Відповідно до даних, опублікованих LMC Automotive (компанія GlobalData), автомобільний ринок Західної Європи в лютому зріс на 11,3% порівняно з минулим роком. Приріст відображає зменшення дефіциту напівпровідників, який стримував продажі протягом останніх 18 місяців, і відбувається, незважаючи на деяке погіршення основного прогнозу попиту в регіоні за останній рік.
Аналіз показав, що рівень продажів нових автомобілів у Західній Європі (у річному вимірі та з поправкою на сезонність – або SAAR) у лютому зріс з 10,7 млн одиниць/рік у січні до 11,7 млн одиниць/рік у лютому 2023 року, чому сприяли покращені показники в Німеччині та Велика Британія.
Рівень продажів на автомобільному ринку Німеччини в лютому 2023 року підвищився до 2,9 мільйона одиниць на рік з 2,6 мільйона одиниць на рік попереднього місяця. У Великій Британії рівень продажу автомобілів на ринку зріс другий місяць до 2,5 мільйона одиниць на рік з 2,1 мільйона одиниць на рік у січні. Рівень продажів на французькому автомобільному ринку залишився стабільним на рівні 1,6 мільйона одиниць на рік – такий самий показник, як і в січні.
Подібним чином рівень продажів на італійському автомобільному ринку залишався незмінним із січня по лютий на рівні 1,4 мільйона одиниць на рік. Рівень продажів на ринку автомобілів в Іспанії знизився з 900 тис. одиниць на рік у січні до 870 тис. одиниць на рік у лютому.
Аналітики заявили, що вони очікують зростання порівняно з минулим роком у Західній Європі в 2023 році на фоні слабкого 2022 року (прогноз передбачає зростання на 7,9% до трохи менше 11 мільйонів одиниць), хоча вони все ще бачать, що цього року домінують обмеження пропозиції.
Аналітики відзначають, що основний попит також стикається з проблемами, оскільки велика частина регіону стикається з умовами рецесії та слабкого зростання після цього.
Однак вони також відзначають, що споживчі настрої останнім часом стали дещо менш песимістичними, і зважаючи на відставання замовлень, вони вважають, що швидшому відновленню виробництва цього року сприятиме попит. Тим не менш, у своїй дослідницькій записці вони дійшли висновку, що «залишається очевидним, що зростання вартості життя та високі рівні інфляції, які спостерігаються в регіоні, становлять ризик зниження наших прогнозів».