Люди жадають інформації про нові продукти – від довгоочікуваного автомобіля Apple до новітніх технологій камер. Отже, коли деталі входження Kia в сегмент пікапів приземлилися через робочу станцію цього письменника, зустрічний клапан хвилювання підскочив до славнозвісної червоної лінії.
Безіменна середньорозмірна вантажівка, позиціонована як глобальний конкурент нового Ranger від Ford і Toyota Hilux, була помічена під одягом Kia Mohave як вміла маска, що призвело до припущень, чи був це тестовий мул чи окремий проект, можливо, спрямований на певних ринках, таких як Південна Корея та Австралія. Тепер анонімне джерело, близьке до Kia, розповіло інтригуючий секрет про те, як він виглядатиме та багато інших важливих деталей, включаючи те, що він буде пропонуватися як з ДВС, так і з електричними силовими агрегатами. Однак важливо зазначити, що ця нова вантажівка не призначена для ринків США та Канади. Бажаєте дізнатися більше? Тоді візьміть попкорн і читайте далі.
Будучи новим гравцем на ринку вантажівок, Kia використовує всі візуальні трюки, щоб ви встали і помітили. Візьмемо, наприклад, сміливу передню частину – вона має масивну решітку радіатора «тигровий ніс», оточену вертикально розташованими світлодіодними фарами, щоб підкреслити ширину. Виступаючий бампер має втоплені протитуманні фари та розташований вище, ніж зазвичай, створюючи враження, що він може впоратися з будь-якою бездоріжжям.
Тут майже натяк на Jeep Gladiator з його прямокутними колісними арками та квадратною вертикальною теплицею. Оздоблення з ефектом необробленого вуглецевого волокна розташоване на розширених крилах, а дверні ручки унікальні своєю вертикальною орієнтацією. Цікаво те, що заднє скло огинає С-стійку, створюючи відкриту, простору кабіну, а блокові задні ліхтарі також здається натхненними школою дизайну Jeep.
На відміну від м’язистого екстер’єру, наше джерело вказало, що інтер’єр вибрав інший шлях дизайну з чистим мінімалістичним інтер’єром. Коркові вставки та тривимірні декоративні елементи розташовані за подвійним панорамним вигнутим дисплеєм, що складається з 12,3-дюймової цифрової панелі приладів і 12,3-дюймового дисплея інформаційно-розважальної системи.
Серед переваг, ймовірно, будуть стандартні бездротові Apple CarPlay і Android Auto, бездротова зарядка телефону та монітор кругового огляду на 360 градусів. Вантажівка розрахована на п'ять місць, і, судячи з усього, вона буде серед більш просторих пропозицій серед вантажівок середнього розміру.
Його довжина буде подібна до конкурентів — 5400 мм/212,59 дюйма.
Вони також повідомляють, що на картах буде щонайменше три силові агрегати. Перший — це 2,2-літровий дизельний чотирициліндровий «Smartstream» з турбонаддувом, який видає приблизно 157 кВт/210 к.с. і 420 Нм/310 фут-фунтів. Далі йде бензиновий 2,5-літровий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом, який використовується для Hyundai Sonata N-Line і видає 206 кВт/276 к.с. через восьмиступінчасту коробку передач.
Мабуть, найцікавішою новиною стане повністю електрифікована версія. Варіант EV не жертвуватиме буксирувальною здатністю за конкурентоспроможних 3400 кг/7495 фунтів. Що стосується показників продуктивності, його система з подвійним двигуном розвиває значні 410 кВт/550 к.с. і 800 Нм/590 фут-фунтів. Електрони зберігаються в акумуляторній батареї ємністю 123 кВт/год із запасом ходу до 450 км (280 миль), а її архітектура 800 В має забезпечити швидку зарядку постійним струмом до 250 кВт.
Основними конкурентами версій з ДВС є Ford Ranger , Toyota Tacoma і Hilux, Jeep Gladiator, Nissan Frontier /Navara, а також Mazda BT-50 і Isuzu D-Max. З іншого боку, електричні варіанти можуть зіткнутися з меншою кількістю прямих конкурентів, залежно від ринку, і потенційно можуть бути унікальною пропозицією.
Згідно з нашими джерелами, нову вантажівку, яка буде вироблятися на заводі Kia в Хвасон у Південній Кореї, планується пропонувати на багатьох ринках, а презентація очікується десь у 2024 році. Однак вона не буде доступна в США та Канаді через так званий курячий податок, який накладає 25% мито на легкі вантажівки, імпортовані до США. Крім того, модель EV не матиме права на федеральну податкову пільгу в розмірі 7,5 тисяч доларів, що робить її ще менш привабливою. Тим не менш, чутки припускають, що Kia планує зовсім іншу електричну вантажівку для Північної Америки, можливо, пов’язану з майбутнім EV9 .