Однією з найсильніших переваг сучасних автомобілів, особливо електромобілів, є те, що виробники можуть просувати оновлення програмного забезпечення, щоб виправляти помилки, додавати функції та навіть покращувати ефективність автомобіля. Компанія Rivian відома тим, що ефективно використовує оновлення програмного забезпечення, раніше запроваджуючи такі функції, як «Вид з висоти пташиного польоту», «Режим табору» та «Сніжний режим», для своїх транспортних засобів в оновленнях OTA.
Останнє оновлення програмного забезпечення R1S від Rivian, яке, згідно з дописом на Reddit , що містить чернетку журналу змін оновлення, здається, тестується всередині перед публічним випуском, насамперед додає автоматичний моніторинг обмеження швидкості до систем адаптивного круїз-контролю та допомоги на шосе.
Включення режиму обмеження швидкості до систем допомоги водієві дозволяє R1S від Rivian стежити за дорожніми знаками та підтримувати обмеження швидкості замість того, щоб покладатися на встановлену водієм швидкість. Імовірно, якщо автомобіль автоматично дотримується обмеження швидкості, це буде благом для багатьох, хто часто їздить на далекі відстані.
На додаток до розширення набору функцій ADAS, Rivian також стверджує, що покращив керованість і комфорт їзди R1S, заявивши, що режим All-Purpose Soft Ride став ще менш суворим. За словами Rivian, амортизацію підвіски також було налаштовано, щоб більш спокійно справлятися з різкими ударами.
Як нова динаміка та оновлення ADAS відтворюватимуться, коли внутрішня бета-версія стане публічною, звичайно, ще невідомо. Окрім покращення якості життя водіїв, Rivian виправив низку програмних помилок і додав режим очищення екрана, який блокує екран інформаційно-розважальної системи на п’ять хвилин, щоб забезпечити ретельне очищення.
Загалом, схоже, що внутрішня стратегія розробки програмного забезпечення Rivian може окупитися американському виробнику електромобілів, якщо він продовжить підтримувати свої транспортні засоби після випуску.