Просторих позашляховиків сімейного розміру з вставними гібридними технологіями не надто багато, але це один із них, SEAT Tarraco e-HYBRID PHEV. Ви втрачаєте 7-місний варіант з електрифікованими технологіями, але ви отримуєте інженерну групу Volkswagen, чіткий дизайн nf велику кількість внутрішнього простору.
Це одна з шести електричних та роз'ємних моделей SEAT та CUPRA, яку іспанська група розробила з використанням технологій материнської компанії у Вольфсбурзі. Цей Tarraco також ділиться своєю силовою установкою PHEV із роз'ємною версією сімейного люка SEAT Leon. Силовий агрегат тут майже такий самий, як і у моделях Volkswagen Golf GTE та Passat GTE, 1,4-літровому бензиновому двигуні TSI на 150 к.с., поєднаному з електричним двигуном потужністю 85 кВт, що працює від літій-іонного акумулятора потужністю 13 кВт-год. Загальна потужність становить 245 к. С. З крутним моментом 400 Нм, що надає цьому значному позашляховику сегмента D гідний поворот швидкості, а 62 км / год від відпочинку займають лише 7,4 с на шляху до 135 миль / год.
Більш важливим є повністю електричний діапазон водіння, що оцінюється WLTP, - 30,5 миль. Різні налаштування водіння дозволяють найкраще використовувати технологію PHEV. Існує чисто електричний варіант, але найчастіше за замовчуванням вибирається режим гібрид. Це параметр, який бачить, як акумулятор і двигун працюють разом, безперервно вмикаючись і вимикаючись.
Характеристики електричного двигуна означають, що повна потужність доступна моментально, на відміну від блоку внутрішнього згоряння, де максимальна потужність доступна лише тоді, коли він досягає певної швидкості обертання двигуна. Існує також опція Затримання акумулятора (так ви зможете заощадити заряд акумулятора для подальшої поїздки). І опція "Заряд акумулятора" (яка дозволяє заряджати акумулятор за допомогою двигуна TSI - хоча набагато ефективніше заряджати акумулятор від точки підключення).