромобілів.