Водночас фірмовий силует, завдяки новим елементам, став ще більш ефектним, динамічним та елегантним.
Як і більшість автомобілів преміального сегмента, Lexus RX має широкий список оснащення. Після рестайлінгу виробник розширив його завдяки кільком додатковим пунктам. В першу чергу, хочеться відзначити модернізовану мультимедійну систему. Вона отримала абсолютно новий 12,3- дюймовий екран. Керувати функціями магнітоли можна безпосередньо за допомогою екрану, а також за допомогою багатофункціонального рульового колеса і ще одного тачпада на центральній консолі, в безпосередній близькості від водійського підлокітника. Також піддався модернізації комплекс безпеки. Відтепер, він здатний набагато ефективніше працювати в нічний час доби, а також розпізнавати велосипедистів.
Фактично, автомобіль отримав повністю нову передню частину. В очі кидаються вужчі фари головного освітлення з загостреними кінчиками і безліччю світлодіодних елементів. За додаткову плату, пропонується більш просунута оптика BladeScan Type AHS з автоматичним режимом роботи. Радіаторна решітка зберегла свою фірмову форму веретена, однак, змінила оформлення і облямівку. З боків від неї можна побачити інші бічні повітрозабірники і секції протитуманних фар. Замість круглих елементів, виробник встановив набагато менші світлодіодні секції і розташував їх майже на самій губі.
Лексус RX- це середньорозмірний кросовер преміального сегмента. Він налічує 4890 мм в довжину, 1 685 мм у висоту, 1895 мм в ширину і 2790 міліметрів між колісними парами.
Дорожній просвіт середньостатистичний, за мірками класу і становить 200 міліметрів. В основі автомобіля лежить платформа, що дісталася від третього покоління. Вона має на увазі повністю незалежну компоновку шасі. Архітектура підвіски типова для сегмента- стійки Макферсон спереду і багаторичажка ззаду. За замовчуванням, по колу встановлюються гвинтові пружини і телескопічні амортизатори. За додаткову плату, можна замовити адаптивні стійки Adaptive Variable Suspension. Після рестайлінгу, виробник переналаштував підвіску. Були встановлені більш товсті стабілізатори поперечної стійкості і всі супутні елементи. Багажник може похвалитися високою місткістю. При піднятих спинках другого ряду і завантаженні під полицю, автомобіль здатний вмістити до 553 літрів.
Склад силових агрегатів на вітчизняному ринку у кросовера не змінився. Двигун стикується з гідромеханічним автоматом, а також переднім або повним приводом. Розгін з місця до до сотні займе 9,2-9,5 секунди, максимальна швидкість-200 км / год, а витрата палива-7,8-7,9 літра на сотню в змішаному циклі.
За додаткову плату, можна замовити 3,5-літрову V-образну атмосферну шістку на 300 коней і 370 Нм. Вона має таку ж трансмісію і виключно повний привід. У такій комплектації, автомобіль набирає 100 км / год за 7,9 секунди, розвиває 198 км / ч і витрачає 10,7 літра. Старші комплектації отримають гібридну силову установку. В її основі лежить схожий V6 зі зниженою продуктивністю і електричний мотор. Такий тандем максимально розвиває 263 к.с. і 335 Нм. Гібридна версія розганяється до сотні за 7,7 секунди, максимально розвиває 200 км / ч і споживає 5,2 літра в тому ж режимі.