До того, як Grand Wagoneer прибув, Jeep ніколи не створював такого великого та розкішного позашляховика. У його величезній оболонці є три ряди та вісім місць для сидіння, не кажучи вже про привабливі матеріали та висококласні функції. Grand Wagoneer L з довгою колісною базою також має більше місця для зберігання за всіма цими сидіннями. На жаль, довшою версією також буде важче маневрувати, ніж її і без того громіздкою аналогією.

Jeep Grand Wagoneer

Незалежно від довжини, найбільший джип страждає від жахливої ​​економії палива, з сумарним рейтингом EPA лише 16 миль на галлон. Ця оцінка також стосується не V-8 великого робочого об’єму, а нового шестициліндрового твін-турбо на 510 кінських сил. Принаймні цей двигун має доставити Jeep Grand Wagoneer 2023 року та його дорогоцінний вантаж куди потрібно вчасно та з винятковим комфортом. Для тих, хто не хоче витрачати шестизначну суму, Jeep Wagoneerє менш дорогою, хоча й менш модною альтернативою.




У 2023 році Grand Wagoneer L приєднується до лінійки. Його колісна база на сім дюймів довша, ніж у стандартного Wagoneer, і це на фут довше в цілому. Ці розширення сприяють значному збільшенню вантажного простору за всіма трьома рядами сидінь. Під капотом моделі з довгою колісною базою встановлено новий двигун Hurricane від Stellantis , який є 3,0-літровим рядним шестициліндровим двигуном із подвійним турбонаддувом, який видає 510 кінських сил і крутний момент 500 фунт-фут. Хоча він є стандартним для розтягнутого Grand Wagoneer L, 6,4-літровий V-8 потужністю 471 к.с. все ще доступний у базовій комплектації звичайного Grand Wagoneer.




Ми вважаємо, що рівень комплектації Series II виглядає найкращим за ціною. Він стандартно оснащений 22-дюймовими колісними дисками, двоколірним дахом, 10,3-дюймовим сенсорним екраном для переднього пасажира, гарнішою шкіряною оббивкою, системою моніторингу задніх сидінь і додатковими засобами допомоги водієві, такими як нічне бачення та напів- режим автономного водіння.




З появою нового Grand Wagoneer L з довгою колісною базою з’явився новий двигун. Названий Hurricane, 3,0-літровий рядний шестициліндровий твін-турбо потужністю 510 к.с., який поєднується з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і повним приводом. Хоча цей двигун є стандартним для розтягнутого Grand Wagoneer L, модель зі стандартною колісною базою все ще може бути оснащена 6,4-літровим двигуном V-8 потужністю 471 к.с., але лише на базовій моделі.




Новий I-6 — це той двигун, який у будь-якому випадку варто отримати, оскільки він переміг старіший V-8 у нашому тестуванні на прискорення , розганяючи Grand Wagoneer L до 60 миль/год лише за 4,7 секунди. Як і у своїх вітчизняних конкурентів, Grand Wagoneer використовує кузов на рамі, в даному випадку похідний від пікапа Ram 1500. Однак Jeep має незалежну задню підвіску, а не суцільну задню вісь вантажівки, що надає позашляховику більш плавну їзду та кращу керованість, ніж Ram.




Разом із декількома системами повного приводу Grand Wagoneer пропонує адаптивну пневматичну підвіску, яка може підвищувати клиренс до 3,6 дюйма або опускати його на півдюйма. Він також може похвалитися дорожнім просвітом 10 дюймів, здатністю до двох футів форсувати воду та максимальним рейтингом буксирування 9860 фунтів. Після водіння Grand Wagoneer, ми оцінили його спокійну та вишукану їзду на шосе; однак його структура пікапа сприяє плавній їзді, коли тротуар менш гладкий. Крім того, масивний позашляховик не дуже маневрений у невеликих просторах і страждає від помітних кренів кузова на звивистих дорогах, які посилюються його легким і нечітким відчуттям керма.

Jeep Grand Wagoneer 2023

З рядною шістьма двигунами Grand Wagoneer 2023 року випуску розрахований на 14 миль на галон у місті та 20 миль на галон на шосе; модель L з довгою колісною базою знижує показник витрат на шосе до 19 миль на галлон. Ці цифри трохи кращі, ніж у моделей, що працюють від 6,4-літрового V-8, який розрахований на 13 миль на галон у місті та 18 миль на галон на шосе. На нашому шосе зі швидкістю 75 миль/год, яке є частиною нашого комплексного режиму тестування , Grand Wagoneer L із рядною шістьма двигунами показав 20 миль на галлон.




Завдяки стандартним трирядним сидінням і місцям для семи або восьми пасажирів, Grand Wagoneer надає великим сім’ям можливість жити способом життя Jeep, що було неможливо з часів старого та нелюбимого Commander.був навколо. Пара капітанських крісел другого ряду входять у стандартну комплектацію, але для максимальної кількості пасажирів доступне багатомісне сидіння.




Будучи розкішною версією звичайного Wagoneer, його салон наповнений елегантними елементами декору, такими як акценти з натурального дерева, і високотехнологічними функціями, такими як 12,3-дюймова повністю цифрова панель приладів. Інтер’єр також може похвалитися «пасхальними яйцями», натхненними оригінальним Grand Wagoneer, включаючи старовинне рульове колесо з двома спицями та напис «EST. 1963», який з’являється на краю панелі приладів, коли ви відкриваєте двері.




Разом із інтер’єрним освітленням, що налаштовується, цей найвеличніший з Wagoneers пропонує проекційний дисплей, дзеркало заднього виду з камерою та систему моніторингу задніх сидінь, яка відображає відео на центральному сенсорному екрані. На моделі зі стандартною колісною базою вантажний відсік позаду третього ряду має об’єм 27 кубічних футів, а його розміщення забезпечує 71 куб позаду другого ряду. На моделі з довгою колісною базою є 44 кубічних фути позаду третього ряду та 89 кубів зі складеним плоским рівнем другого ряду сидінь.




Одним із найяскравіших аспектів Grand Wagoneer є його багатогранна інформаційно-розважальна система. Навіть без цифрової панелі приладів приладова панель Jeep покрита екранами. Основна увага приділяється центральній панелі, яка містить 12,0-дюймовий центральний сенсорний екран, розташований над 10,3-дюймовим сенсорним екраном з елементами керування системою HVAC. Починаючи з Series II, є ще один 10,3-дюймовий сенсорний екран для пасажира на передньому сидінні. Бажані стандартні функції включають точку доступу Wi-Fi на основі підписки, бездротові Apple CarPlay і Android Auto, а також порти USB у всіх трьох рядах. Пасажири другого ряду також отримують ще один 10,3-дюймовий сенсорний екран між кріслами капітана; вибір розважальної системи для задніх сидінь додає пару 10,1-дюймових сенсорних екранів.