Електричний позашляховик Rivian R1S нещодавно був модернізований до двомоторної установки з використанням власних двигунів Enduro від Rivian, які вже давно обіцяють кращу ефективність, ніж їхні аналоги Bosch. Rivian також дражнить появу акумуляторної батареї Max для R1S — варіант батареї, який забезпечує до 400 миль (~643 км) запасу ходу в R1T.

Rivian R1S має запас ходу в 410 миль

Тепер компанія Rivian показала , що нова батарея Max для R1S забезпечить діапазон до 410 миль (~659 км) згідно з тестуванням EPA. Як і в будь-якому іншому електромобілі, розмір колеса та протектора шини можуть мати велике значення для запасу ходу, тому Rivian також зручно надала розбивку того, чого очікувати від різних варіантів коліс та шин.




Незважаючи на те, що Rivian R1S певною мірою працює в власному класі як один із небагатьох електричних позашляховиків із значним акцентом на позашляхових характеристиках, варто згадати, що Rivian традиційно використовує підхід грубої сили до запасу ходу. Замість того, щоб зосередитися на ефективності та аеродинаміці для досягнення високих показників запасу ходу, Rivian просто збільшує розмір батареї — підхід, який створює власні проблеми, особливо щодо тривалості заряджання та ваги автомобіля.




Як повідомляє The Verge , акумуляторна батарея Rivian R1T Max має ємність 180 кВт/год, тобто R1S, швидше за все, матиме таку ж ємність. Це означає, що кожна миля дальності вимагатиме більше часу на зарядному пристрої.