Сьогодні Міжнародне товариство автомобільних інженерів оголосило про співпрацю з Tesla для стандартизації північноамериканського стандарту зарядки для використання в галузі. SAE планує оцінити конструкцію та безпеку роз’єму NACS, щоб переконатися в його надійності та продуктивності для широкого спектру транспортних засобів. При цьому SAE переробить роз’єм NACS у новий стандарт, готовий для ширшого впровадження. Він також працюватиме над досягненням консенсусного підходу для підтримки та перевірки стандарту NACS.

Tesla

В останні місяці ряд брендів електромобілів оголосили , що вони відмовляться від дещо недосконалого роз’єму CCS-1 до меншого, більш зручного Північноамериканського стандарту зарядки (NACS) Tesla. Реакція на цей масштабний перехід до NACS була здебільшого позитивною, але деякі — зокрема некомерційна організація Charging Interface Initiative (CharIN) — мали дещо негативну реакцію на перехід галузі до напівзапатентованого стандарту.




Одним із доречних закидів CharIN на адресу NACS був той факт, що NACS насправді не був відкритим стандартом, оскільки, незважаючи на те, що Tesla заявила, що це відкритий стандарт і опублікувала детальні специфікації для розетки, він не t було оцінено та стандартизовано сторонніми сертифікаційними організаціями. Цей крок SAE щодо стандартизації NACS значною мірою вирішує цю проблему.